• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2025 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 10:50

Detail zákazky Z2025188

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2025 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 10:50

Základné údaje

Z2025188

OF-297412

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10360047

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

51887304

NutriLand Slovakia s.r.o

Na Lány 19, Žilina, 01003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kŕmne zmesi pre bažanty

krmivo, bažant

  • 15700000-5 - Krmivo pre zvieratá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kŕmne zmesi pre bažanty
Funkcia
krmivo pre bažanty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Drvená kŕmna zmes určená na odchov mladých bažantov a jarabíc do 5. týždňa veku kg 4500
veľkosť 1 balenia kg 20 40
hrubý proteín % 23,60
oleje a tuky % 3,10
vláknina % 3,30
popol % 8,00
lyzín % 1,42
metionín % 0,57
vápnik % 1,50
fosfor % 0,85
sodík % 0,17
Vitamín A m.j./kg 9500
Vitamín D3 m.j./kg 3000
Vitamín E (all-rac-alfa-tokoferol acetát) mg/kg 30
E4 Meď (síran meďnatý pentahydrát) mg/kg 18
E6 Zinok (síran zinočnatý monohydrát) mg/kg 84
E5 Mangán (oxid manganatý) mg/kg 72
E1 Železo (síran železnatý) mg/kg 48
E8 Selén (seleničitan sodný) mg/kg 0,40
Jodičnan vápenatý bezvodý mg/kg 1
6-fytáza EC 3.1.3.26 FTU/kg 500
Endo-1,4-beta-xylanáza EC 3.2.1.8 U/kg 1600
2. Granulovaná zmes na odchov a výkrm bažantov a jarabíc od 6. týždňa veku kg 15000
veľkosť 1 balenia kg 20 40
hrubý proteín % 20,00
oleje a tuky % 3,50
vláknina % 4,20
popol % 5,50
lyzín % 1,00
metionín % 0,47
vápnik % 0,90
fosfor % 0,65
sodík % 0,13
Vitamín A m.j./kg 9950
Vitamín D3 m.j./kg 2985
Vitamín E (all-rac-alfa-tokoferol acetát) mg/kg 13
E4 Meď (síran meďnatý pentahydrát) mg/kg 15
E6 Zinok (síran zinočnatý monohydrát) mg/kg 70
E5 Mangán (oxid manganatý) mg/kg 90
E1 Železo (síran železnatý) mg/kg 40
E8 Selén (seleničitan sodný) mg/kg 0,30
Jód-I (jodid draselný) mg/kg 1
6-fytáza EC 3.1.3.26 FTU/kg 500
Endo-1,4-beta-xylanáza U/kg 1600
3. Granulovaná zmes pre bažanty a jarabice v období znášky kg 3000
veľkosť  1 balenia kg 20 40
hrubý proteín % 18,20
oleje a tuky % 3,50
vláknina % 3,70
popol % 8,90
lyzín % 0,90
metionín % 0,47
vápnik % 2,30
fosfor % 0,58
sodík % 0,15
Vitamín A m.j./kg 9950
Vitamín D3 m.j./kg 2985
Vitamín E (all-rac-alfa-tokoferol acetát) mg/kg 41
E4 Meď (síran meďnatý pentahydrát) mg/kg 15
E6 Zinok (síran zinočnatý monohydrát) mg/kg 70
E5 Mangán (oxid manganatý) mg/kg 90
E1 Železo (síran železnatý) mg/kg 40
E8 Selén (seleničitan sodný) mg/kg 0,30
Jód-I (jodid draselný) mg/kg 1
6-fytáza EC 3.1.3.26 FTU/kg 500
Endo-1,4-beta-xylanáza EC 3.2.1.8 U/kg 1600
4. Tekuté aditívum pre hydinu v bandaskách l 45
veľkosť 1 balenia/1 bandaska l 3
5. Tekuté dietetické krmivo, zabezpečuje prípravu na estrus a reprodukciu l 5
vitamín A IU/liter 4 000 000
vitamín D3 IU/liter 1 450 000
vitamín E IU/liter 800
Seleničitan sodný mg/kg 215
Lysín % 0,13
Metionín % 0,02
Sodík % 0,35
6. Tekuté doplnkové krmivo l 75
veľkosť 1 balenia/1 bandaska l 5
Hrubá vláknina % 0,01
Hrubý tuk % 0,11
Hrubý popol (minerálne látky) % 19
Sodík % 4,6
Fosfor % 1,7
Draslík % 1,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Drvená kŕmna zmes určená na odchov mladých bažantov a jarabíc do 5. týždňa veku
forma drvené granule
2. Granulovaná zmes na odchov a výkrm bažantov a jarabíc od 6. týždňa veku
forma granule 3,2 mm
3. Granulovaná zmes pre bažanty a jarabice v období znášky
forma granule 3,2 mm
4. Tekuté aditívum pre hydinu v bandaskách
zloženie vitamíny, stopové prvky v chelátovej väzbe s aminokyselinami, voda, propylénglykol, sorbitol, protipeniaca prísada, butylhydroxytoluen.
obsah účinných látok Vitamín A 7 000 000 Ul, Vitamín D3 70000U, Vitamín E 7 000 mg, PP 7 000 mg, Ca pontotenát 3500mg, Vitamín B6 1750 mg, Vitamín B1 875 mg, Vitamín B2 875 mg, Biotin 35 mg,  Vitamín B12 8,75 mg, Mn5250mg
obsah účinných látok Zn 3750 mg, Cu 1500 mg,  Se 32 mg, Glutamová kyselina 16 700 mg, Prolin 15 800 mg, Lyzín 11 200mg, Serin 9600 mg, Fenylalanin 7960 mg, Leucin 6400 mg, Valin 4400 mg, Histidin 4300 mg, Isoleucin 3500mg
obsah účinných látok Threonin 3000 mg, Arginin 2600 mg, Asparógová kyselina 2400 mg, Alanin 2200 mg, Methionin 2100 mg, Glycin
balenie 3 litrové – HDPE bandasky so šrobovacím uzáverom s plombou a jednorazovou fóliou.
5. Tekuté dietetické krmivo, zabezpečuje prípravu na estrus a reprodukciu
zloženie Hydrolyzované kvasinky Saccharomyces cerevisiae, Uhličitan vápenatý, Fosforečnan sodný, Voda
6. Tekuté doplnkové krmivo
použitie v období vysokých teplôt ako prevencia dehydratácie, a počas stresových období ako transport hydiny, naskladňovanie hydiny, distribúcia vody v tele zvierat pri teplotách vyšších ako 28°C
zloženie Dextróza Chlorid sódny Fosforečnan draselný Chlorid horečnatý Voda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. požiadavky a súčasť predmetu zmluvy
1.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení, na ktorom bude uvedené najmä označenie výrobku, hmotnosť, zloženie, výrobca, výživová hodnota, určená kategória zvierat, dátum výroby a spotreby.
I.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z každého balenia za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 5 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky, nakoľko disponuje potrebným vlastným technickým vybavením.
I.4 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.6a Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifik. tovaru. Ekvivalent musí spĺňať min. funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa.
Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.6b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky.
Objednávateľ si na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.6c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.7 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“.
I.8 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom
I.9 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa zäväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach.
Zároveň: Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody. Pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy.
Rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru.
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
I.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostat. súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať č. faktúry a obchodné meno dod.. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy
IV.2 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.3Objednávateľ je oprávnený v prípade úhynu preukázateľne spôsobeného dodaným krmivom, ktoré je potvrdené veterinárnym lekárom požadovať od dodávateľa náhradu vzniknutej škody v plnej výške.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rozhanovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

23 829,00

19 373,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2025 08:03

29.01.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2025 09:37 - Vstupná ponuka 23 828,79 € Cena s DPH
24.01.2025 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 23 828,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS