35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Mimoriadny nákup obálok s doručenkou
Obálky s doručenkou
Tovar
|
1. Obálky s doručenkou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obálky s doručenkou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Obálka formát B6 s doručenkou doporučene, biela, rozmer 125 x 176 mm | ks | 30 000 |
| Názov |
| Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Obálky s doručenkou podľa funkčnej a technickej špecifikácie Predmetu Zmluvy, vrátane dovozu na miesto dodania, počas doby trvania tejto Zmluvy a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za tovar dodaný v súlade s touto Zmluvou dohodnutú cenu (ďalej len „Predmet Zmluvy“). |
| Ide o jednorazový nákup a dodanie Obálok s doručenkou. |
| Podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu Zmluvy sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v príslušnej kvalite a podľa špecifikácie Predmetu Zmluvy. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Uvedenú predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) Objednávateľ považuje za maximálnu výšku zdrojov. |
| Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa, spojené s realizáciou Predmetu Zmluvy, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s dodaním Predmetu Zmluvy. |
| Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. |
| Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 20 pracovných dní odo dňa doručenia vystavenej Objednávky na základe účinnej Kúpnej Zmluvy. |
| Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v jednorázovej Objednávke. |
| Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelka do piatku, v čase od 7:00 do 14:00 hod. |
| Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a Dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar. |
| Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe Objednávky Objednávateľa a potvrdeného Dodacieho listu. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
| Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo Objednávky, číslo Zmluvy ,dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Súčasťou dodávky tovaru bude Dodací list / Preberací protokol. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, alebo elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie Predmetu Zmluvy je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Slovenská republika
17.02.2025 10:00 — 14.03.2025 10:00
30 000,00 ks
2 496,23
2 496,23
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2025 12:08
13.02.2025 10:00
13.02.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.02.2025 17:14 - Vstupná ponuka | 2 490,00 | € | Cena bez DPH |
| 13.02.2025 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 350,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: