• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    11.02.2025 10:03

Detail zákazky Z2025360

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    11.02.2025 10:03

Základné údaje

Z2025360

OF-297580

zrušená

Objednávateľ

00314072

Mesto Krásno nad Kysucou

1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Motorové vozidlo pre hasičov

Úžitkový automobil, pick-up

  • 34113200-4 - Terénne a cestné vozidlá
  • 34131000-4 - Pikapy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úžitkový automobil pick-up
Funkcia
Práca v teréne
Prevoz osôb, pracovného náradia, hasičskej výbavy k zásahom v teréne a v obci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Úžitkový automobil pick-up (double cab) ks 1
Zdvihový objem cm3 1800
Výkon motora kW 110
Počet dverí ks 4
Miest na sedenie počet 5
Emisná norma norma Euro 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo nafta
Prevodovka min. 6/M alebo AT
Xenónové predné svetlomety s denným svietením áno
Ostrekovače predných svetlometov áno
Predné hmlové svetlá áno
2. rad sedadiel - delenie 40:60, sklopné áno
Palubný počítač áno
Zadná parkovacia kamera áno
Klimatizácia áno
Ovládanie na volante: audio, Bluetooth hands-free a palubného počítača áno
Výškovo a pozdĺžne nastavideľný volant áno
Diaľkové ovládanie - centrálne zamykanie áno
Protiblokovací brzdový systém - ABS áno
Tempomat áno
Asistent rozjadzu do kopca áno
Zásuvka 12V/ autozapaľovač áno
Kontrola stability vozidla áno
Uzávierka diferenciálu zadnej nápravy áno
Farba karosérie červená, polepy: HASIČI Krásno nad Kysucou v reflexných farbách + reflexné pásy na oboch stranách vozidla
Nadstavba/ hardtop - prekrytie korby vo výške a farbe kapoty áno
Plastové obloženie korby áno
Povinná výbava áno
Návod na obsluhu áno
Osvedčenie o evidencii áno
Letné pneumatiky na diskoch áno - disky min. 17" , pneumatiky - BF Goodrich All Terrain A/T alebo ekvivalent
Zimné pneumatiky na diskoch áno - disky min 17"
Spájacie/ ťažné zariadenie typ guľa na ťahanie prípojného vozidla vrátane zásuvky pre elektrickú sústavu pripojeného vozidla s 12 V 1 x 7 pólovou elektrickou zásuvkou.
Zásuvka na externé dobíjanie + nabíjačka na udržiavanie akumulátora áno
Vozidlo musí byť vybavené profesionálnou rádiostanicou áno,1x pevná viackanálová s displejom a 4x ručná analógová vysielačka Motorola alebo ekvivalent, vrátane montážneho držiaka, návodu na obsluhu a dobíjaním vysielačiek
Požadované doplnky/ príslušenstvo I. elektrický lanový navijak zabudovaný v šasi - vývod lana smerom dopredu, s príslušenstvom: 2 ks ťažná reťaz, 2 ks uväzovací popruh, 4 ks uväzovacie oko, 1 ks taška k príslušenstvu
Požadované doplnky/ príslušenstvo II. zvláštne výstražné svetelné a zvláštne zvukové zariadenie a rozhlasové zariadenie v súlade s § 19 Vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácii SR číslo 464//2009 (opis v bode 1)
Požadované doplnky/ príslušenstvo III. tablet s globálnym navigačným a polohovacím systémom Garmin Montana 650 t Europe + SK TOPOs alebo ekvivalent
Požadované doplnky/ príslušenstvo IV. zadná úložná plocha s min. rozmermi - dĺžka 1500mm,  šírka 1500mm, výška 450mm, vybavená Hardtopom s otváraním z 3 strán + strešný nosič na nadstavbe
Požadované doplnky/ príslušenstvo V. úložné regále v Hardtope - variabilný úložný priestor pre uchytenie požiarneho a záchranárskeho príslušenstva na výsuvnom plate umiestnenom na ložnej ploche. Zoznam výbavy je uvedený v Prílohe č. 2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Svetelná časť (modrá farba) na streche kabíny. Svetelná súprava - na prednej kapote (maske vozidla) 2 ks prídavné LED zábleskové svetlá. Zvuková časť-siréna min. 120db, s možnosťou zmeny tónov, mikrofón vybavený tlačidlom pre hlásenie umožňujúci potlačiť sirénu a vydať hlásenie pre verejnosť cez reproduktor, držiak mikrofónu umiestnený v kabíne v dosahu vodiča
Dodávateľ dodá nový a nepoužívaný predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodaný tovar musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie vozidla na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 36 mesiacov vrátane záručného servisu. Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Žilinského kraja na autorizovaný servis predmetu zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.)
Náklady týkajúce sa prepravných služieb na miesto dodania obstarávaného vozidla a ďalších tovarov, náklady súvisiace s odskúšaním funkčnosti vozidla, ako i zohľadnenie rizík a predvídateľných skutočností spojených s plnením predmetu zákazky si uchádzač zohľadní vo svojej ponuke. Uchádzač bude teda povinný zakalkulovať náklady na predmet zákazky a ostatné požadované prídavné služby vrátane nákladov na záručný servis do svojej cenovej ponuky.
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z fondov EÚ: Názov projektu: Zlepšenie spolupráce v oblasti krízového riadenia poľských a slovenských záchranných zložiek Operačný program: Program Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027 Priorita 1: K prírode ohľaduplné a bezpečné pohraničie. Kód výzvy: PLSK.01.01-IP.01-001/22 Kód projektu: PLSK.01.01-IP.01-0017/23
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Dodávateľ doručí objednávateľovi predmetný tovar do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v čase odovzdania vozidla do užívania, doručenie dokladov súvisiacich s prihlásením vozidla do evidencie, t.j. doručiť osvedčenia o evidencii a ostatnú dokumentáciu potrebnú v čase odovzdania predmetu zákazky na zápis do osvedčenia o evidencii , a to zmysle platnej legislatívy, najmä zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších pred.
V prípade, ak pri samotnej dodávke bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu na náklady spojené s jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje dodať s motorovým vozidlom kompletnú dokumentáciu k prevádzke vozidla. K vozidlu je potrebné dodať v zmysle rozsahu príslušnej legislatívy doklady ako je: technický preukaz, návod na obsluhu, prehlásenie o zhode, resp. príslušný certifikát. Objednávateľ požaduje dodať túto dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia tovaru.
Vrátane dopravy na miesto doručenia nachádzajúcom sa v okrese Čadca.
Objednávateľ požaduje školenie k prevádzke, údržbe a obsluhe pre maximálne 3 osoby.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať verejného obstarávateľa, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia zistených vád. Náklady na odstránenie zistených vád znáša dodávateľ.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa.
Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú opravu. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla. Predloží prospektový materiál vrátane podrobnej technickej špecifikácie a technických vlastností podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii, prípadne ďalšie vhodné doklady ako napr. Katalógový list (resp. technický alebo produktový list). Doklady budú slúžiť na osvedčenie zhodnosti s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak z predložených dokladov nebude možné posúdiť zhodu, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokladov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia opakovanej žiadosti/výzvy. Ak ani po opätovnom doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť, bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné.
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy predložiť zo strany dodávateľa platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi analýzu životného cyklu vozidla do 10 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ má možnosť zvážiť ponuku vozidla s alternatívnym pohonom ako elektromobil, hybridné vozidlo alebo vozidlo na stlačený zemný plyn (CNG).
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technická špecifikácia odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími/vyššími parametrami. Nedodržanie ponúkaných parametrov pri plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť vyplnená, podpísaná a opečiatkovaná Príloha č. 1 - Čestné vyhlásenie do 10.02.2025 na e-mailovú adresu t.kristek229@gmail.com
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 1.mája 1255, 023 02 Krásno nad Kysucou, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

13.02.2025 00:00 — 14.08.2025 00:00

1,00 ks

78 000,00

63 414,63

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.02.2025 09:20

11.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 283
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS