• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2025 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2025 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2025 11:30

Detail zákazky Z2025527

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2025 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2025 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2025 11:30

Základné údaje

Z2025527

OF-297786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10473665

Objednávateľ

17336121

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nových Zámkoch

Slovenská 13, Nové Zámky, 94030, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, obálky, perá, ceruzky, gumy, euroobaly, zakladače, zvýrazňovače, tlačivá

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192100-2 - Vymazávacie potreby (guma, zmizík)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30192132-5 - Náhradné tuhy do ceruziek
  • 30192133-2 - Strúhadlá na ceruzky
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30192910-3 - Korekčný pás alebo páska
  • 30192920-6 - Korekčná tekutina
  • 30193200-0 - Stolové zásobníky alebo organizéry
  • 30193700-5 - Škatuľa na ukladanie spisov
  • 30197100-7 - Sponky, cvočky, pripináčiky
  • 30197220-4 - Spony na papier
  • 30197300-9 - Otvárače listov, zošívačky a dierovače
  • 30197320-5 - Zošívačky
  • 30197321-2 - Rozošívače
  • 30197330-8 - Dierovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier a kancelárske potreby
Funkcia
Kancelársky papier a kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnej činnosti objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poznámkový blok s bočnou špirálou linajkový, formát A5, 70 listov ks 5
Centropen 2846 čierny ks 15
Centropen 2846 modrý ks 1
Centropen 2846 zelený ks 1
Centropen liner 2811 zelený ks 5
Centropen liner 2811 čierny ks 2
Centropen liner 2811 červený ks 4
Dosky spisové A4, tvrdené so šnúrkou ks 31
Etiketa samolepiaca, formát A4 (bal. = 100 ks hárkov), 38 mm x 20 mm bal. 1
Euroobal formát A4 (50 mikronov, bal. = 100 ks) bal. 10
Guma mäkká ks 3
Sponka na spisy 33 mm (bal. = 100 ks) bal. 26
Sponka na spisy  50 mm (bal. = 75 ks) bal. 1
Korekčná bieliaca páska 4,2 mm x 5 m ks 14
Korekčný lak (bielitko tekuté, vodou riediteľné) 20 ml. ks 1
Lepiaca páska 19 mm x 33 m ks 4
Lepiaca páska 48 mm x 33 m ks 6
Lepidlo na papier tyčinka 40 g ks 3
Ceruzka obyčajná mäkká  (tuha HB) s gumou ks 14
Náplň do zošívačky 24/6 (bal. = 1000 ks) bal. 20
Nožnice kancelárske 21 cm ks 3
Obálka samolepiaca  C6 (114 mm x 162 mm) ks 150
Obálka samolepiaca C5 (162 mm x 229 mm) ks 60
Obálka TC4 s rozšíreným dnom a postranný záhybom ks 10
Pravítko farebné - 30 cm ks 2
Rozšívačka/odsponkovač/remover ks 1
Rýchloviazač plastový, formát A4 s priehľadnou prednou stranou ks 37
Samolepiace odkazovače 75 mm  x 75 mm (blok = 400 ks) blok 17
Strúhadlo na ceruzky jednodierové so zásobníkom ks 6
Šanon - kancelársky zakladač A4 s pákou kartónový  - šírka 75 mm ks 23
Šanon - kancelársky zakladač A4 s pákou kartónový - šírka 52 mm ks 6
Spínací strojček - zošívačka (min. na 20 listov) ks 1
Zvýrazňovač farebný (sada = 4 ks) sada 10
Guličkové pero so stláčacím mechanizmom, 0,5 mm - modré ks 41
Guličkové pero so stláčacím mechanizmom, 0,5 mm - červené ks 1
Plastový vertikálny zakladač na dokumenty šírka 75 mm - červený ks 5
Odkladač na spisy plastový stohovateľný ks 6
PVC obal zakladací "L" formát A4, 80 mikr. ks 10
Obal na spisy A4 prešpán so zaklápacími troma chlopňami ks 45
Obal na spisy A4 - závesný rýchloviazač  (s kovovým závesom) ks 315
Rýchloviazač - prešpán - A4 (s dierovaním a plieškom vo vnútri) ks 20
Obchodná kniha A4 linajková - 100 listov ks 4
Obchodná kniha A5 linajková - 100 listov ks 10
Lepidlo kancelárske tekuté 75 g ks 1
Písacia podložka s klipom A4 zatváracia ks 1
Razítková farba modrá 30 ml ks 3
Označovač prádla (nevyprateľný popisovač) čierny ks 1
Poznámkový blok A4 linajkový s bočnou špirálou 70 listov ks 3
Mikroténové vrecká 250 mm x 350 mm (50 ks/bal.) bal. 9
Permanentný popisovač čierny, šírka stopy 2,5 mm, Centropen 8510 ks 6
Obálky malé C6 s doručenkou "Doporučene" ks 10
Obálky veľké C4 s doručenkou "Doporučene" ks 20
Korková nástenná tabuľa s dreveným rámom 60 cm x 40 cm ks 1
Poznámkový blok lepený A5 linajkový, 50 listov ks 7
Lupa, priemer min. 10 cm, 3 x zväčšenie ks 3
Náplň náhradná modrá do guličkového pera so stláčacím mechanizmom 0,5 mm (vhodné k položke č. 38) ks 5
Tlačivá "Spisový obal" A4 dvojlist 80 g (balenie = 500 ks) bal. 4
Tlačivo "Dovolenka" samoprepisovacia (blok = 100 listov) ks 20
Pokladničná kniha samoprepisovacia  A4 ks 2
Tlačivo "Zápisník bezpečnosti práce" A5, 48 hárkov ks 5
Tlačivo "Kniha príchodov a odchodov" A4 50 listov ks 2
Tlačivo "Denník dispečera" A4, 50 listov ks 2
Euroobal JUMBO A4 s kapacitou 200 listov ks 10
Blok kocka (špalík) lepený 900 x 900 mm, 400 listov ks 7
Drôtený stolový organizér (na perá, sponky, nožnice, odkazové lístky) so 6 priehradkami ks 5
Obal na spisy prešpán A4 zaklápací trojchlopňový s gumou ks 44
Obal na dokumenty A4 trojchlopňový z polypropylénu, kapacita 150 listov, uzatváranie uchytením na gumičku ks 5
Plastový obal na dokumenty A4 v tvare obálky zapínací patent ks 5
Špagát jutový 200 g, dĺžka 200 m ks 1
Odkladacia mapa A4 bez chlopní a bez závesu prešpán ks 20
Bublinkové obálky samolepiace C/13 rozmer 170 mm x 225 mm ks 10
Bublinkové obálky samolepiace D/14 rozmer 195 mm x 275 mm ks 10
Rýchloviazač A4 PVC extra silný, široký (Durable) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené Objednávateľom (Nové Zámky, Slovenská č. 13).
Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú cenovú kalkuláciu,  pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia.
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPET.
Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. od 7:00 h do 14:00 h.
Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, resp. jej doručenia, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený Objednávateľom.
Originál faktúry musí byť doručený Objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená Dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom - bankovým prevodom.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. Balenia uvedené v technickej špecifikácii sú orientačné a ich vynásobením s počtom jednotlivých položiek predstavujú predpokladanú potrebu Objednávateľa. To znamená, že je možné dodať jednotlivé položky predmetu zákazky aj v balení s iným rozsahom, ale v takom množstve, aby to zodpovedalo potrebe Objednávateľa.
Pri položkách, kde je možná farebná variabilita (napr. zakladače, rýchloviazače, obaly) si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať tovar v ním vybranej farbe, pokiaľ to nebude mať vplyv na vysúťaženú cenu.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská č. 13, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.03.2025 09:00 — 31.03.2025 14:00

1 161,00 ks

1 095,00

890,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2025 09:13

25.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2025 09:55 - Vstupná ponuka 1 094,70 € Cena s DPH
25.02.2025 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 1 094,37 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS