• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2025 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2025 11:50

Detail zákazky Z2025299

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2025 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2025 11:50

Základné údaje

Z2025299

OF-297403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10392325

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

45730661

CEEMED, s. r. o.

Družstevná 284/14, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skúmavky QNF - Plus 4 - Tubes set

skúmavky, testy, diagnostický test

  • 33141300-3 - Punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odberové skúmavky QuantiFERON® TB Plus 4 tubes set (TB1/TB2/Nil/Mit) kompatibilné s QuantiFERON® TB-Plus 2 plate ELISA Kit
Funkcia
Špecializované skúmavky potrebné na odber krvi pri in-vitro diagnostickom teste Quantiferon-TB Gold Plus na nepriamu detekciu infekcie M. tuberculosis
V rámci jednej analýzy Quantiferon-TB Gold Plus sa používajú štyri odberové skúmavky 1. Quantiferon NIL Tube, 2. Quantiferon TB 1 Tube, 3. Quantiferon TB 2 Tube, 4. Quantiferon MITOGEN Tube
Skúmavky Quantiferon Plus sa po odbere krvi inkubujú pri 37 st. C 16 až 24 hodín. Po odstredení sa plazma odoberie a pomocou testu Quantiferon-TB Gold Plus ELISA sa odmeria množstvo IFN.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skúmavka QuantiFeron Plus 4 Tubes set (TB1/TB2/Nil/Mit) kompatibilné s QFT TB Gold Plus Elisa Kit (bal po 50 setov) bal 14 bal/700 set
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Quantiferon NIL Tube skúmavka s nulovou hodnotou
2. Quantiferon TB 1 Tube skúmavka obsahuje peptidové antigény z príslušných antigénov ESAT-6 a CFP10, ktorých účelom je vyvolať reakcie CMI od pomocných CD4+
3. Quantiferon TB 2 Tube skúmavka obsahuje peptidové antigény z príslušných antigénov ESAT-6 a CFP10, ktorých účelom je vyvolať reakcie CMI od CD8+ cytotoxických T-lymfocytov
4. Quantiferon MITOGEN Tube mitogénová skúmavka, ktorá slúži ako pozitívna kontrola
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť položkovitý rozpočet; jednotková cena za balenie bez DPH aj s DPH a cena spolu bez DPH a s DPH. Sadzba DPH.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 5. dní odo dňa objednania. Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 do 15:00 hod. (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Súčasťou dodávky musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Dodací list musí obsahovať názov tovaru, ŠUKL kód tovaru, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu s DPH, číslo šarže tovaru a dátum exspirácie tovaru.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar , so zárukou minimálne 6 mesiacov od dátumu dodania .
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
V prípade doručenia iného tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie požadujeme vrátenie peňazí.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé predpokladané množstvo tovaru v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné riešenie -pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použil odkaz na konkrétnu značku, výrobcu, alebo výrobok alebo typ výrobku – tieto boli použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z., o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní) a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky
V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a platí, že uchádzač môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné riešenie, ktoré je svojim funkčnými a technickými parametrami rovnaké alebo lepšie v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, čo je povinný preukázať."

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 950,00

12 950,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2025 11:23

05.02.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2025 08:36 - Vstupná ponuka 12 950,00 € Cena bez DPH
04.02.2025 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 12 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS