00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Set - varná doska, rúra
varná doska, rúra
Tovar, Služba
|
1. Set - varná doska, rúra
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Set - varná doska, rúra, z toho: | set | 1 | ||
| 1. rúra | ks | 1 | ||
| Celková vnútorná kapacita rúry | l | 77 | ||
| Rozmery - šírka rúry | cm | 59 | 59,5 | |
| Rozmery - výška rúry | cm | 59 | 59,5 | |
| Rozmery - hĺbka rúry | cm | 56 | 56,4 | |
| Dĺžka kábla rúry | m | 1,5 | ||
| Celkový výkon rúry | W | 3500 | ||
| Počet funkcií rúry | počet | 12 | ||
| Počet skiel dvierok | počet | 2 | ||
| 2. varná doska | ks | 1 | ||
| Celková spotreba dosky | kWh | 6,5 | ||
| Rozmery - šírka dosky | cm | 59 | 59,5 | |
| Rozmery - hĺbka dosky | cm | 51,5 | 52 | |
| Rozmery - výška dosky | cm | 5 | 5,4 | |
| Napájanie dosky | W | 400 | ||
| Celkový počet horákov/varných zón | počet | 4 | ||
| Malá varná zóna | počet | 2 | ||
| Štandardná varná zóna | počet | 1 | ||
| Velká varná zóna | počet | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rúra | |
| Trieda energ.účinnosti | A |
| Farba rúry | nerez |
| Sieťový kábel rúry | so zástrčkou |
| čistenie rúry | parou |
| Vstavaný displej, časovač (rúra) | áno |
| Požadované funkcie rúry | min. teplovzdušná funkcia, gril, ukazovateľ zbytkového tepla, rýchly predhrev rúry, systém ochladzovania exteriéru rúry |
| Odnímateľné vnútorné sklo dvierok | áno |
| Varná doska | |
| Typ varnej dosky | Sklokeramická |
| Typ ovládania dosky | elektronické |
| Farba dosky | čierna |
| Požadované funkcie dosky | časovač - do 99 min.,, funkcia udržiavania stabilnej teploty zóny na 70 ˚C, ukazovateľ zostatkového tepla |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. |
| 2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení. |
| 3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať prevedeniu ako je uvedené v obrazovej prílohe. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, alebo Dodávateľ je oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takýto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musia uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
28.02.2025 08:00 — 13.03.2025 14:00
1,00 súbor
441,00
358,53
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2025 12:15
26.02.2025 10:00
26.02.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.02.2025 09:30 - Vstupná ponuka | 440,99 | € | Cena s DPH |
| 26.02.2025 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 440,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: