36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK
Softvérové licencie ESET
ESET, antivírus
Tovar
|
1. ESET Endpoint Protection Standard
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obnovenie licencií ESET PROTECT ADVANCED na obdobie 12 mesiacov |
| Požaduje sa obnovenie existujúcich licencií antivírusového softvéru ESET verejného obstarávateľa, ktorej súčasťou je zabezpečenie licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 12 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení. Existujúci licenčný kľúč požadujeme zachovať. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | licencia | 2000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Produkty kompatibilné pre operačný systém | Windows |
| Požadovaná vzdialená správa licencií | Áno |
| Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory | Podpora poskytovaná 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. Doklad preukazujúci, že uchádzač je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET najvyššej kategórie (Platinový partner). |
| Uchádzač preukáže, že disponuje certifikáciou ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti), ISO 22301 (systém manažérstva kontinuity podnikania), ISO/IEC 27017 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti na zabezpečenie cloudových služieb) a ISO 10006 (systém manažérstva kvality v projektoch). |
| Uchádzač preukáže, že disponuje min. 3 špecialistami na ponúknuté licencie. Preukáže prostredníctvom certifikátu na ESET Optimization Specialist |
| Uchádzač preukáže dokladom, že disponuje min. 2 certifikovanými osobami s certifikáciou CySA+ |
| Doklad preukazujúci, že uchádzač disponuje vlastným systémom na nahlasovanie vád v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing verejného obstarávateľa (doklad uchádzač predloží napr. formou čestného vyhlásenia uchádzača). |
| Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky, sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný túto registráciu zabezpečiť do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy o čom je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Objednávateľa e-mailom. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.) |
| Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
| Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti ESET. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
| V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
| Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. Záručná doba je 12 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila |
Osobitné požiadavky na plnenie
| Názov | |
| Pôvodná hodnota | Uchádzač preukáže dokladom, že disponuje min. 2 certifikovanými osobami s certifikáciou CySA+ |
| Navrhnutá hodnota | X |
Diskriminačná požiadavka, nie je nutné na obnovenie licencie ESETu
| Názov | |
| Pôvodná hodnota | Uchádzač preukáže, že disponuje certifikáciou ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti), ISO 22301 (systém manažérstva kontinuity podnikania), ISO/IEC 27017 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti na zabezpečenie cloudových služieb) a ISO 10006 (systém manažérstva kvality v projektoch). |
| Navrhnutá hodnota | X |
Diskriminačná požiadavka, nie je nutné na obnovenie licencie ESETu
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
21.02.2025 12:00
1,00 Súbor licencií
34 400,00
28 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2025 12:46
17.02.2025 12:42
17.02.2025 12:57
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.02.2025 14:02 - Vstupná ponuka | 34 194,00 | € | Cena s DPH |
| 12.02.2025 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 194,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: