• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2025 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2025 13:05

Detail zákazky Z2025491

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2025 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2025 13:05

Základné údaje

Z2025491

OF-286551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10473663

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné počítače a dokovacie stanice

Prenosné počítače (notebooky) a dokovacie stanice

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosné počítače (notebooky) typ 1. (20 ks)
Funkcia
spracovávanie informácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač (notebook) ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej: 16 “ IPS, 16:10, 1920 x 1200 px, min. 300 nitov
CPU: min. 6x jadrový procesor, AMD Ryzen 5, TDP 15W
RAM: min. 16 GB DDR4 3200 MHz
SSD: min. 512 GB SSD
Kapacita batérie: min. 55 Wh
Optická mechanika: bez mechaniky
Grafická karta: AMD Radeon Graphics alebo ekvivalent
Bezdrôtové pripojenie: WiFi 802.11ax, WiFi 6, min. Bluetooth v 5.1
Príslušenstvo: Webkamera 1080p, podsvietená klávesnica s numerickým blokom
OS: Windows 10 Pro 64-bit alebo Windows 11 Pro 64-bit
Výbava: TPM 2.0, čítačka odtlačkov prstov
Pripojenie dokovacej stanice: Cez USB-C, možnosť nabíjania + grafický výstup
Požadované parametre spĺňa napr.: Lenovo ThinkPad E16 Gen 1
 2. Prenosné počítače (notebooky) typ 2. (3 ks)
Funkcia
spracovávanie informácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač (notebook) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej: 14 “ IPS, 16:10, 2880 x 1800 px, min. 400 nitov
CPU: min. 8x jadrový procesor, AMD Ryzen 7 PRO 8XXXHS
RAM: min. 64 GB DDR5 5600 MHz
SSD: min. 2000 GB SSD
Kapacita batérie: min. 50,0 Wh
Optická mechanika: bez mechaniky
Grafická karta: AMD Radeon Graphics alebo ekvivalent
Bezdrôtové pripojenie: WiFi 802.11ax, WiFi 6, min. Bluetooth v 5.1
Príslušenstvo: Webkamera HD, podsvietená klávesnica
OS: Windows 10 Pro 64-bit alebo Windows 11 Pro 64-bit
Výbava: TPM 2.0, čítačka odtlačkov prstov, čítačka Smart Card, Mobilné pripojenie 5G
Pripojenie dokovacej stanice: Cez USB-C, možnosť nabíjania + grafický výstup
Požadované parametre spĺňa: Lenovo ThinkPad P14s Gen 5
 3. Dokovacie stanice (23 ks)
Funkcia
pripojenie externých zariadení (monitor, tlačiareň, myš, klávesnica, atď.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dokovacia stanica ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie: USB-C, možnosť nabíjania + grafický výstup
USB-A USB 3.2: 2 x
USB-A USB 2.0: 2 x
DisplayPort DisplayPort 1.4: 2 x
HDMI 1 x
RJ-45: 1 x
Napájanie: Zhodné s výškou napätia dodávaného prenosného počítača v zmysle technickej špecifikácie uvedenej v Položke č. 1 a Položke č. 2 tohto formulára.
Výrobca: Objednávateľ požaduje dodať dokovacie stanice od rovnakého výrobcu ako je výrobca Položky č. 1 a Položky č. 2 tohto formulára.
Kompatibilita: Objednávateľ požaduje dodať dokovacie stanice kompatibilné s prenosným počítačom uvedeným v Položke č. 1 a Položky č. 2 tohto formulára.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vyloženia v mieste plnenia.
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
3. Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený a nevystavovaný.
4. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou.
5. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
6. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený vo faktúre. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
7. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
8. Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
9. Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
10. Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude potvrdený dodací list podpísaný oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.03.2025 07:00 — 31.03.2025 11:00

1,00 súbor položiek zákazky

26 000,00

26 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.02.2025 08:02

25.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 243
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2025 10:25 - Vstupná ponuka 26 000,00 € Cena bez DPH
20.02.2025 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 25 896,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS