• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2025 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2025 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2025 10:10

Detail zákazky Z2025214

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2025 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2025 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2025 10:10

Základné údaje

Z2025214

OF-297438

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10373873

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36381616

XPS, spol. s r.o.

M. R. Štefánika 14, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zapekacia jednotka

príslušenstvo fotokopírovacích strojov, zapekacia jednotka

  • 30124000-4 - Časti a príslušenstvo kancelárskych strojov
  • 30124100-5 - Zapekacie jednotky
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zapekacia jednotka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zapekacia jednotka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zapekacia jednotka pre: VersaLink B7025/B7030/B7035 VersaLink C7020/C7025/C7030 VersaLink C7120/C7125/C7130 Fuser Module 220V 100.000 strán, kategória SM: Fuser unit, typ SM: originálny.
Nie pre VersaLink C7000 (SFP).
Danej špecifikácii vyhovuje : fuser XEROX 115R00115 VersaLink B7025/B7030/B7035 VersaLink C7020/C7025/C7030 VersaLink C7120/C7125/C7130
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
O doručení je potrebné minimálne 24 h vopred telefonicky alebo emailom informovať kontaktnú osobu Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov používaných pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, originál zabalený, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom - verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Záruka min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Elektrotechnická fakulta, Katedra multimédií a informačno-komunikačných technológií, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.02.2025 08:00 — 25.02.2025 14:00

1,00 ks

317,00

317,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.01.2025 11:52

31.01.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 28
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2025 12:41 - Vstupná ponuka 317,00 € Cena bez DPH
27.01.2025 17:56 - Najvýhodnejšia ponuka 314,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS