37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Inkontinenčné plienky a detské jednorázové plienky
inkontinenčné plienky, detské plienky, jednorázové plienky
Tovar, Služba
|
1. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 100 | 150 | |
| savosť | ml | 2500 | 2700 | |
| množstvo | ks | 11 440 |
|
2. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 80 | 110 | |
| savosť | ml | 2100 | 2300 | |
| množstvo | ks | 480 |
|
3. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 130 | 170 | |
| savosť | ml | 2400 | 2600 | |
| množstvo | ks | 6900 |
|
4. Detské plienky od 5-9 kg (MIDI)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| jednorazové detské plienky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hmotnosť dieťaťa | kg | 5 | 9 | |
| množstvo | ks | 7680 |
|
5. Detské plienky od 12-25 kg (JUNIOR)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| jednorazové detské plienky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hmotnosť dieťaťa | kg | 12 | 25 | |
| množstvo | ks | 3780 |
|
6. Detské plienky od 3-6 kg (MINI)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| jednorazové detské plienky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hmotnosť dieťaťa | kg | 3 | 6 | |
| množstvo | ks | 4450 |
| Názov |
| Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
| Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
| Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
| Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
| Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 1 x týždenne. |
| Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo elektronicky požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
| Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa - miesta dodania. |
| Termín dodávky: do 7 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
| Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: |
| a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
| b) podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
| c) čestné prehlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód (ak je to relevantné) |
| d) čestné prehlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky. |
| Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
| Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
| Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
| V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
| Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní. Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodanie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
| V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre za každý deň omeškania, ktorú Objednávateľ uhradil Dodávateľovi. |
| V prípade opakovaného porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok), je Objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
| Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
| V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
| Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa objednávok objednávateľa a dodacích listov dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ umožňuje aj sumarizačné faktúry s časovým intervalom fakturovaných dodávok maximálne 15 dní. |
| Faktúry zasielať elektronicky na emailove adresy: faktury@lubovnianskanemocnica.sk ; nl@lubovnianskanemocnica.sk |
| Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH a celkovou cenou bez DPH a s DPH. (V prípade sumárnych faktúr, budú jednotkové ceny uvádzané na dodacom liste) |
| V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vyhotoví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
| Cena veľkodistribútora musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Obrancov Mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
10 154,45
9 268,51
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2025 13:54
13.02.2025 14:00
13.02.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.02.2025 09:09 - Vstupná ponuka | 10 154,45 | € | Cena s DPH |
| 13.02.2025 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 101,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: