• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2025 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2025 13:20

Detail zákazky Z2025600

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2025 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2025 13:20

Základné údaje

Z2025600

OF-297859

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10480675

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie betónových zvodidiel Strabag na SSÚD Trnava

betónové zvodidlá, betónové výrobky, záchytné bezbečnostné zariadenia

  • 44114200-4 - Betónové výrobky
  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Betónové zvodidlá Strabag - H2
Funkcia
Zabezpečenie bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky. Bežný dielec betónové zvodidlá –prefabrikovaný, slúžia ako pasívny prvok na pozemnú komunikáciu (ďalej aj ako ,,PK“). Slúži ako záchytný systém s obmedzenou možnosťou voľného posunu v priečnom smere.Betónové zvodidlá – prefabrikované, celobetónové, jednostranné, obojstranné, so zámkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Betónové zvodidlo jednostranné ks 14
Dĺžka zvodidla m 3,990
Výška zvodidla m 1,0
Spojovací materiál komplet 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti v zmysle normy STN EN 1317 – Záchytné bezpečnostné zariadenia na pozemných komunikáciách deklarované certifikátom
Materiál Betón – min. trieda C35/45 – XD3, XF4, XC4
Úroveň zachytenia H2
 2. Betónové zvodidlá Strabag – H3
Funkcia
Zabezpečenie bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky. Bežný dielec betónové zvodidlá – prefabrikovaný, slúžia ako pasívny prvok na PK. Slúži ako záchytný systém s obmedzenou možnosťou voľného posunu v priečnom smere. Betónové zvodidlá – prefabrikované, celobetónové, jednostranné, obojstranné, so zámkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Betónové zvodidlo obojstranné ks 14
Betónové zvodidlo jednostranné ks 14
Dĺžka zvodidla m 3,990
Výška zvodidla m 1,2
Spojovací materiál komplet 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti v zmysle normy STN EN 1317 – Záchytné bezpečnostné zariadenia na pozemných komunikáciách deklarované certifikátom
Materiál Betón – min. trieda C35/45 – XD3, XF4, XC4
Úroveň zachytenia H3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky predložiť Vlastný návrh plnenia, ktorý musí zodpovedať funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Podrobný aktualizovaný rozpočet požaduje verejný obstarávateľ predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny predmetu zákazky zahrnie aj dopravné náklady na miesto dodania – SSÚD Trnava, vykládku zabezpečí verejný obstarávateľ (ďalej aj ako Objednávateľ).
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesto výkladky – SSÚD Trnava, betónové zvodidlá budú riadne označené s identifikačnými údajmi výrobcu a výrobku trvalého charakteru.
Dodávateľ sa zaväzuje s betónovými zvodidlami dodať aj montážny návod od výrobcu zvodidiel, ktorého súčasťou je aj návod na údržbu a opravu zvodidiel.
Lehota plnenia je do 60 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy.
Dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 14.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s platnými a účinnými legislatívnymi predpismi SR, s technickými normami, technickými požiadavkami v zmysle technicko-kvalitatívnych podmienok (ďalej aj ako ,,TKP“) 10 Záchytné bezpečnostné zariadenia, technickými  podmienkami TP 010 a TP 037, technickými podmienkami výrobcu betónových zvodidiel a v súlade s podmienkami Kúpnej zmluvy / opisným formulárom.
Na kontrolu a prevzatie predmetu zákazky budú oprávnené osoby spôsobilé konať v mene objednávateľa vo veciach technických (kontaktné údaje budú poskytnuté úspešnému  uchádzačovi po uzatvorení Kúpnej zmluvy).
Betónové zvodidlá musia byť certifikované stavebné výrobky podľa zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov, skupina výrobkov č. 0513: cestné záchytné systémy – zvodidlá.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť od dodávateľa platné SK - vyhlásenie o parametroch/SKcertifikát resp. vyhlásenie o nemennosti parametrov na ponúkaný tovar – Betónové zvodidlá v zmysle STN EN 1317 a zákona č.133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť od dodávateľa Čestné vyhlásenie, v ktorom sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predkladá SK - certifikát/SK-vyhlásenie o parametroch resp. vyhlásenie o nemennosti parametrov; čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS.
Nepredložením platného certifikátu alebo nesplnenie niektorej z noriem STN vzniká objednávateľovi nárok na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Kúpnej zmluvy je jej podstatným porušením a následkom bude odstúpenie objednávateľa od Kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Verejný obstarávateľ požaduje záruku na betónové zvodidlá 24 mesiacov od prevzatia predmetu zákazky.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 30 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo Kúpnej zmluvy, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať doporučene vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“) splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia do sídla Objednávateľa, prílohu faktúry tvorí dodací list, t. j. súpis dodaného množstva tovaru potvrdené osobami oprávnenými konať v mene objednávateľa vo veciach technických.
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2024 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený ju vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V takomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
Na účely fakturácie sa za deň dodania považuje deň podpísania dodacieho listu t. j. súpisu dodaného množstva oboma zmluvnými stranami. Zhotoviteľovi prislúcha úhrada len za skutočne dodané množstvo tovaru.
Uvedené osobitné podmienky na plnenie dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sereďská 263, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.03.2025 12:10

1,00 celok

51 919,00

51 919,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.02.2025 12:15

26.02.2025 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2025 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 671
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2025 12:43 - Vstupná ponuka 51 900,00 € Cena bez DPH
23.02.2025 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka 51 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS