• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2025 10:55

Detail zákazky Z2025352

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2025 10:55

Základné údaje

Z2025352

OF-297597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10410023

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31648410

elfa, s.r.o.

Park Komenského 7, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery-originál

Tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. tonery a optické jednotky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP 3YL84AE (912XL), originálny atrament, čierny (HP OfficeJet Pro 8022e) ks 1
HP 950 + 951 - 6ZC65AE - originálny multipack (HP OfficeJet Pro 8610) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HP 3YL84AE (912XL), originálny atrament, čierny Cca 825 strán
HP 950 + 951 - 6ZC65AE - originálny multipack (HP OfficeJet Pro 8610) Cca 4 x 800 strán
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Tovar musí byť originálny, neporušený, 1. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje za porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či tovar ponúkaný dodávateľom vyhovuje podmienkam objednávateľa do 2 dní od uzatvorenia súťaženia.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní na výmenu na mieste dodania a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Objednávateľ požaduje vo faktúre rozpísať celkovú cenu na jednotlivé položky- kusová cena.
Dodacia lehota – do 10 dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta riadenie a informatiky, RA 225 , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

13.02.2025 08:00 — 28.02.2025 14:00

3,00 ks

230,00

230,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.02.2025 08:04

10.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 15
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2025 09:29 - Vstupná ponuka 229,00 € Cena bez DPH
05.02.2025 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 229,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS