• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2025 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2025 11:30
  •    Zrušenie zákazky
    28.02.2025 11:33

Detail zákazky Z2025642

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2025 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2025 11:30
  •    Zrušenie zákazky
    28.02.2025 11:33

Základné údaje

Z2025642

OF-297892

zrušená

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Irigačná pumpa pre artroskopiu

irigačná pumpa,

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Irigačná pumpa pre artroskopiu
Funkcia
Irigačno-odsávacie zariadenie so zabezpečením optimálneho prietoku k artroskopickým výkonom v pediatrii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
regulácia irigačného tlaku pri artroskopických výkonoch mmHg 20 150
regulácia irigačného prietoku pri artroskopických výkonoch - minimálne nastaviteľné hodnoty ml/min 1500-2000-2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rolerový systém áno
funkcia "boost" na jednorazové zvýšenie sily preplachu áno
softvér pre artroskopické výkony áno
softvér pre pokročilé nastavenia áno
zariadenie musí umožňovať softvérové upgrade pre ďalšie odbory (laparoskopiu, hysteroskopiu, gynekológiu, artroskopiu, neuro, spine, orl) áno
samostatná jednotka s dotykovým ovládacím farebným displejeom áno
funkcia umožňujúca elektronickú výškovú korekciu polohy prístroja vo vzťahu k výške polohy pacienta áno
požaduje sa kompatibilita so shawerovou jednotkou Karl Strorz používanou na pracovisku áno
jednorazové irigačné hadicové sety s kontrolou tlaku áno, min. 10 ks
nový, dposiaľ nepoužítý a nerepasovaný prístroj áno
záruka 24 mesiacov áno
komplexný záručný servis áno
inštalácia, doprava áno
komplexné zaškolenie obsluhy áno
požadované množstvo 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenie obsluhy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Predávajúci odovzdá spolu s predmetom kúpy kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty potrebné na nadobudnutie vlastníckeho práva vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Predávajúci preberá zárukou za akosť predmetu plnenia záväzok, že dodaný predmet kúpy bude po dobu minimálne 24 mesiacov spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti (záruka). Záruka za akosť predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti v záručnej dobe minimálne 24 mesiacov.
Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky
Záruka platí za predpokladu, že kupujúci prístroj používa a obsluhuje s príslušnou starostlivosťou podľa inštrukcií predávajúceho obsiahnutých v dokumentácií predmetu plnenia a v rozsahu zaškolenia predávajúcim. Predávajúci neručí za vady spôsobené nesprávnou manipuláciou a obsluhou pracovníkmi kupujúceho. Posúdenie, či prístroj bol alebo nebol v okamihu poruchy správne používaný náleží odborníkom oboch zmluvných strán.
V čase záručného servisu v prípade vady súvisiacej so zárukou, všetky náklady súvisiace s odstránením vady na predmete  kúpy vrátane náhradných dielov hradí a tiež nutných kontrol kvality, preventívnych prehliadok, údržby a zákonom predpísaných revízií, hradí predávajúci.
Požadovaná doba nástupu servisného technika k prípadnému servisnému zásahu je do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Vzhľadom k tomu, že kupujúci je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa podľa § 340b ods. 6 Obchodného zákonníka dohodli, že kupujúci splní svoj záväzok voči predávajúcemu v 10 mesačných splátkach, pričom jedná splátka predstavuje sumu vo výške 10% celkovej kúpnej ceny vrátane DPH a je splatná do konca príslušného mesiaca. Prvá splátka je splatné do 30 dní od doručenia faktúry za tovar kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.03.2025 10:00 — 04.03.2025 11:00

1,00 podľa rozpisu položiek

6 839,13

5 560,27

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2025 13:29

28.02.2025 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2025 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 317
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2025 12:05 - Vstupná ponuka 6 838,80 € Cena s DPH
26.02.2025 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 6 838,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS