• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2025 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2025 11:05

Detail zákazky Z2025401

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2025 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2025 11:05

Základné údaje

Z2025401

OF-297596

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10420023

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Fortinet FortiClient EPP/APT

FortiClient, antivírus

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fortinet FortiClient EPP/APT
Funkcia
Licencie FortiClient  EPP/APT Subscription for endpoints, Includes VPN/ZTNA Agent, EPP/APT, FortiClient ZTNA & CASB (devices), FortiClient ZTNA, EPP & CASB (devices), on-prem EMS with Enhanced Support Premium na obdobie 12 mesiacov
Antivírusová ochrana pre 125 koncových zariadení ( počítačov, notebookov, serverov) na platforme Windows na 12 mesiacov s platnosťou od 15. 3. 2025 do 14.3. 2026
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet požadovaných licencií licencia 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produktové číslo - SKU FC1-10-EMS04-429-01-12
Produkty kompatibilné pre operačný systém Windows
FortiClient device-based license Áno
Central Management cez EMS Áno, On Premise EMS
Ransomware Protection Áno
Removable Media Control Áno
Automated Endpoint Quarantine Áno
Software Inventory Áno
Vulnerability Agent and Remediation Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Licencie musia byť dodané najneskôr do 11.3.2023.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Fortinet. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10/11, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

11.03.2025 08:00 — 14.03.2026 23:59

125,00 licencia

4 500,00

3 658,54

Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2025 09:35

12.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 28
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2025 14:45 - Vstupná ponuka 4 499,34 € Cena s DPH
12.02.2025 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 4 292,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS