• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2025 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2025 15:00

Detail zákazky Z2025364

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2025 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2025 15:00

Základné údaje

Z2025364

OF-297608

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10410034

Objednávateľ

00682420

Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.

Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu pre potreby Slovenskej záručnej a rozvojovej banky, a. s.

dodávka zemného plynu, dodávky a distribúcia zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi združené služby dodávky zemného plynu, t. j. dodávku dohodnutého množstva energie v plyne do odberných miest v množstve uvedených v technickej špecifikácii podľa jednotlivých tarifných skupín za obdobie od 00:00 hod. dňa 01.03 2025 do 24:00 hod. dňa 30.06.2026, tzn. po dobu 16 mesiacov
a zabezpečenie distribúcie plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete – prenos plynu, distribúciu plynu a poskytovanie systémových služieb (ďalej len „distribučné služby“), vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Prevažná časť odberu zemného plynu je určená na vykurovanie, malé množstvo na ohrev TÚV.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie 16 mesiacov pre všetky uvedené odberné miesta MWh 536
Počet odberných miest ks 5
1. Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101725, adresa: Štefánikova 27,  811 05 Bratislava,    tarifa M2 MWh 11
2. Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101726, adresa: Štefánikova 27, 811 05 Bratislava, tarifa M8 MWh 340
3. Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101727, adresa:  Grösslingova 44, 811 09 Bratislava,  tarifa M6 MWh 115
4. Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000210208474, adresa: Valchovnícka 22, 945 05 Komárno,  tarifa M3 MWh 35
5.Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000920056254, adresa:  Roosweltova 5, 040 01 Košice,   tarifa M3 MWh 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 01.03 2025 o 00:00 hod.
Koniec plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 30.06.2026 o 24:00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Dodávateľ je na základe rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví oprávnený podnikať v predmete podnikania: dodávka plynu. Kópiu uvedeného rozhodnutia predloží dodávateľ objednávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy e-mailom. Zároveň predloží e-mailom kópiu platnej zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na dané obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve
2) Dodávateľ sa zaväzuje plniť dodávku plynu do všetkých odberných miest uvedených v opise predmetu zákazky, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3) Odchýlka subjektu zúčtovania – objednávateľa, je rozdiel medzi dohodnutým (predpokladaným resp. plánovaným) množstvom plynu a množstvom skutočne odobratého plynu. Režim prenesenej zodpovednosti za odchýlku, (t.j. preniesť na seba náklady s tým spojené a riziko nepredpokladaného zvýšenia priemernej ceny plynu v dôsledku platby za odchýlky) sa viaže na dohodnuté množstvo odberu plynu, ktoré je pre jednotlivé odberné miesta uvedené v opise predmetu zákazky. Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4) Dodávka plynu bude pre objednávateľa uskutočňovaná podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o energetike“), nariadenia vlády č. 212/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 409/2007 Z. z., ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s plynom v znení neskorších predpisov, zákona č.250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov,
Vyhlášky Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na oblasť energetiky, ako aj platných „Obchodných podmienok dodávky plynu“ predávajúceho s celkovou predpokladanou ročnou spotrebou plynu tak, ako je uvedené v predmete zákazky.
5) Dodávka plynu je splnená prechodom plynu z distribučnej sústavy spoločnosti, ku ktorej je odberné miesto kupujúceho pripojené, do odberného miesta kupujúceho, t.j. prechodom plynu cez odovzdávacie miesto, v ktorom sa zároveň uskutočňuje prechod vlastníckych práv k dodanému plynu a nebezpečenstvo škody.
6) Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať  za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
7) Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona. o energetike v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8) Tolerancia odberu plynu - tolerančné pásmo je od 70 % - 130 % z ročnej predpokladanej hodnoty celkovej výšky odberu plynu dohodnutej v Zmluve. Dodávateľ si voči objednávateľovi nebude uplatňovať žiadnu pokutu, príplatok resp. sankciu za neodobratie alebo odobratie naviac plynu oproti predpokladanému množstvu. Článok VI., bod 6.11 OSOBITNÝCH USTANOVENÍ O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU (ďalej aj ako OUEP) ktoré sú prílohou č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam ET - sa v tomto prípade neuplatní.
9) Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
10) Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 00:00 hod. dňa 01.03 2025 do 24:00 hod. dňa 30.06.2026 a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
11) Ak dodávateľ uvedie cenu za Distribučné služby vo výške nižšej ako je určené v aktuálnom cenníku distribúcie PDS platného v čase predloženia ponuky, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možným dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
12) Cena tu uvedená je cena konečná a musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za plyn, ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta.
13) Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
14) Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky, úroky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
15) Objednávateľ bude uhrádzať preddavky podľa splátkového kalendára, vypracovaného predávajúcim v rovnakej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu počas príslušného roka, na základe faktúry za opakované dodávky, ktorú dodávateľ zašle objednávateľovi zvlášť za každé odberné miesto, a to formou bezhotovostného platobného styku - bankovým prevodom na účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa.
16) Dodávateľ zašle objednávateľovi po skončení fakturačného obdobia (rok) vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu. V prípade, že dodávateľ nezašle vyúčtovaciu faktúru v termíne do 31.03 nasledujúceho roka, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
17) Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
18) Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre ET - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami dodávateľa resp. inými predpismi dodávateľa.
19) Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ prípadnú pohľadávku vzniknutú z tejto kúpnej zmluvy voči objednávateľovi nepostúpi tretej osobe. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
20) Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári zákazky, podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek v písomnej podobe.
21) Štruktúra ceny musí obsahovať - cenu za zemný plyn v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby súvisiace s prepravou plynu v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby obchodníka v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby súvisiace s distribúciou v EUR bez DPH/kWh, spotrebnú daň, DPH, ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku zemného plynu, v zmysle platnej legislatívy za každé odberné miesto, ak by boli poplatky odlišné podľa druhu tarifnej skupiny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
22) Rozčlenenie jednotkovej ceny bude súčasťou každej faktúry.
23) K celkovej cene vypočítanej na základe týchto jednotkových cien a skutočne odobratého množstva zemného plynu sa pri fakturácii pripočíta DPH v súlade s platným zákonom o DPH v sadzbe platnej ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
24) Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi SR.
25) V prípade, že faktúra dodávateľa nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, objednávateľ má právo do piatich pracovných dní od jej doručenia vrátiť predmetnú faktúru na doplnenie, resp. prepracovanie. V takom prípade sa preruší lehota splatnosti, a to do doručenia opraveného, alebo doplneného dokladu.
26) Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
27)  Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
28) Dodávateľ je povinný počas zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
29) Ak je dodávateľ povinný platiť DPH podľa § 69 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení, zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred, ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti, že:
a. nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou ceny za tovar poskytovanej podľa tejto Zmluvy,
b. sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení (ďalej aj ako „zákon o DPH“),
c. protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo,
d. zmenil bankový účet, na ktorý má byť zaplatená protihodnota za plnenie alebo jej časť podľa tejto Zmluvy a ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a/alebo,
e. je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR.
30) Skutočnosti uvedené podľa bodu 29 tejto Zmluvy je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri:
a. dodaní plnení z tejto Zmluvy alebo ich časti, a/alebo,
b. aj pri doručení faktúry /daňového dokladu, na základe ktorého má byť zaplatená cena za tovar z tejto Zmluvy v zmysle tejto Zmluvy.
31) V prípade, ak:
a. dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa bodu 29 tohto článku tejto Zmluvy a/alebo
b. nastane akákoľvek skutočnosť, na základe ktorej vznikne objednávateľovi zákonné ručenie za dodávateľa podľa zákona o DPH a /alebo,
c. podľa zistenia objednávateľa má byť protihodnota za plnenie alebo jej časť zaplatená na iný bankový účet ako bankový účet dodávateľa, ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a /alebo,
d. podľa zistenia objednávateľa je dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR,
Objednávateľ:
i) nie je povinný prevziať plnenie alebo jeho časť podľa zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo,
ii) je oprávnený od zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo,
iii) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
iv) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške ceny fakturovanej za tovar bez DPH dohodnutej podľa tejto zmluvy a/alebo,
v) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu za tovar bez DPH. V tomto prípade objednávateľovi sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny za tovar uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým, ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b Zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR.
Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry, z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností, úhradou dohodnutej ceny za dielo bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za tovar za splnenú.
32) Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu 31 tohto článku tejto zmluvy aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený.
33) Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH.
34) Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi v plnom rozsahu sumu, ktorú zaplatí objednávateľ ako ručiteľ na základe rozhodnutia daňového úradu podľa Zákona o DPH (ďalej aj ako „Nezaplatená daň“), v lehote 8 (ôsmich) dní od doručenia výzvy dodávateľovi zo strany objednávateľa.
35) V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením Nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov.
36) Dodávateľ: a) vyhlasuje, že osobné údaje spracúva na účely plnenia práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu s poistníkom v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
b) si je vedomý, že povinnosť mlčanlivosti fyzických osôb – zamestnancov dodávateľa o osobných údajoch, ku ktorým by mohli mať prístup v rámci plnenia predmetu zmluvy trvá aj po ukončení zmluvného vzťahu z tejto zmluvy,
c) je povinný poučiť o povinnosti mlčanlivosti všetkých zamestnancov poistiteľa, prípadne aj ďalšie osoby, ktoré sa podieľajú na realizácii činností v zmysle tejto zmluvy,
d) berie na vedomie, že za porušenie povinnosti mlčanlivosti fyzických osôb si objednávateľ môže nárokovať úhradu vzniknutej škody.
37. Objednávateľ vyhlasuje:
a) že osobné údaje spracúva na účely plnenia práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvy v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“),
b) v prípade, že zmluvnou stranou je fyzická osoba, osobné údaje objednávateľ spracúva na právnom základe plnenia zmluvných vzťahov, vrátane predzmluvných vzťahov,
c) že spracúva osobné údaje dodávateľa, členov  jeho štatutárneho orgánu, členov iných orgánov, zamestnancov, poverených osôb, kontaktných osôb, alebo akýchkoľvek iných fyzických osôb, ktoré pri uzatváraní alebo plnení tejto zmluvy vystupujú na jeho strane, alebo ktorých osobné údaje boli poskytnuté v súvislosti s uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy,
d) že spracúva osobné údaje dotknutých zástupcov zmluvnej strany (či už právnických osôb alebo fyzických osôb) na základe výkonu jej oprávneného záujmu na účinnom uzatvorení a plnení tejto zmluvy, pričom zástupcovia naplnenie uvedeného účelu môžu aj primerane očakávať.
38. Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov podľa článku 13 aj 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov  sú umiestnené na webovom sídle objednávateľa na adrese: www.szrb.sk.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 27, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2025 00:00 — 30.06.2026 23:59

536,00 MWh

50 000,00

50 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.02.2025 09:30

10.02.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 43
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2025 08:54 - Vstupná ponuka 49 946,51 € Cena bez DPH
10.02.2025 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 49 946,51 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS