• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2025 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2025 11:55

Detail zákazky Z2025402

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2025 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2025 11:55

Základné údaje

Z2025402

OF-297488

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10420025

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

46789146

Unique People, s.r.o

Štúrova 50, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka licencií Office 365 Business Standard a Premium

Softvérový balík na vytváranie dokumentov, na automatizáciu, na komunikáciu

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia Microsoft 365 Business Standard a Business Premium
Funkcia
Prevádzka IS Pamiatkový Úrad SR - Office programové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce ks 85
Licencia Microsoft 365 Business Premium pre kancelárske práce ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Basic / Standard / Premium Elektronické licencie vo všetkých jazykoch k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť nový, doposiaľ nepoužitý softvér/licencie.
Dohodnutá zmluvná cena je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia. V dohodnutej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetu zmluvy. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v TŠ predmetu zákazky.
Dodávateľ bezodkladne po doručení podrobného aktualizovaného rozpočtu predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
Prvé plnenie (dodanie licencií) po doručení podrobného aktualizovaného rozpočtu. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov.  Aktivácia licencií bude uskutočnená až na pokyn objednávateľa. Prideľovanie licencií bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru/licencii bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií. Aktivácia na TENANT01 - Microsoft client id: 09fc3fe4-be22-484b-8d91-83e93de4e6a9
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní a aktivovaní licencií na základe faktúry.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner. Potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením do 2 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy. V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si objednávateľ vyhradzujeme právo takúto dodávku neprevziať. Porušenie tejto povinnosti a považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas PU SR Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.02.2025 00:00 — 15.02.2026 23:59

100,00 ks

18 327,00

14 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2025 09:56

12.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 90
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2025 15:04 - Vstupná ponuka 18 327,00 € Cena s DPH
10.02.2025 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka 15 744,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS