• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2025 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2025 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2025 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2025 09:45

Detail zákazky Z2025636

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2025 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2025 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2025 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2025 09:45

Základné údaje

Z2025636

OF-297633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10486402

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35727578

MEDLINE MEDICA SLOVAKIA, s.r.o.

Kopčianska 92, Bratislava, 85203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autotransfúzny prístroj

autotransfúzny prístroj, transfúzia, cell saver

  • 33194210-1 - Prístroje na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autotransfúzny prístroj
Funkcia
Mobilný prístroj s nízkohlukovým integrovaným regulovateľným vákuovým systémom, používaný na spracovanie odsatej krvi z operačného poľa  a zbytkovej náplne oxygenátora
Prístroj umožňujúci odsávanie krvi a tekutín so zbytkami tkanív z operačnej rany počas operácie, oddelenie erytrocytov a vytvorenie ich koncentrátu s možnosťou následného vrátenia do krvného obehu pacienta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
autotransfúzny prístroj cell saver ks 1
kompaktné rozmery - pôdorys prístroja vrátane obrazovky a držiakov m2 0,2
počet vákuových púmp u jedného prístroja ks 1
odkladací priestor na vozíku so zabezpečením proti vypadnutiu - počet vakov na roztok ks 6
možnosť voľby veľkosti setu minimálne z rozsahu ml 55 225
schopnosť produkcie kvalitnej erytrocytovej masy v krátkom časovom intervale min. 5
výstupná hladina hematokritu % 50 65
minimálny podtlak na odsávačke mmHg -5 -10
maximálny podtlak na odsávačke mmHg -300 -350
minimálny počet otáčok centrifúgy RPM 0 1500
maximálny počet otáčok centrifúgy RPM 7500 8500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
autotransfúzny prístroj určený na peri- a post-operačné použitie (ako drenážny prístroj) áno
plne automatický systém  s používaním jednorazových setov áno
bezúdržbová vákuová pumpa (netreba pravidelne vymieňať žiadne komponenty/spotrebný materiál) áno
zabudovaný zdroj vákua áno
farebná dotyková obrazovka nepresahujúca pôdorys prístroja áno
centrálne alebo predne brzdené kolieska vozíka áno
držiaky na spotrebný materiál na oboch stranách prístroja áno
tlačidlo na prerušenie chodu prístroja - automatické plnenie a preplachovanie setov prístroja áno
možnosť tvorby vlastných protokolov modulárne parametre: rýchlosť plnenia/vyprázdňovania, premývací objem
možnosť samostatného nákupu jednotlivých komponentov spotrebného setu (zberná časť, spracovávacia časť, sacie linky) áno
možnosť spustenia kedykoľvek - funkcie núdzového módu áno
automatické rozpoznanie vloženého spotrebného materiálu áno
možnosť voľby druhu antikoagulácie heparínová / citrátová
indikácia prázdnych hadíc áno
program na získavanie plazmy bohatej alebo chudobnej na krvné doštičky áno
protokol na odstránenie tuku z autolovej krvi áno
stráženie úniku krvi zo setu počas jej spracovania áno
meranie vstupnej a výstupnej hladiny hematokritu áno
indikácia kvality premytia áno
možnosť samostatného použitia vákuovej pumpy aj pri vypnutom prístroji áno
možnosť uloženia údajov na USB kľúč, alebo vytlačenia USB port, zabudovaná tlačiareň
numerické zobrazenie hodnôt vstupného a výstupného hematokritu áno
numerické zobrazenie aktuálneho objemu krvi odsatej z operačného poľa a množstva spracovanej erytrocytovej masy áno
efektívne odstraňovanie jednotlivých zložiek odsatej krvi z operačného poľa heparín, draslík, albumín, neemulgované častice tukov
krátky čas spracovania - účinné programy spracovania obsahu, režim na zrýchlené spracovanie obsahu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane  inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
4. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované
5. Záručná doba na zariadenie kompletného vybavenia je min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia prístroja
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
11. V prípade dodávky tovaru zo zahraničia ( v rámci krajín EÚ), požaduje sa predložiť údaje do hlásenia "INTRASTAT-SK" v rozsahu - číslo colného sadzobníka, krajina pôvodu tovaru, váha tovaru (netto) 1ks, a spôsob dopravy
12. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
13. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
14. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
15. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
16. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
17. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu. Nástup servisného technika a odstránenie vady je požadované: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
19. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.03.2025 07:00 — 04.04.2025 15:00

1,00 ks

38 170,00

38 170,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.02.2025 08:54

27.02.2025 08:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2025 09:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2025 09:27 - Vstupná ponuka 38 170,00 € Cena bez DPH
24.02.2025 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 38 170,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS