• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2025 09:50

Detail zákazky Z2025325

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.02.2025 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.02.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.02.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.02.2025 09:50

Základné údaje

Z2025325

OF-297514

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10410040

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok do ambulancie

nábytok do ambulancie

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska zasúvacia skrinka na kolieskach
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska zasúvacia skrinka na kolieskach ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery š x h x v (mm) 800 x 420 x 750 ± 5 mm
Typ dverí zasúvacie
Uzamykateľná áno
horná doska a police sú vyrobené z laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 25 mm, korpus z lamina s hrúbkou min. 16 mm áno
všetky hrany sú vybavené plastovou ABS hranou áno
kovové úchyty z lešteného hliníka, skrine s dverami sú uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi áno
pohľadový chrbát skrine umožňuje postavenie nábytku do priestoru áno
nosnosť police min. 30 kg pri rovnomernom zaťažení
police pevné, vzdialenosť medzi policami 30 cm áno
farebné prevedenie biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 2. Konferenčné kreslo
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčné kreslo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba konštrukcie chróm
Materiál konštrukcie kov
Sedadlo aj operadlo sú vyplnené penou a sú čalúnené do ekologickej kože áno
Materiál sedadla eko-koža
Materiál operadla eko-koža
Materiál poťahu eko-koža
Opierky rúk áno
Nosnosť (kg) min. 120 kg
Celková výška (cm) min. 83 cm
Výška sedadla (cm) min. 47 cm
Šírka sedadla (cm) min. 46 cm
Hĺbka sedadla (cm) min. 44,5 cm
Výška operadla (cm) min. 39 cm
Výška opierky rúk nad sedadlom(cm) min. 19,5 cm
farebné prevedenie biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 3. Konferenčný stolík
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčný stolík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
centrálna kovová noha áno
Rozmery š x h x v (mm) 600x600x500 mm ± 5 mm
výška stola 500 mm ±  5 mm
Farba podnože sivá
Rozmer dosky (mm) priemer 600 mm ±  5 mm
Materiál dosky laminovaná drevotrieska - doska hr. min. 18 mm
farebné prevedenie dosky biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 4. Kancelársky mobilný kontajner
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky mobilný kontajner ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus je vyrobený z laminovanej drevotriesky s hrúbkou 16 mm, horná doska 25 mm
všetky hrany sú vybavené plastovou ABS hranou áno
kontajner je vybavený kolieskami, centrálnym zamykaním s dvoma kľúčmi áno
dostatočne veľké úchyty z lešteného hliníka áno
4 zásuvky na kovových guľôčkových pojazdoch s min. 80% výsuvom áno
Rozmery š x h x v (mm) 400 x 480 x 650 ± 5 mm
Počet zásuviek 4
Prevedenie pojazdný
Uzamykateľný áno
Farebné prevedenie biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 5. Rohový kancelársky stôl
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohový kancelársky stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál stolové dosky sú vyrobené z laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 25 mm, vybavené odolnou plastovou min. 2 mm ABS hranou
krycí panel a podnože sú z laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 16 mm, vybavené odolnou plastovou ABS hranou
oválne káblové priechody v čiernej farbe umožňujú umiestnenie káblových rozvodov pod stolovú dosku áno
Rozmery š x h x v (mm) 1400/800 x 1200/420 x 750 ± 5 mm
Typ dosky ľavý
Káblová priechodka áno
Farebné prevedenie biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 6. Kancelársky pracovný stôl
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky pracovný stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál stolové dosky sú vyrobené z laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 25 mm, vybavené odolnou plastovou min. 2 mm ABS hranou
krycí panel a podnože sú z laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 16 mm, vybavené odolnou plastovou ABS hranou
oválne káblové priechody v čiernej farbe umožňujú umiestnenie káblových rozvodov pod stolovú dosku áno
Rozmery š x h x v (mm) 1000 x 800 x 750 ± 5 mm
Typ dosky rovný
Rozmer dosky (mm) 1000 x 800 ± 5 mm
Káblová priechodka áno
Farebné prevedenie: biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 7. Nástenná polica s bočnicami
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástenná polica s bočnicami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: laminovaná drevotrieska hrúbky min. 18 mm, hrany sú vybavené min. 1 mm ABS lištou
Rozmery š x h x v (mm) 800 x 310 x 250 ± 5 mm
Nosnosť (kg) min. 5 kg
Farebné prevedenie: biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 8. Nástenná polica poschodová
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástenná polica poschodová ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál laminovaná drevotrieska hrúbky min. 18 mm, hrany sú vybavené min. 1 mm ABS lištou
Rozmery š x h x v (mm) 800 x 200 x 350 ± 5 mm
Nosnosť (kg) min. 5 kg
Farebné prevedenie: biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 9. Nástenná polica pevná
Funkcia
nábytok do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástenná polica pevná ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2x upevňovacia konzola z 3.0 mm nerezovej ocele áno
materiál: Doska s hrúbkou min. 18 mm opatrená min. 1 mm ABS hranou
Nosnosť police min. 15 kg
Rozmery š x h x v (mm) 800 x 170 x 18 ± 5 mm
Farebné prevedenie: biela alebo podľa dohody s objednávateľom
 10. Nástenný vešiak
Funkcia
vešiak do ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástenný vešiak ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná oceľová konštrukcia vešiaka na zavesenie na stenu áno
povrchová úprava strieborným lakom alebo podľa dohody s objednávateľom
min. 3 háčiky ukončené drevenými koncovkami vo farbe buka áno
Rozmery (mm) Výška  94 mm, Hĺbka 105 mm
Prevedenie závesné
Farba strieborná alebo podľa dohody s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania poskytovateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby /meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy.
5. Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
- Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
6. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar do 7 pracovných dní alebo podľa dohody s objednávateľom.
7. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
8. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
9. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
10. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ.
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
12. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný druh tovaru ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe kúpnej zmluvy kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
13. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
14. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie a riešenie reklamácií.
15. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
18.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
20. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
21. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 2, 4, 20, 23, 24, 25, 26 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
22. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
23. Akékoľvek pohľadávky z tohto zmluvného vzťahu, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa v zmysle ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pričom na predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Postúpenie pohľadávky na tretiu osobu v rozpore predchádzajúcou vetou je podľa ustanovenia ust. § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov neplatné a v prípade takéhoto postúpenia pohľadávky v rozpore s predchádzajúcou vetou je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Uvedené sa neuplatní ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu.
24. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
25. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších  predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane  veriteľom objednávateľa  v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je
sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu.
26. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dodávateľovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.
27. POZOR!!! Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

13.02.2025 07:00 — 14.03.2025 14:00

1,00 skupina produktov

1 266,33

1 266,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.02.2025 13:07

10.02.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.02.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2025 13:25 - Vstupná ponuka 1 190,00 € Cena bez DPH
07.02.2025 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka 1 189,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS