• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2025 11:50

Detail zákazky Z2025369

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2025 11:50

Základné údaje

Z2025369

OF-297607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10415125

Objednávateľ

00329061

Mesto Gelnica

Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky 2025

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky 2025
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorý sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v Košickom kraji
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 7,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 13 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka je účelovo viazaná cenina v papierovej forme.
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa.
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používanie pre tlač cenných papierov.
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky.
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, písomne poštou alebo prostredníctvom internetu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne, na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatku, ktorú si môže poskytovateľ nárokovať je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2012 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, zahŕňa najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok, objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Výška provízie v € (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP = (5,10 x VP %) : 100.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právo objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si preto právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúkaná výška provízie bude vyššia ako 0,5 %.
Daňový doklad - faktúra za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Knižná väzba viazanie po 20 kusov.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti.
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne, v mesiaci november a december stravné poukážky s novým následným emisným obdobím.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícke námestie 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika

27.02.2025 08:00 — 31.12.2025 10:00

13 000,00 ks

91 000,00

91 000,00

Návrh prevedenia stravnej poukážky s bezpečnostnými ochrannými prvkami s uvedením hodnoty, doby platnosti stravnej poukážky, logom spoločnosti a čiarovým kódom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2025 13:29

11.02.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2025 13:39 - Vstupná ponuka 90 999,99 € Cena s DPH
05.02.2025 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 90 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS