• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2025 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2025 10:50

Detail zákazky Z2025280

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2025 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2025 10:50

Základné údaje

Z2025280

OF-297479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10404644

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

darčeková poukážka, kupón, nákup, darček, kultúrne a športové využitie, vzdelávanie

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 98390000-3 - Iné služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky k MDŽ - univerzálne darčekové kupóny
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok - akceptačné miesta produktu musia tvoriť prevádzky umožňujúce kultúrne a športové využitie, cestovanie, krásu, nákup darčekov, drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, odevov, obuvi, vzdelávanie, wellness, príp. iné využitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. nominálna hodnota darčekovej poukážky Eur 5
2. počet darčekových poukážok ks 512
3. počet darčekových obálok s motívom MDŽ ks 64
4. počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa v meste Košice prevádzka 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. obsah darčekovej obálky 8 ks darčekových poukážok v nominálnej hodnote 5€/1ks
6. minimálna platnosť darčekových poukážok do 31.12.2025
7. darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov, názvu a loga dodávateľa, nominálnej hodnoty áno
8. akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje v zmluvnej lehote dodať nový, doposiaľ nepoužitý predmet zmluvy.
2. Dodávateľ prehlasuje, že má v meste Košice pobočku/detašované pracovisko a je zmluvným partnerom minimálne 250 prevádzok v meste Košice ako akceptačných miest predmetu zmluvy.
3. Dodávateľ sa zaväzuje v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť mailom alebo písomne: 1).podrobnú cenovú kalkuláciu v € bez DPH/s DPH vrátane DPH uvedenej v % a v €, 2).kontakt na zodpovednú osobu dodávateľa, 3).návrh motívov obálky ku MDŽ, napríklad motívov kvetu ruže, kytice kvetov a pod. za účelom potvrdenia výberu objednávateľom a 4).zoznam zazmluvnených prevádzok, ktoré akceptujú darčekové poukážky dodávateľa v meste Košice. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Celková cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním do pobočky dodávateľa v Košiciach predmetu zmluvy ako aj všetky ďalšie vzniknuté náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy.
5. Objednávateľ sa zaväzuje na vlastné náklady prevziať v zmluvnej lehote predmet zmluvy v pobočke dodávateľa, ktorá musí byť v meste Košice.
6. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky a provízie iné ako tie, ktoré sú uvedené v zmluve.
7. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

10.02.2025 11:25 — 28.02.2025 11:26

1,00 celok v zmysle špecifikácie

2 560,00

2 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2025 12:45

07.02.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 462
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2025 15:20 - Vstupná ponuka 2 559,99 € Cena s DPH
03.02.2025 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka 2 559,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS