• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2025 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2025 13:05

Detail zákazky Z2025343

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2025 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2025 13:05

Základné údaje

Z2025343

OF-297451

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10404667

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

36827631

AVIR, s.r.o.

Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova existujúcich licencií Adobe Acrobat Pro, Adobe Captivate a Creative Cloud All Apps

Licenčné softvérové vybavenie, Adobe, Acrobat Pro, Captivate, Creative cloud

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova existujúcich licencií Adobe Acrobat Pro s podporou na 12 mesiacov
Funkcia
Číslo VIP účtu na obnovu licencií: E79CAD13DD818A1FF1AA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencia Adobe Acrobat Pro VIPMP - E79CAD13DD818A1FF1AA ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licenčná podpora na 12 mesiacov
 2. Obnova existujúcich licencií Adobe Captivate s podporou na 12 mesiacov
Funkcia
Číslo VIP účtu na obnovu licencií: E79CAD13DD818A1FF1AA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencia Adobe Captivate VIPMP - E79CAD13DD818A1FF1AA ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licenčná podpora na 12 mesiacov
 3. Obnova existujúcich licencií Creative Cloud All Apps s podporou na 12 mesiacov
Funkcia
Číslo VIP účtu na obnovu licencií: E79CAD13DD818A1FF1AA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencia Creative Cloud All Apps VIPMP - E79CAD13DD818A1FF1AA ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licenčná podpora na 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky a, že dodávateľ je oprávnený poskytnúť predmet zákazky.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
4. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia najneskôr do 4 (štyroch) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu a/alebo nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.
6. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
7. Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
8. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29 Augusta, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

13.02.2025 12:00

23,00 ks

11 815,28

9 605,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.02.2025 10:22

07.02.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 49
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2025 13:11 - Vstupná ponuka 11 815,28 € Cena s DPH
05.02.2025 21:08 - Najvýhodnejšia ponuka 10 571,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS