00587052
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK
47972297
LZ TRADEMARK, s.r.o.
762, Bátorove Kosihy, 94634, SVK
Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
Chlieb, rožok, závin, vianočka, bábovka, žemľa, brioška, buchta
Tovar, Služba
|
1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov |
| Dodanie tovaru do zariadenia obstarávateľa v Nitrianskom kraji |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Chlieb čierny 1000 g nekrájaný | ks | 4000 | ||
| Vianočka 225 g balená | ks | 500 | ||
| Uzol sladký 80 g balený | ks | 1500 | ||
| Bábovka 400 g balená | ks | 150 | ||
| Droždie čerstvé 1 kg | kg | 30 | ||
| Buchta lekvárová 80 g balená | ks | 300 | ||
| Lístková trubička 100 g balená | ks | 200 | ||
| Buchta tvarohová 80 g balená | ks | 300 | ||
| Pagáč oškvarkový 50 g balený | ks | 900 | ||
| Rohlík 50 g | ks | 15000 | ||
| Pizza rožok 60 g balený | ks | 160 | ||
| Kaiserka 50 g | ks | 400 | ||
| Strúhanka | kg | 130 | ||
| Rožok viaczrnný 50 g | ks | 440 | ||
| Žemľa 50 g | ks | 400 | ||
| Osie hniezdo s náplňou škoricovou 70 g | ks | 200 | ||
| Croissant s náplňou lieskovo orieškovou 60 g | ks | 300 | ||
| Uzol cesnakový 60 g | ks | 400 | ||
| Závin kakaový 250 g | ks | 300 | ||
| Závin makovo-jablkový 250 g | ks | 80 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dodaný tovar musí by čerstvý nie starší ako 6-7 hodín po vypečení pri čerstvom chlebe a rožkoch, a 12 hodín pri ostatnom pečive | Akosť 1. trieda |
| Množstvá a sortiment pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu a zmena sortimentu zákazky je prípustné. |
| Predpokladané množstvá pekárenských výrobkov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov. | |
| Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
| Názov |
| Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
| Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Chlieb, pečivo, rožky, pekárske výrobky" |
| Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
| Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny v dodacom liste a následne vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú. |
| Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol. |
| Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa. |
| Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a v sobotu vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
| Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií. |
| Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
| Objednávky sa predložia deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase. |
| Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu. |
| Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
| Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
| Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
| V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. |
| V zmysle OPEP, článok XIII v bode 13.1 je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
| Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní. |
131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 zakázka
12 018,73
12 018,73
Predloženie certifikátov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2025 10:45
27.02.2025 09:00
27.02.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.02.2025 08:28 - Vstupná ponuka | 12 018,73 | € | Cena s DPH |
| 20.02.2025 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 946,69 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: