Z2025360
OF-297580
zrušená
00314072
Mesto Krásno nad Kysucou
1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
Motorové vozidlo pre hasičov
Úžitkový automobil, pick-up
Tovar, Služba
1. Úžitkový automobil pick-up
|
|
---|---|
Funkcia |
Práca v teréne |
Prevoz osôb, pracovného náradia, hasičskej výbavy k zásahom v teréne a v obci |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úžitkový automobil pick-up (double cab) | ks | 1 | ||
Zdvihový objem | cm3 | 1800 | ||
Výkon motora | kW | 110 | ||
Počet dverí | ks | 4 | ||
Miest na sedenie | počet | 5 | ||
Emisná norma | norma | Euro 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo | nafta |
Prevodovka | min. 6/M alebo AT |
Xenónové predné svetlomety s denným svietením | áno |
Ostrekovače predných svetlometov | áno |
Predné hmlové svetlá | áno |
2. rad sedadiel - delenie 40:60, sklopné | áno |
Palubný počítač | áno |
Zadná parkovacia kamera | áno |
Klimatizácia | áno |
Ovládanie na volante: audio, Bluetooth hands-free a palubného počítača | áno |
Výškovo a pozdĺžne nastavideľný volant | áno |
Diaľkové ovládanie - centrálne zamykanie | áno |
Protiblokovací brzdový systém - ABS | áno |
Tempomat | áno |
Asistent rozjadzu do kopca | áno |
Zásuvka 12V/ autozapaľovač | áno |
Kontrola stability vozidla | áno |
Uzávierka diferenciálu zadnej nápravy | áno |
Farba karosérie | červená, polepy: HASIČI Krásno nad Kysucou v reflexných farbách + reflexné pásy na oboch stranách vozidla |
Nadstavba/ hardtop - prekrytie korby vo výške a farbe kapoty | áno |
Plastové obloženie korby | áno |
Povinná výbava | áno |
Návod na obsluhu | áno |
Osvedčenie o evidencii | áno |
Letné pneumatiky na diskoch | áno - disky min. 17" , pneumatiky - BF Goodrich All Terrain A/T alebo ekvivalent |
Zimné pneumatiky na diskoch | áno - disky min 17" |
Spájacie/ ťažné zariadenie | typ guľa na ťahanie prípojného vozidla vrátane zásuvky pre elektrickú sústavu pripojeného vozidla s 12 V 1 x 7 pólovou elektrickou zásuvkou. |
Zásuvka na externé dobíjanie + nabíjačka na udržiavanie akumulátora | áno |
Vozidlo musí byť vybavené profesionálnou rádiostanicou | áno,1x pevná viackanálová s displejom a 4x ručná analógová vysielačka Motorola alebo ekvivalent, vrátane montážneho držiaka, návodu na obsluhu a dobíjaním vysielačiek |
Požadované doplnky/ príslušenstvo I. | elektrický lanový navijak zabudovaný v šasi - vývod lana smerom dopredu, s príslušenstvom: 2 ks ťažná reťaz, 2 ks uväzovací popruh, 4 ks uväzovacie oko, 1 ks taška k príslušenstvu |
Požadované doplnky/ príslušenstvo II. | zvláštne výstražné svetelné a zvláštne zvukové zariadenie a rozhlasové zariadenie v súlade s § 19 Vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácii SR číslo 464//2009 (opis v bode 1) |
Požadované doplnky/ príslušenstvo III. | tablet s globálnym navigačným a polohovacím systémom Garmin Montana 650 t Europe + SK TOPOs alebo ekvivalent |
Požadované doplnky/ príslušenstvo IV. | zadná úložná plocha s min. rozmermi - dĺžka 1500mm, šírka 1500mm, výška 450mm, vybavená Hardtopom s otváraním z 3 strán + strešný nosič na nadstavbe |
Požadované doplnky/ príslušenstvo V. | úložné regále v Hardtope - variabilný úložný priestor pre uchytenie požiarneho a záchranárskeho príslušenstva na výsuvnom plate umiestnenom na ložnej ploche. Zoznam výbavy je uvedený v Prílohe č. 2. |
Názov |
Svetelná časť (modrá farba) na streche kabíny. Svetelná súprava - na prednej kapote (maske vozidla) 2 ks prídavné LED zábleskové svetlá. Zvuková časť-siréna min. 120db, s možnosťou zmeny tónov, mikrofón vybavený tlačidlom pre hlásenie umožňujúci potlačiť sirénu a vydať hlásenie pre verejnosť cez reproduktor, držiak mikrofónu umiestnený v kabíne v dosahu vodiča |
Dodávateľ dodá nový a nepoužívaný predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodaný tovar musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie vozidla na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH. |
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 36 mesiacov vrátane záručného servisu. Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Žilinského kraja na autorizovaný servis predmetu zmluvy. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.) |
Náklady týkajúce sa prepravných služieb na miesto dodania obstarávaného vozidla a ďalších tovarov, náklady súvisiace s odskúšaním funkčnosti vozidla, ako i zohľadnenie rizík a predvídateľných skutočností spojených s plnením predmetu zákazky si uchádzač zohľadní vo svojej ponuke. Uchádzač bude teda povinný zakalkulovať náklady na predmet zákazky a ostatné požadované prídavné služby vrátane nákladov na záručný servis do svojej cenovej ponuky. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z fondov EÚ: Názov projektu: Zlepšenie spolupráce v oblasti krízového riadenia poľských a slovenských záchranných zložiek Operačný program: Program Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027 Priorita 1: K prírode ohľaduplné a bezpečné pohraničie. Kód výzvy: PLSK.01.01-IP.01-001/22 Kód projektu: PLSK.01.01-IP.01-0017/23 |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi predmetný tovar do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v čase odovzdania vozidla do užívania, doručenie dokladov súvisiacich s prihlásením vozidla do evidencie, t.j. doručiť osvedčenia o evidencii a ostatnú dokumentáciu potrebnú v čase odovzdania predmetu zákazky na zápis do osvedčenia o evidencii , a to zmysle platnej legislatívy, najmä zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších pred. |
V prípade, ak pri samotnej dodávke bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu na náklady spojené s jeho dodaním. |
Objednávateľ požaduje dodať s motorovým vozidlom kompletnú dokumentáciu k prevádzke vozidla. K vozidlu je potrebné dodať v zmysle rozsahu príslušnej legislatívy doklady ako je: technický preukaz, návod na obsluhu, prehlásenie o zhode, resp. príslušný certifikát. Objednávateľ požaduje dodať túto dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu. |
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia tovaru. |
Vrátane dopravy na miesto doručenia nachádzajúcom sa v okrese Čadca. |
Objednávateľ požaduje školenie k prevádzke, údržbe a obsluhe pre maximálne 3 osoby. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať verejného obstarávateľa, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. |
Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia zistených vád. Náklady na odstránenie zistených vád znáša dodávateľ. |
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa. |
Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú opravu. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla. Predloží prospektový materiál vrátane podrobnej technickej špecifikácie a technických vlastností podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii, prípadne ďalšie vhodné doklady ako napr. Katalógový list (resp. technický alebo produktový list). Doklady budú slúžiť na osvedčenie zhodnosti s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak z predložených dokladov nebude možné posúdiť zhodu, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokladov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia opakovanej žiadosti/výzvy. Ak ani po opätovnom doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť, bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné. |
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy predložiť zo strany dodávateľa platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi analýzu životného cyklu vozidla do 10 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ má možnosť zvážiť ponuku vozidla s alternatívnym pohonom ako elektromobil, hybridné vozidlo alebo vozidlo na stlačený zemný plyn (CNG). |
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technická špecifikácia odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími/vyššími parametrami. Nedodržanie ponúkaných parametrov pri plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vyplnená, podpísaná a opečiatkovaná Príloha č. 1 - Čestné vyhlásenie do 10.02.2025 na e-mailovú adresu t.kristek229@gmail.com |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. 1.mája 1255, 023 02 Krásno nad Kysucou, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
13.02.2025 00:00 — 14.08.2025 00:00
1,00 ks
78 000,00
63 414,63
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2025 09:20
11.02.2025 10:00
11.02.2025 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: