00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Licencie Fortinet FortiClient EPP/APT
FortiClient, antivírus
Tovar, Služba
|
1. Fortinet FortiClient EPP/APT
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licencie FortiClient EPP/APT Subscription for endpoints, Includes VPN/ZTNA Agent, EPP/APT, FortiClient ZTNA & CASB (devices), FortiClient ZTNA, EPP & CASB (devices), on-prem EMS with Enhanced Support Premium na obdobie 12 mesiacov |
| Antivírusová ochrana pre 125 koncových zariadení ( počítačov, notebookov, serverov) na platforme Windows na 12 mesiacov s platnosťou od 15. 3. 2025 do 14.3. 2026 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | licencia | 125 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Produktové číslo - SKU | FC1-10-EMS04-429-01-12 |
| Produkty kompatibilné pre operačný systém | Windows |
| FortiClient device-based license | Áno |
| Central Management cez EMS | Áno, On Premise EMS |
| Ransomware Protection | Áno |
| Removable Media Control | Áno |
| Automated Endpoint Quarantine | Áno |
| Software Inventory | Áno |
| Vulnerability Agent and Remediation | Áno |
| Názov |
| Licencie musia byť dodané najneskôr do 11.3.2023. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
| Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
| Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Fortinet. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. |
| V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
| Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila |
Hlavné námestie 10/11, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
11.03.2025 08:00 — 14.03.2026 23:59
125,00 licencia
4 500,00
3 658,54
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2025 09:35
12.02.2025 10:00
12.02.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.02.2025 14:45 - Vstupná ponuka | 4 499,34 | € | Cena s DPH |
| 12.02.2025 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 292,70 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: