• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2025 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2025 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2025 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2025 13:25

Detail zákazky Z2025207

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2025 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2025 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2025 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2025 13:25

Základné údaje

Z2025207

OF-297307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10373865

Objednávateľ

42089841

Spojená škola Chminianske Jakubovany

Chminianske Jakubovany 21, Chminianske Jakubovany, 08233, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov

Stravné lístky, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 zákona č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka eur 7,00
Predpokladané množstvo odobratých poukážok ks 8000 16000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín
Stravný lístok obsahuje Rok platnosti stravného lístka alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných lístkov je len predpokladané a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa a bude sa realizovať po častiach na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zaslaná e-mailom,  poštou alebo online objednávkou.
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na adresu sídla objednávateľa alebo na miesto ktoré je určené v objednávke.
Dodávateľ dodá stravné lístky do 3 pracovných dní odo dňa podania objednávky.
Dodávka stravných lístkov sa bude vykonávať po častiach na základe objednávky objednávateľa.
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných lístkov, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie najneskôr do 3 dní.
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do 3 pracovných dní.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním, (ak je dodávateľ platcom PDH) .
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmena je bezplatná.
Výška provízie dodávateľa bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov.
Zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jeden stravný lístok (nominálna hodnota stravného lístka plus provízia s DPH) vynásobená predpokladaným maximálnym množstvom odobraných stravných lístkov - vyjadrená v eurách.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet stravných poukážok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od podpisu zmluvy  do 28.februára.2026, alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov Minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Stravovacie lístky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka budú obsahovať platnosť do konca nasledujúceho roka.
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok Kvartálne alebo podľa prevádzkových potrieb objednávateľa.
Doba platnosti stravných lístkov Pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inak zistiteľné

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

21, Chminianske Jakubovany, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

16 000,00 ks

112 000,00

112 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2025 12:38

31.01.2025 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2025 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2025 13:11 - Vstupná ponuka 111 999,99 € Cena s DPH
26.01.2025 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 111 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS