• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2025 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2025 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2025 11:15

Detail zákazky Z2025408

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2025 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2025 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2025 11:15

Základné údaje

Z2025408

OF-297615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10425234

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mimoriadny nákup obálok s doručenkou

Obálky s doručenkou

  • 30199230-1 - Obálky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obálky s doručenkou
Funkcia
Obálky s doručenkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka formát B6 s doručenkou doporučene, biela, rozmer 125 x 176 mm ks 30  000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Obálky s doručenkou podľa funkčnej a technickej špecifikácie Predmetu Zmluvy, vrátane dovozu na miesto dodania, počas doby trvania tejto Zmluvy a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za tovar dodaný v súlade s touto Zmluvou dohodnutú cenu (ďalej len „Predmet Zmluvy“).
Ide o jednorazový nákup a dodanie Obálok s doručenkou.
Podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu Zmluvy sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v príslušnej kvalite a podľa špecifikácie Predmetu Zmluvy. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Uvedenú predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) Objednávateľ považuje za maximálnu výšku zdrojov.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa, spojené s realizáciou Predmetu Zmluvy, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s dodaním Predmetu Zmluvy.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 20 pracovných dní odo dňa doručenia vystavenej Objednávky na základe účinnej Kúpnej Zmluvy.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v jednorázovej Objednávke.
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelka do piatku, v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a Dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe Objednávky Objednávateľa a potvrdeného Dodacieho listu.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo Objednávky, číslo Zmluvy ,dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Súčasťou dodávky tovaru bude Dodací list  / Preberací protokol.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, alebo elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie Predmetu Zmluvy je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

17.02.2025 10:00 — 14.03.2025 10:00

30 000,00 ks

2 496,23

2 496,23

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.02.2025 12:08

13.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2025 17:14 - Vstupná ponuka 2 490,00 € Cena bez DPH
13.02.2025 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 2 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS