• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2025 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2025 14:50

Detail zákazky Z2025260

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2025 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2025 14:50

Základné údaje

Z2025260

OF-297349

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10380221

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezhotovostný nákup pohonných hmôt, doplnkových tovarov a služieb na palivové karty

pohonné hmoty, bezolovnatý benzín, motorová nafta, karty na čerpanie palivových látok

  • 09132100-4 - Bezolovnatý benzín
  • 09134100-8 - Motorová nafta
  • 30163100-0 - Karty na čerpanie pohonnýchlátok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezhotovostný nákup pohonných hmôt, doplnkových tovarov a služieb na palivové karty
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup automobilového bezolovnatého benzínu N 95 podľa normy STN EN 228 (65 66505) a motorovej nafty podľa normy STN EN 590 (65 6506), doplnkového tovaru a doplnkových služieb, na princípe akceptácie palivových kariet , formou bezhotovostnej úhrady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Palivové karty kus 15
Motorová nafta liter 8 500
Benzín automobilový bezolovnatý liter 3 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motorová nafta ( STN EN 590 ) ( STN EN 590 )
Benzín automobilový bezolovnatý ( STN EN 228 ) ( STN EN 228 )
Doplnkový tovar kupovaný prostredníctvom palivových kariet dostupný na čerpacích staniciach / výdajných miestach: najmä motorový olej, nemrznúce kvapaliny do ostrekovačov, chladiaca kvapalina, žiarovky, autokozmetika a ostatné autopotreby a taktiež diaľničné známky
Doplnkové služby uhrádzané prostredníctvom palivových kariet : bezhotovostné platby mýtneho, poplatky na cestách, v tuneloch, na mostoch; umývanie osobných motorových vozidiel verejného obstarávateľa / kupujúceho v sieti prevádzok uchádzača/predávajúceho
Špecifikácia palivovej karty palivová karta musí byť akceptovaná na celom území SR
Špecifikácia palivovej karty palivová karta zabezpečená ochranným prvkom ( PIN kódom )
Špecifikácia palivovej karty palivová karta s magnetickým prúžkom alebo čipom
Špecifikácia palivovej karty platnosť palivovej karty 12 mesiacov odo dňa jej vystavenia
Špecifikácia palivovej karty možnosť stanovenia rôznych limitov čerpania PHM a limitov nákupu doplnkového tovaru a odoberania doplnkových služieb na palivové karty, limit 500 Eur/týždenne
Špecifikácia palivovej karty prístup verejného obstarávateľa/kupujúceho do elektronického web systému správy palivových kariet, s možnosťou exportu dát do MS-Excel
Špecifikácia palivovej karty možnosť platiť palivovou kartou diaľničné známky a mýto
Špecifikácia palivovej karty možnosť platiť palivovou kartou všetky druhy pohonných hmôt (benzín/nafta)
Špecifikácia palivovej karty vyžaduje sa bezplatné vydanie palivovej karty kupujúcemu, bezplatné blokovanie palivovej karty a tiež bezplatné vykonávanie transakcií s platobnou kartou
Špecifikácia palivovej karty dodatočné vydávanie palivových kariet v lehote do 7 kalendárnych dní po obdržaní žiadosti kupujúceho a doručenia záväznej objednávky, bezplatne
Špecifikácia palivovej karty možnosť zablokovania stratenej palivovej karty kedykoľvek počas plnenia zmluvy ( t.j. vrátane víkendov a sviatkov ) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia, bezplatne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje uzatvorenie Rámcovej dohody na obdobie maximálne 12 mesiacov. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená.
2. Doba platnosti každej vystavenej palivovej karty nesmie byť kratšia ako 12 mesiacov odo dňa jej vystavenia.
3. Dodávateľ zabezpečí nonstop centrum pre riešenie technických problémov pre platbu kartou.
4. Dodatočné vydávanie palivových kariet v lehote do 10 pracovných dní po objednaní novej palivovej karty.
5. Úspešný uchádzač predloží v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam všetkých prevádzok dodávateľa a jeho zmluvných partnerov, v ktorých je možný odber pohonných hmôt na základe palivovej karty.
6. Čerpacie stanice/výdajné miesta pohonných hmôt uchádzača, resp. jeho zmluvného partnera, na celom území SR.
7. Vzdialenosť aspoň jednej čerpacej stanice v okruhu 5 km od sídla verejného obstarávateľa.
8. Dodávateľ je povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
9. Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa.
10. Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám.
11. Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Vo faktúre uvedie Dodávateľ číslo Rámcovej dohody, čísla Čiastkových výziev (objednávok) a kontaktnú osobu Objednávateľa.
12. Zobrazenie prehľadu čerpania PHM kedykoľvek v priebehu mesiaca prostredníctvom internetu ( prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu).
13. Vyhotovenie faktúry 1 x mesačne (najneskôr do 10. kalendárneho dňa mesiaca, v ktorom predávajúci faktúru vystaví ) za dodané PHM na palivovú kartu s rozdelením podľa kupujúcim definovaného kľúča.
14. Vystavenie protokolov o dodaných PHM na palivové karty. Zľavy počítané z aktuálnej priemernej ceny 1 litra pohonných hmôt v sieti čerpacích staníc uchádzača, uplatnená v mesačnej fakturácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

3,00 položky

20 910,00

17 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.01.2025 11:10

03.02.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2025 16:10 - Vstupná ponuka 20 910,00 € Cena s DPH
29.01.2025 16:10 - Najvýhodnejšia ponuka 20 910,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS