• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2025 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 12:55

Detail zákazky Z2025169

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2025 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 12:55

Základné údaje

Z2025169

OF-297297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10360045

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36827011

TABAČIK - PRIEMTO s. r. o.

Národná 15, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup búracích kladív

Búracie kladivo, pneumatické nástroje

  • 42650000-7 - Pneumatické alebo motorové ručné nástroje
  • 42652000-1 - Ručné elektromechanické nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Búracie kladivo
Funkcia
Nové, doposiaľ nepoužité búracie kladivo určené na opravu výtlkov, opravu mostných objektov a konštrukcií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Búracie kladivo ks 5
Rozmery – celková šírka mm 140 150
Rozmery – celková dĺžka mm 300 310
Rozmery – celková výška mm 710 720
Hmotnosť bez akumulátora kg 12,50 13,00
Energia príklepov J 25
Počet príklepov Údery za minútu (bpm) 1950 2000
Hodnota vibrácií v troch osiach pri sekaní do betónu m/s-2 6,00
Sekací výkon cm3/min. 7700 7800
Hladina emitovaného akustického tlaku dB 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém odsávania prachu v základnom prevedení, príp. ako nadštandardné vybavenie
Príslušenstvo - Sieťový kábel, dĺžka v štandardnom prevedení 5 ks
Príslušenstvo - Postranná rukoväť 5 ks
Príslušenstvo - Kufor pre daný typ búracieho kladiva 5 ks
Príslušenstvo - Tuk v tube pre mazanie skľučovadiel pre vŕtacie a búracie kladivá, min. 50ml 5 ks
Príslušenstvo - Sieťový kábel 230V univerzálny, min. dĺžka 4m 5 ks
Príslušenstvo - Špicatý sekáč 500 mm 10 ks
Príslušenstvo - Plochý sekáč 500 mm 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Položkový rozpočet s uvedením konkrétneho typu predmetu zákazky sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ vyžaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy na konkrétnom stredisku správy a údržby diaľnic, stredisku špecializovaných činností (viď. kontaktné adresy nižšie).
Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s príslušenstvom na: 1ks pre Stredisko správy a údržby diaľnic Malacky (ďalej len „SSÚD MA“), Pezinská 15, 901 01 Malacky, 1ks pre Stredisko správy a údržby diaľnic Bratislava (ďalej len „SSÚD BA“), Domkárska 9, 821 05 Bratislava, 1ks pre Stredisko správy a údržby diaľnic Prešov (ďalej len „SSÚD PO“), Petrovany č. 500, 082 53 Prešov, 2ks pre Stredisko špecializovaných činností Mengusovce (ďalej len „SŠČ MG“), Mengusovce 204, 059 36 Mengusovce
Oprávnené osoby na preberanie/odovzdanie a na rokovanie v prípade riešenia reklamácie predmetu zákazky, resp. jeho časti je vedúci strediska SSÚD MA, SSÚD BA, SSÚD PO a SŠČ MG alebo vedúci oddelenia strojno-mechanizačného a dopravného SSÚD MA, SSÚD BA, SSÚD PO a SŠČ MG, alebo odborný referent mechanizácie a dopravy SSÚD MA, SSÚD BA, SSÚD PO a SŠČ MG. Zoznam oprávnených osôb bude odovzdaný úspešnému uchádzačovi po odsúhlasení technických parametrov.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred oprávnenej osobne Objednávateľa resp. vedúcemu strediska SSÚD MA, SSÚD BA, SSÚD PO a SŠČ MG, alebo vedúcemu oddelenia strojno-mechanizačného a dopravného SSÚD MA, SSÚD BA, SSÚD PO a SŠČ MG, alebo odbornému referentovi mechanizácie a dopravy SSÚD MA, SSÚD BA, SSÚD PO a SŠČ MG.
Dodanie predmetu zákazky je možné v pracovné dni, v čase od 9:00 do 13:00 hod., resp. pokiaľ sa objednávateľ s dodávateľom nedohodnú inak.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného preberacieho protokolu.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Zmluvy, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Súčasťou dodania tovaru bude dodací list/preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.02.2025 08:46 — 03.03.2025 13:17

5,00 kus

9 945,00

9 945,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.01.2025 13:26

29.01.2025 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2025 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 175
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2025 15:05 - Vstupná ponuka 9 945,00 € Cena bez DPH
29.01.2025 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS