• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2025 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2025 10:50

Detail zákazky Z2025430

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2025 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2025 10:50

Základné údaje

Z2025430

OF-297401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10468155

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka technických a medicinálnych plynov + nájomné

medicinálne plyny, technické plyny, špeciálny plyny, medicinálny kyslík, nájom fliaš a zásobovacej stanice

  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 44612000-3 - Kontajnery na skvapalnené plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne a technické plyny, poplatky za nájom a prepravu
Funkcia
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou preváádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny F40 P150 ks 3
Kyslík medicinálny F02 P200 VIPR- integrovaný ventil ks 255
Kyslík medicinálny F10 P200 ks 5
Kyslík medicinálny F10 P200 VIPR - integrovaný ventil ks 15
Zvárací Argón 4.6 F20 P200 ks 5
Argón medicinálny F50 P300 ks 92
Argón 5.0 F50 P300 RPV ks 10
Acetylén tech. F14 2 kg ks 1
Acetylén tech. F40 6 kg ks 3
Ferroline C18 F20 P200 ks 2
Oxid uhličitý med. F07 5 kg RPV ks 210
Oxid uhličitý med. F27 20 kg RPV ks 7
CO2 20kg S ks 10
CO2 4.5 37,5kg F50 ks 10
Serinox ks 1
Suchý ľad pelety 3 mm kg 70
Oxid uhličitý potravinársky F27 20 kg DT ks 10
Oxid dusný F10 7.5 kg RPV ks 5
Oxid dusný F50 37.5 kg RPV ks 10
Propán / Bután F05 2 kg ks 1
Propán / Bután F26 10 kg ks 1
Kalibračný plyn 0,3% METHAN, 0,3% OXID UHOĽnatý, zvyšok syntetický vzduch ks 6
Kvapalný dusík s dovozom do dewarových nádob kg 14000
Kyslík kvapalný medicinálny kg 82000
Mesačné nájomné stacionárny zásobník (objem 10 000 l) mes 12
Denné nájomné fľaša Propán Bután F05 2 kg ks a deň 400
Denné nájomné fľaša Propán F26 10kg ks a deň 2500
Denné nájomné fľaša oceľová ks a deň 42000
Dlhodobé nájomné fľaša oceľová (3 - 5 mesiacov) ks a deň 4000
Dlhodobé 2 nájomné fľaša oceľová (viac ako 5 mesiacov) ks a deň 22000
Denné nájomné fľaša med. s I.V. F02 P200 ks a deň 27500
Dlhodobé nájomne fľaša med. I.V: F02 P200 (3 - 5 mesiacov) ks a deň 3500
Dlhodobé nájomné 2 fľaša med. I.V. F02 P200 (viac ako 5 mesiacov) ks a deň 9000
Denné nájomné fľaša med s. I.V.F10 P200 ks a deň 10000
Dlhodobé nájomné fľaša med I.V. F10 P200 (3 - 5 mesiacov) ks a deň 600
Dlhodobé nájomné 2 fľaša med. I.V. F10 P200 (viac ako 5 mesiacov) ks a deň 8000
Poplatky súvisiace s dodávkou tlakových fliaš ks 732
Poplatky súvisiace s dodávkou kvapalného medicinálneho kyslíka ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávka kvapalného medicinálneho kyslíka nastane v prípade zásoba v zásobníku klesne pod 40%, však min. zásoba 30%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu.
Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať mailom na adresu kvetoslava.tomaskova@nou.sk položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe e-mailových objednávok.
Dodávateľ umožní objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
Odparovacia stanica:
- dodávateľ inštaluje vlastné zariadenie s kapacitou cca 11t:
- odparovacia stanica na kvapalný medicinálny kyslík - 1 ks, odparovač - 2 ks, potrubné rozvody v rámci odparovacej stanice tvoria vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby
- dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál objednávateľa)
- objednávateľ v súlade s projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory, položenie potrebných energetických prípojok, elektrický rozvádzač a pod. Objednávateľ počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi dodávateľa nevyhnutne potrebnú súčinnosť.
- dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia.
- objednávateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia:
a) odstránenie všetkých objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu:
c.1) vizuálnou kontrolou pri každom plnení zásobovacej nádrže
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobovacej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt
e) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom
f) dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobovacej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík.
- objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie
b) objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov
c) objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním.
d) objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa.
e) objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis
f) objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva
g) objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť
h) objednávateľ zabezpečí aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov
i) objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. Faktúru zasielajte na faktury@nou.sk.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy.
V prípade, že kupujúci obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa -
-tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon
udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Názov Upresnenie
Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

204 978,44

204 978,44

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.02.2025 11:18

24.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2025 15:51 - Vstupná ponuka 204 970,00 € Cena bez DPH
14.02.2025 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 204 970,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS