• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2025 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 10:20

Detail zákazky Z2025196

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2025 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 10:20

Základné údaje

Z2025196

OF-297413

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10360057

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy SOR - hnacie ústrojenstvo

Náhradné diely, autobus, Sor NB12, Sor NB18,hnacie ústrojenstvo

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 42111000-0 - Motory a hnacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy SOR
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
8070513135 - Remeň klinový AVX 13x1350 La ks 22
990750131003 - Filter prevodovky ZF H710/1x 0750131003 ks 21
99081620 - Remeň klinový 8PK 1620 ks 12
993044021900 - Remeň klinový AVX 13x1900La ks 62
994591057174 - Filter vzduchu 4591057174 ks 13
994892356 - Kladka - alternátor NB12 4892356 ks 10
99500387660 - Remeň klinový 8PK 1630 ks 11
99504032641 - Remeň 4PK 1026 Vodné čerpadlo NB18 ks 13
99504032642 - Remeň 6PK 1570 Alternátor NB18 ks 15
99504070038 - Tesnenie vika ventilov ks 3
99504091504 - Vstrekovač elektrický E IV ks 6
99504209107 - Filter odvetrania motora CURSOR 8 504209107 ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri položke č.11 sa dodávateľ zaväzuje dodať nový, nepoužitý, originálny náhradný diel - náhrada sa nepripúšťa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi. Pri položke č.11 sa dodávateľ zaväzuje dodať nový, nepoužitý, originálny náhradný diel - náhrada sa nepripúšťa.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

07.02.2025 13:30

1,00 celok

2 870,00

2 870,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.01.2025 08:36

29.01.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2025 13:09 - Vstupná ponuka 2 870,00 € Cena bez DPH
28.01.2025 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka 2 870,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS