• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2025 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2025 11:50

Detail zákazky Z2025542

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2025 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2025 11:50

Základné údaje

Z2025542

OF-297809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10462523

Objednávateľ

00317004

Mesto Turčianske Teplice

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Dodávateľ

53918291

Kreston Slovakia Audit, s.r.o.

Mlynské nivy 55, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Audit účtovnej závierky za rok 2024

audit

  • 79210000-9 - Účtovnícke a audítorské služby
  • 79212000-3 - Audítorské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Audit účtovnej závierky za rok 2024 pre mesto Turčianske Teplice
Funkcia
Audit individuálnej účtovnej závierky, audit hospodárenia mesta, audit konsolidovanej účtovnej závierky a audit súladu výročnej správy s účtovnou závierkou za rok 2024
Výsledkom auditu je:
- vypracovanie správy audítora o individuálnej účtovnej závierke za rok 2024,  správy audítora o konsolidovanej účtovnej závierke a správy audítora o overení súladu výročnej správy s účtovnou závierkou mesta Turčianske Teplice.
- vypracovanie listu odporúčaní na odstránenie nedostatkov v prípade ich zistenia pri audite
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmetom zákazky je:
- audit individuálnej účtovnej závierky mesta Turčianske Teplice za rok 2024 zostavenej v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi
- audit konsolidovanej účtovnej závierky mesta Turčianske Teplice za rok 2024  zostavenej v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi
- audit hospodárenia mesta v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- audit súladu výročnej správy mesta Turčianske Teplice za rok 2024 s účtovnou závierkou 2024
Dodávateľovi sa neposkytne preddavok.
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr z rozpočtu verejného obstarávateľa nasledovne:
- ukončenie záverečnej časti auditu individuálnej účtovnej závierky a vypracovanie správy audítora o individuálnej účtovnej závierke  za rok 2024 najneskôr do 31.05.2025
- ukončenie záverečnej časti auditu o  konsolidovanej účtovnej závierky   a vypracovanie správy audítora o  konsolidovanej účtovnej závierke za rok  2024 najneskôr do 30.11.2025
- ukončenie auditu súladu výročnej správy a účtovnou závierkou a vypracovanie správy audítora o overení súladu výročnej správy s účtovnou závierkou 2024 najneskôr do 30.11.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Audítor nebude v omeškaní, ak z dôvodu nesúčinnosti objednávateľa, neposkytnutia potrebných informácií alebo poskytnutia informácií nepravdivých, neúplných alebo zatajenia potrebných informácií nebude schopný včas plniť predmet zmluvy.
Audítor sa zaväzuje:
a) vykonať audit individuálnej účtovnej závierky,  v súlade so zákonom o audítoroch a v súlade s medzinárodnými audítorskými štandardmi (ISA)
b) pri plnení povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy konať nezávisle
c) vykonať audit vo svojom mene a na svoju zodpovednosť
d) určiť druh a rozsah použitých audítorských postupov tak, aby boli v súlade s platnými právnymi predpismi a so všeobecne akceptovanými medzinárodnými audítorskými štandardami
Audit bude vykonaný v súlade so smernicami vydanými Slovenskou komorou audítorov a v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami. Tieto štandardy vyžadujú, aby bol audit naplánovaný a vykonaný s cieľom dostatočne sa ubezpečiť, že účtovná závierka neobsahuje významné nedostatky.
Audit zahŕňa preskúmanie preukaznosti položiek vykázaných v účtovnej závierke na základe testov. Audit zahŕňa tiež posúdenie správnosti použitých princípov a postupov účtovania a dôležitých odhadov vedenia objednávateľa, ako aj posúdenie účtovnej závierky ako celku.
Dodávateľ musí spĺňať nasledovné požiadavky:
Doklad o oprávnení poskytovať požadované služby
Licencia vydaná podľa zákona č. 540/2007 Z.z. o auditoch
Požaduje sa predložiť rozpis  ceny bez DPH a s  DPH
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Mestský úrad Turčianske Teplice, Partizánska 413/1, 039 01 Turčianske Teplice

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika

01.03.2025 00:00 — 30.11.2025 23:00

1,00 audit

5 000,00

4 065,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2025 14:31

21.02.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2025 09:43 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena s DPH
20.02.2025 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka 4 981,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS