• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2025 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2025 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2025 11:25

Detail zákazky Z2025423

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2025 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2025 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2025 11:25

Základné údaje

Z2025423

OF-297683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10450364

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolektívna zmluva - brožúra (grafické práce a tlač)

tlačiarenské služby, brožúra, plagát

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolektívna zmluva - brožúra
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Grafické spracovanie, tlač a dodanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad - brožúra - SK (slovenská verzia) ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A5 V2, Rozsah spolu 150 strán (päť smerníc s rozsahom strán: 45, 45, 22, 9, 24), každá smernica v brožúre bude inej farby (biela, žltá, zelená, hnedá, modrá a pod.),
Papier Papier 80gr. nenatieraný, Obálka 250 gr. papier natierateľný lesklý s farebnou potlačou loga  firmy a názvov jednotlivých smerníc,
Podklady pre tlačovinu Tlačové podklady poskytne Objednávateľ  do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vo formáte: JPG – logo, PDF - 5x smernica fotokópia/scan PDF A4, ktorú treba zmenšiť dodávateľom na tlačený formát A5,
Grafická príprava Požaduje sa grafická príprava a spracovanie návrhu brožúry,
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu. Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače a dodať tlačový podklad vo formáte.pdf.,
Balenie Objednávateľ požaduje balenie do fólie po 10 ks.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním a vyložením do miesta sídla Objednávateľa.
2. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
7. Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPEP.
8. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.02.2025 11:00 — 06.03.2025 14:00

1,00 celok

1 508,00

1 508,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.02.2025 11:04

19.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 42
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2025 11:17 - Vstupná ponuka 1 508,00 € Cena bez DPH
19.02.2025 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 498,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS