• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2025 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2025 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2025 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2025 09:40

Detail zákazky Z2025550

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2025 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2025 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2025 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2025 09:40

Základné údaje

Z2025550

OF-297570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10462546

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

54643767

MULTIMEDIC s.r.o.

Donská 61, Bratislava, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reperfúzny set

kardiopulmonálna resuscitácia, reperfúzny set, set, podpora srdca, Carl

  • 33171200-1 - Nástroje na resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reperfúzny set
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál s príslušenstvom na kontrolovanú celotelovú reperfúziu, určený pre pacientov so zástavou srdca a počas kardiopulmonálnej resuscitácie na krátkodobú až strednodobú podporu alebo náhradu obehových funkcií a dýchania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reperfúzna sada ks 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špeciálny zdravotnícky materiál kompatibilný so systémom CARL
Určený pre pacientov so zástavou srdca a počas kardiopulmonálnej resuscitácie na krátkodobú až strednodobú podporu alebo náhradu obehových funkcií a dýchania áno
Sada musí obsahovať oxygenátor so sústavou hadičiek áno
Dve hlavy krvnej pumpy áno
Tri snímače tlaku integrované v hadičke (IPS – Integrated Pressure Sensor)
Možnosť pripojenia hadičkového vedenia k systému analýzy krvných plynov v ovládači – čo umožňuje stanoviť parciálny tlak kyslíka, parciálny tlak oxidu uhličitého, obsah draslíka a hodnotu pH arteriálnej krvi (kazeta na krvné plyny nie je súčasťou balenia reperfúzneho setu) áno
Možnosť vložiť katéter na meranie tlaku (snímač arteriálneho tlaku) na meranie aortálneho tlaku cez konektor s portom Luer zahnutým v 45°uhle, ak je to potrebné (nie je súčasťou balenia reperfúzneho setu) áno
Biokompatibilné heparínové potiahnutie pre kompletný set áno
Bezpečnostné odvzdušňovacie funkcie áno
Použitie na operačnej aj katetrizačnej sále, JIS, ARO, s možnosťou transportu v rámci nemocnice a aj mimo nej áno
Pomôcky musia byť sterilné, jednorazové áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
4. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
5. Ak predmet plnenia (tovar) nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy
6. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
b) termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.,
c) za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom,
d) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód, X - kód a šarža
7. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
8. Platobné podmienky:
a) kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
b) splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak,
9. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr
10. Verejný obstarávateľ môže od dodávateľa požadovať:
a) ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne):
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, ŠUKL kód ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru.
11. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
12. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
14. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

26,00 ks

217 360,00

217 360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.02.2025 08:46

21.02.2025 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2025 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2025 15:49 - Vstupná ponuka 217 360,00 € Cena bez DPH
18.02.2025 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka 217 360,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS