• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2025 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.02.2025 10:03

Detail zákazky Z2025578

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2025 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    28.02.2025 10:03

Základné údaje

Z2025578

OF-297299

zrušená

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Motorové vozidlo VAN

úžitkové vozidlo, vozidlo, nákladné vozidlo,

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 34131000-4 - Pikapy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Motorové vozidlo VAN
Funkcia
1.Motorové vozidlo určené na prepravu min. dvoch osôb, materiálov a tovaru.
Počet kusov - 2 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počet miest na sedenie ks 2 3
2. Celková dĺžka mm 4300
3. Celková šírka (bez zrkadiel) mm 1700 1900
4. Celková výška mm 1860
5. Celková  hmotnosť kg 2380
6. Maximálny výkon motora kW 73
7. Maximálny krútiaci moment Nm 250
8. Objem nádrže l 50
9. Spotreba paliva kombinovaná l/100km 6,8
10. Objem nákladného priestoru m3 3,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Typ karosérie VAN
2. Motor benzínový/naftový
3. Farba karosérie biela (banquise)
4. Palivo benzín/nafta
5. Prevodovka minimálne 5 stupňová manuálna
6. Elektrické ovládanie predných okien vyžaduje sa
7. Otáčkomer vyžaduje sa
8. Palubný počítač vyžaduje sa
9. Elektronický imobilizér vyžaduje sa
10. ABS  s brzdovým asistentom vyžaduje sa
11. Akustická a vizuálna kontrola nezapnutého bezpečnostného pásu vodiča vyžaduje sa
12. Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania vyžaduje sa
13. Odkladacia polica pod strechou vyžaduje sa
14. Osvetlenie interiéru a osvetlenie batožinového priestoru vyžaduje sa
15. Trojbodové bezpečnostné pásy vyžaduje sa
16. Výškovo a osovo nastaviteľný volant vyžaduje sa
17. Manuálna klimatizácia vyžaduje sa
18. Zásuvka 12 V vpredu vyžaduje sa
19.  Variabilný posilňovač riadenia vyžaduje sa
20. Zadné plechové dvere dvojkrídlové 1/3 a 2/3 otvárateľné v uhle 180 ° a pravé bočné posuvné plechové dvere vyžaduje sa
21. Pevná plechová deliaca prepážka (možná verzia - plná plechová deliaca prepážka s bezpečnostným sklom) vyžaduje sa
22. 6 kotviacich bodov v nákladnom priestore vyžaduje sa
23. PVC podlaha v nákladnom priestore vyžaduje sa
24. Autorádio vyžaduje sa
25. Bezpečnostná povinná výbava v zmysle platnej legislatívy na území SR (zdvihák, kolesá na kľúč, lano, lekárnička, trojuholník, výstražná vesta,...) vyžaduje sa
26. Rezervné koleso - plnohodnotné vyžaduje sa
27. Plechové disky kolies 4 ks (min.15") vyžaduje sa
28. Rohože - min. gumové vyžaduje sa
29. plastový držiak na ŠPZ 2 ks vyžaduje sa
30. min. 2 ks kľúčov od vozidla s ďialkovým ovládaním vyžaduje sa
31. nové, nejazdené vozidlo, max. do 20 km na tachometri v čase prevzatia verejným obstarávateľom vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar - motorové vozidlo (ďalej len "tovar/vozidlo") podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú nové, nepoužívané a neopravované  motorové vozidlá VAN v počte 2 ks, ktorých špecifikácia je uvedená v tejto zmluve, vrátane dopravy do miesta plnenia, poučenia a zaškolenia obsluhy vozidiel.
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPEP.
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia" do 3 pracovných dní odo dňa predloženia dodávateľa. Rozhodnutie o prijatí alebo zamietnutí predloženého "vlastného návrhu plnenia" dodávateľom, potvrdí e-mailom kontaktná osoba objednávateľa kontaktnej osobe  dodávateľa, ihneď po posúdení.
2.2 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Ak ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3.0 Dodávateľ je povinný do 7 dní od dňa prijatia predloženého "vlastného návrhu plnenia dodávateľa" objednávateľom,  teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru/vozidla predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu nezdravotníckeho materiálu elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
a) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v eurách bez DPH a cenu s DPH. Celková cena je konečná, zahŕňa  všetky poplatky a náklady spojené s dodávkou, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu objednávateľa  a záručného servisu vrátane pravidelných prehliadok a kontrol podľa odporúčaní výrobcu tovaru/vozidla;
b) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať všetky technické vlastnosti, parametre a hodnoty tovaru;
c) manuál (servisný knižku) k tovaru/vozidlu v slovenskom jazyku resp. v českom;
d) doklady a dokumenty k tovaru/vozidlu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR (COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, platné osvedčenie o evidencií vozidla, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách).
3.1 V prípade, ak požadované doklady a dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, dodávateľ doručí doklady a dokumenty podľa bodu 3.0 v mieste sídla objednávateľa.
3.2 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady (bod 2.0, 3.0, 3.1 ) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
4.0  Lehota plnenia zmluvy (dodania predmetu zmluvy) je do 6 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy.
4.1 Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zákazky bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zákazky.  Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 14 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
5.0 Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený a nepoužívaný tovar/vozidlo. Súčasťou dodávky tovaru je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky a odstúpiť od zmluvy.
6.0 Dodávateľ prehlasuje, že tovar/vozidlo je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán.
7.0 Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný 2 dni pred samotnou dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa.
8.0 Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
9.0 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru/vozidla, ak pri prevzatí zistí vadu na vozidle alebo ak tovar/vozidlo nebude zodpovedať  všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, uvedenej v tejto zmluve. O neprevzatí tovaru/vozidla vystaví objednávateľ protokol nezrovnalostí.
10.0 Súčasťou riadneho dodania tovaru/vozidla je dodanie technického preukazu, návodu na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnej knihy, výbavy a príslušenstva v rozsahu špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a povinnej výbavy vozidla v zmysle platnej legislatívy v SR.
11.0 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Košického kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, max. do vzdialenosti  50 km od sídla objednávateľa a s dostupnosťou do 24 hodín od nahlásenia poruchy/vady;
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov, v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom;
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky.
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis;
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má verejný obstarávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená;
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka;
g) v prípade, že vadu na vozidle nie je možné odstrániť do 2 pracovných dní odo dňa prijatia vozidla do servisu, je dodávateľ povinný zabezpečiť objednávateľovi náhradné vozidlo bezplatne, počas doby potrebnej na odstránenie vady na vozidle;
h) dodávateľ počas záručnej doby poskytne záručný servis zahŕňajúci bezplatné odstránenie mechanických, elektrických a elektronických porúch, bezplatnú povinnú garančnú prehliadku, bezplatnú výmenu spotrebného tovaru (dielu) na vozidle a poskytnutie asistenčných služieb;
i) objednávateľ oznámi zistené vady bezodkladne dodávateľovi, ihneď po ich zistení písomne. Reklamáciu resp. ohlásenie zistenie vady na vozidle zašle elektronicky kontaktnej osobe dodávateľa.  V prípade, že tovar má vady, objednávateľ si môže uplatniť niektorý z nárokov z vád vozidla podľa zákona č.513/1991 Z.z., §436 ods. 1. Voľba medzi nárokmi z vád patrí objednávateľovi a musí byť vykonaná písomne.
12.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
13.0 V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (12.0) je verejný obstarávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
14. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Názov Upresnenie
Záruka na vozidlo min. 2 roky  s možnosťou predĺženia vyžaduje sa
Záruka na karosériu vozidla min. 60 mesiacov ( 5 rokov)
Dodávateľ je autorizovaný predajca vyžaduje sa
Asistenčné služby min. 5 rokov (nonstop 7 dní v týždni) vyžaduje sa
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

05.03.2025 07:00 — 04.09.2025 15:00

2,00 ks

37 118,70

37 118,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.02.2025 13:43

28.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 258
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS