• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2025 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2025 13:50

Detail zákazky Z2025604

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2025 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2025 13:50

Základné údaje

Z2025604

OF-297862

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10492760

Objednávateľ

186490

Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce

Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52406679

Ltd Trade s. r. o.

Fialková 2567/3, Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a dezinfekčné prostriedky

Čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, prípravky na čistenie a umývanie, hygiena, drogéria

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a dezinfekčné prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška Mi rolka/5kg 220*480 103 ks 12
Toaletný papier KOMPAKT T6 2v 36ks/bal. ks 2160
Utierky MAXI 19/150m 2-vrstvový LYN100123 ks 360
Rolo vrecia 50*60/25ks 30mic 055 30l ks 240
Rukavice gumené č.9/L 70903 ks 130
Špongia na riad veľká/10ks PROFIL žltá ks 30
Cif tekutý 500ml ks 96
PRONTO 300 ml. spray Originál ks 36
Rolo vrece 240/10ks čierne ks 120
Aviváž SILAN 1,40/l Sensitive ks 36
Savo Sprej proti ples. 500ml ks 40
Osviežovač Milene 300ml ks 168
WC sitko do pisoár.parf. ks 120
WC mušla BREF guličky 50g ks 40
Savo 1,2l PEREX ks 72
Toaletný papier TENTO Maxi 2 vrstvový 30m ks 4300
Obrúsky Seria 100 135g 1000 ks 120
Utierky papierové Z-Z biele Katrin 1vrst. 402161 ks 1200
Čistič AJAX Floral 1l mix ks 144
Saponát na riad JAR 450ml ks 252
Prací prášok BONUX 8,12kg/125P BIELE ks 39
Fixinela 500 ml. ks 294
WC DOMESTOS 750ml ks 240
Savo 1,2l ORIGINAL ks 432
Prací prášok REX 220g/4P ks 60
Rukavice  VINYL XL/100ks nepudr. ks 72
Solvina industr.450g ks 1440
Mop Set/šnúrky/15L ks 60
Aviváž SILAN 1,408l/64P Fresh Sky ks 18
Krystal olejový osviežovač 750ml ks 120
Indulona modrá UNI 100ml ks 600
Indulona nechtíková 100g ks 600
Mydlo 90g Palmolive MIX ks 2160
Čistič Okena 500ml 6022 MYTOL ks 220
WC Tablety do pisoáru 1kg ks 15
Prachovka flanel 40*35 cm ks 200
Krystal universal dez . 750ml s rozpraš. ks 120
WC mušla MISS ks 480
Utierka švédska 30*30cm ks 120
Utierka švédska 40*40 235g. ks 120
CITRA 400g riad ks 180
Krystal SANAN 5l. ks 10
Rukavice Vinyl M/100ks 68126 nepudr. ks 10
Handra/Linteo na podlahu 50*60 cm ks 100
Zvon classik ks 10
VILEDA XL set Box ks 4
Vedro 12 .l PEVNE ks 20
SAVO 4 kg tekuté ks 26
Saponát na riad JAR 900ml ks 18
Metla TIPI-TOP 120cm ks 48
ROMED L latexové /100ks nepudr. ks 20
Kartáč-Ryžák na palicu 24cm s dier. ks 10
Vlhčené utierky antibakteriálne 72ks ks 10
Mydlo tekuté 250ml NIVEA ks 24
Vedro 10l ks 20
WC Savo Turbo na vodný kameň 750ml. ks 36
Lopatka s metličkou Lux ks 20
Mop set šnúrky 15 l. ks 30
Mop na podlahu Super ks 30
Náhrada na mop šnúrky 180 g. ks 20
VILEDA XL Náhrada Mop 2v1 ks 11
Vanish na škvrny 1l biely ks 10
Vanish na škvrny 1l ružový ks 10
Utierky pap.Z-Z recyklované zelené  1vrstv. ks 1200
Suprachlor B 1kg ks 20
Sanytol 500ml universal rozprašovač ks 120
Čistič SIFO 500g ks 36
WC kefa+stojan ECO ks 20
Návleky na topánky /100ks modré ks 20
Mydlo tek 0,65l BLUX mandla/aloe/avokad ks 18
Náhrada na mop klasik Super ks 20
VILEDA EWC náhrada Turbo ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie.
Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V rovnakej lehote je Dodávateľ povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy, najmä prijať a potvrdiť objednávku predmetu plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (príloha Rámcovej dohody). Nepredloženie aktualizovaného rozpočtu je porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní. Prebratie tovaru Objednávateľom je možné iba v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod.
Pri tejto Rámcovej dohode - periodicita zasielania objednávok Objednávateľa počas platnosti tejto Rámcovej dohody je štandardne  1x mesačne. Objednávateľ si vyhradzuje právo zasielať objednávky aj kedykoľvek podľa svojej aktuálnej  potreby.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment bližšie špecifikuje podľa aktuálnej potreby v jednotlivých objednávkach.
G. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na požadované miesto plnenia : Partizánska 55. 07101 Michalovce.
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom na základe dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. Lehota splatnosti faktúry je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ doručí faktúru okrem korešpondenčnej adresy aj na e-mailovú adresu tazsmi@tazsmi.sk.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje  jednotlivé  tovary dodať s vyznačenou minimálnou trvanlivosťou (záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacom liste. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najmenej v 1/2 lehoty záručnej doby garantovanej výrobcom či príslušnou normou.
Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a pokynmi Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak Dodávateľ podstatne poruší zmluvu alebo VZP.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu obstarávania vyplýva priame označenie výrobku alebo výrobcu, značka, obchodný názov alebo typ Objednávateľ v takom prípade nepripustí ekvivalentné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

10

1,00 súpis

23 776,00

23 776,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.02.2025 10:24

28.02.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2025 20:41 - Vstupná ponuka 22 000,00 € Cena bez DPH
28.02.2025 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 21 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS