• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2025 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2025 10:10

Detail zákazky Z2025348

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2025 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2025 10:10

Základné údaje

Z2025348

OF-297478

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10415123

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tlačív

tlačivá, formuláre

  • 30192700-8 - Tlačoviny
  • 22458000-5 - Tlačoviny na objednávku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícke tlačivá
Funkcia
dokumentácia, zaznamenávanie údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ambulantná kniha ks - kniha 1
Ambulantná kniha ošetrených - neprijatých 300 listov, tvrdá väzba ks - kniha 9
Aplikačná karta, A4 formát ks 50
Audiometrické vyšetrenie blok 300
Cestovné príkazy, formát A4 ks 100
CPPO - prijímací lístok, formát A5 ks 45500
Dekurz - jednodňovej starostlivosti - Chirurgická klinika ks 1100
Dekurz, formát A4, 80 gr ks 7900
Dekurz JIS ks 1100
Dekurz pre JZS OÚCH ks 1100
Dekurz pre pôrodnú sálu, formát A4 ks 500
Dekurz pre neonatologické pracoviská, formát  A4 ks 1000
Denník transfúzneho lekára, formát A4, 200-listov ks - kniha 2
Denný dekurz chirurgických odborov ks 10000
Denný záznam na fyziológiu, formát A4 ks 6500
Denný záznam na ÚPN, formát A4 ks 12500
Denný záznam rehabilitačných pracovníkov blok 55
Dohoda o poskytnutí zdravotníckej starostlivosti ks 100
Doklad o zdravotnej spôsobilosti vodiča ks 100
Doska na záznam inventárneho úseku ks 100
Dovolenka A6 (100 listov) blok 5
Elaboračná kniha kniha 1
Evidencia výkonov u novorodenca ks 100
Ambulantná kniha ošetrených a neprijatých, 500 listov kniha 5
Záznam o vyšetrení krvných skupín 500 listov blok 1
Hlásenie počtu chorých, formát A5 (100-listov) blok 155
Chorobopis - Centrálny príjem ks 33300
Chorobopis pre pediatrickú kliniku ks 3300
Index ošetrovaných, formát A4 - 100 listov blok 1
Informačný list pre pacientov - operácia katarakty ks 100
Inšpekčná kniha dozoru kniha 5
JIRS - Hlásenie, formát A4 ks 5500
KAIM - ŠZM, formát A4 ks 8500
Kniha evidencie služieb kniha 5
Kniha odoslaných faktúr kniha 3
Kniha omamných látok kniha 1
Kniha želaní a sťažností, formát A4 kniha 1
Kugel - perimeter ks 500
Lekárska prepúšťacia správa, formát A4 ks 9800
Lekárska správa - nález, formát A5 ks 16500
Lekársky poukaz ks 1380
Lekársky predpis - sypaný biely, formát A6, 100 listov blok nelepený 150
Lekársky predpis na omamné lieky, formát A6 3x25 listov blok 45
Mesačný prehľad o činn. územného lekára ks 100
Narušenie sociálneho kontaktu medzi matkou a dieťaťom ks 100
Návrh na kúpeľnú starostlivosť ks 85
Neefektívne dojčenie, formát A4 ks 3300
Obálka mamografická ks 1100
Objednávací list na amb. JOCH ks 100
Objednávka liekov, číslovaná, formát A5, 4x25 listov blok 10
Objednávka na hospitalizáciu ks 500
Objednávka omamných látok, 4x25 listov blok 1
Operačná kniha - hárok, formát A3 ks 20
Operačná kniha  - kniha ks - kniha 20
Osobná karta na zverené predmety ks 550
Ošetr. správa prepúšť. - Pediatria, formát A4 ks 7500
Ošetrovateľský dokument pre JOCH, formát A4 ks 4400
Paragon ks 5
Potvrdenie o čase strávenom pri vyšetr., formát A7 blok 145
Potvrdenie o úschove cenných vecí blok 40
Potvrdenie samoprepisovacie blok 10
Potvrdenka s juxtou, formát A6,  samoprepis 3x25 listov blok 8
Poučenie a písomný súhlas ks 1000
Poukaz na okuliare a optickú pomôcku blok 1
Poukaz na zdravotnú pomôcku,  formát A5, 50-list syp. blok 1
Pôrodná kniha, formát A4, 100-listov ks- kniha 7
Pôrodnícka krivka ks 20
Pôrodopis ks 1000
Predvolanie na lekárske vyšetrenie, formát A6 ks 100
Prekladová / prepúšťacia správa pre novorodenca, formát A4 ks 5500
Preukážka o zdravotnej starostlivosti ks 1000
Prevádzkový denník plynovej kotolne ks - blok 10
Priepustka - formát A7 (blok=100 listov) blok 40
Príjemka formát A5 - 100 listov samoprepis blok 5
Protokol pre bakteriologické a sérologiké lab. (kniha=100 listov) ks - kniha 3
Protokol pre bakteriologické a sérologické vyšetrenie, formát A3 blok 15
Psychiatrický chorobopis - obal ks 1000
Registratúrny denník ks - kniha 1
Revízna kniha výťahu blok 8
Rozpis služieb evidencia odpracovaných hodín, formát A4 ks 50
Sesterská prekladová a prepúšťacia správa, formát A4 ks 14000
Spisový obal, formát A3 ks 1100
Splnenie kritérii predoperačnej príp. ks 100
Sprievodný list na rtg. vyšetrenie, formát A5 ks 6000
Sprievodný list pre sérologické vyšetrenie, BWR, formát A5 ks 100
Súhrn výkonov za mesiac ks 60
Tabuľka - Neurologická klinika, formát A4 ks 8500
Teplotná tabuľka, formát A4 ks 7900
Teplotný lístok pre detské oddelenie, formát A3 ks 3500
Úmrtný lístok, formát A7, karta ks 350
Univerzálny zúčtovací doklad (UZD), formát A4 ks 100
Vložka do záznamu o zdraví dieťaťa, formát A4 ks 17000
Výdajka - prevodka, formát A5, blok 40
Výmenný list - poukaz, formát A6 (100 list) blok 10
Výpis lekárskeho predpisu, formát A6 blok 20
Zápisník bezpečnosti práce, formát A5 blok 3
Záznam gynekológa ks 950
Záznam JIMS ks 100
Záznam o anestézii, formát A3 ks 7500
Záznam o hospitalizácii, formát A4 ks 37000
Záznam o liečbe Warfarínom ks 100
Záznam o poučení pacienta ks 8500
Záznam o prevádzke os. mot. voz., samop. blok 5
Záznam o spotr. omamných látok, formát A4 blok 13
Záznam o transfúzii, formát A4 ks 200
Záznam vitál. funkcií, formát A4 ks 8200
Zdrav. záznam pre pediatr. pac. ks 1000
Zdravotný preukaz pracov v potravin., formát A6 ks 10
Zdravotný záznam - bočná klopa ks 1800
Zdravotný záznam pre chirurg. pracov., formát A4 ks 7450
Zdravotný záznam pre JIS a AIM 840x297 mm ks 7500
Zdravotný záznam pre neonat. pracov., formát A3 ks 1000
Zdravotný záznam pre pediatrické pracoviská ks 100
Zdravotný záznam pre pôrod. pracoviská, formát A4 ks 75
Zdravotný záznam pre pracoviská psychiatrie ks 1500
Zdravotný záznam pre vnútorné lekár., formát A4 ks 5000
Zdravotný záznam s 3-mi klopami, formát A4, ks 255
Žiadanka na krvný prípr. a predtransf. vyš. ks 300
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu 50-listov blok 90
Žiadanka na prepravu, formát A6, 100 listov blok 30
Žiadanka na prepravu osoby / biolog. materiálu,formát A6, 100 listov blok 155
Žiadanka na vypranie - opravu 297x105 mm blok 185
Žiadanka na bakteriolog. vyšetr. 210x100 mm ks 100
Žiadanka pre sterilizáciu materiálu na OCS - I ks 1000
Žiadosť o konzil. vyšetrenie ks 500
Žiadosť o pracovné voľno blok 5
Žiadosť o umelé prerušenie tehotenstva a hlásenie potrat Z (MZ SR) 7-12 ks 250
Žiadanka pre sterilizáciu materiálu na OCS - II ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk.
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania dodávateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5.  Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.  Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
7. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
8. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý , nerepasovaný  tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
9. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
11. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
13. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ.
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu a to prostredníctvom tzv. súhrnnej faktúry. Dodávateľ je v súlade s § 75 ods.1 zákona o DPH povinný vystaviť súhrnnú faktúru za jeden kalendárny mesiac v prípade, ak sa uskutoční v priebehu kalendárneho mesiaca viac dodaní tovarov, pričom táto súhrnná faktúra môže pokrývať najviac obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Súhrnná faktúra sa musí vyhotoviť najneskôr do 15 dní
od skončenia kalendárneho mesiaca. Dodávky tovaru a jednotlivé platby sa musia na súhrnnej faktúre rozpísať podľa dňa dodania, resp. prijatia platby (nie je možné ich sčítať). Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
18. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
22.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
23.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom
25. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
26. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,2, 4, 25, 28, 29, 30, 31, 32, 33 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
27. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
29. Akékoľvek pohľadávky z tohto zmluvného vzťahu, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa v zmysle ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pričom na predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Postúpenie pohľadávky na tretiu osobu v rozpore predchádzajúcou vetou je podľa ustanovenia ust. § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov neplatné a v prípade takéhoto postúpenia pohľadávky v rozpore s predchádzajúcou vetou je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Uvedené sa neuplatní ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu.
30. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety
zmluvnou pokutou vo výške 20 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom.Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu.
32. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.
33.  V prípade dodania ekvivalentu, v prípade ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov  pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu,  platí že ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou uvedenej značky výrobku, ktorý spĺňa požadované technické vlastnosti/ charakteristiky a má minimálne rovnaké alebo lepšie technické vlastnosti / charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ . Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie/ posúdenie ekvivalentu. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť
do 48 hodín od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

12 791,40

12 791,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.02.2025 13:09

11.02.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 55
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2025 15:02 - Vstupná ponuka 12 791,00 € Cena bez DPH
10.02.2025 18:05 - Najvýhodnejšia ponuka 12 790,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS