• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 11:00

Detail zákazky Z2025166

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2025 11:00

Základné údaje

Z2025166

OF-297382

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10360033

Objednávateľ

00317004

Mesto Turčianske Teplice

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky, kopírovací a grafický papier

Kancelársky, kopírovací a grafický papier

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky, kopírovací a grafický papier
Funkcia
Kopírovací papier a kancelársky papier A4 a A3 určený do atramentových, laserových tlačiarní, kopírovacích zariadení, ako aj bežné kancelárske využitie
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier využívaný aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A4 80 gr. (500 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier využívaný aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 80 gr. (500 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 3 - graficky využívaný papier, aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 100 gr. (500 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 4 - graficky využívaný papier, aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 170 gr. (250 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 5 - graficky využívaný papier, aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 220 gr. (250 ks v balíku) ISO 536
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Plošná hmotnosť 80 g/m2
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Hrúbka 106 mm/1000
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Opacita 91 %
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Belosť 146 CIE
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 BALÍKOV 450
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Plošná hmotnosť 80 g/m2
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Hrúbka 106 mm/1000
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Opacita 91 %
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Belosť 146 CIE
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 BALÍKOV 15
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý Plošná hmotnosť 100 g/m2
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý Povrch Obojstrane hladký
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý Belosť 161 CIE
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý BALÍKOV 1
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý Plošná hmotnosť 160 g/m2
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý Povrch Obojstrane hladký
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý Belosť 161 CIE
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý BALÍKOV 3
Položka č. 5 - grafický papier A3 - lesklý Plošná hmotnosť 220 g/m2
Položka č. 5 - grafický papier A3 - lesklý Povrch Obojstrane hladký
Položka č. 5 - grafický papier A3 - lesklý Belosť 161 CIE
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý BALÍKOV 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Fakturačná adresa objednávateľa. Mesačná dodávka.
Požaduje sa rozdeliť dodávku na 9 mesačných dodávok, po dohodnutom rozpise na predmet zmluvy do 10 dní od uzavretia zmluvy.
Recyklovaný papier - N I E !!!
Dodávka je určená - špecifikovaným množstvom, resp. termínom platnosti zmluvy. Pri neodobratí predpokladaného množstva tovaru, v termíne platnosti zmluvy, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán dodatočné plnenie.
Zmluvné plnenie bude na základe skutočne odobratého množstva papiera v termíne platnosti zmluvy.
Tovar z predmetu zákazky bude mať environmentálne označovanie, čím bude spĺňať podmienku zeleného verejného obstarania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika

01.02.2025 00:00 — 31.01.2026 23:59

472,00 ks

2 214,00

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2025 08:00

29.01.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 26
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2025 13:03 - Vstupná ponuka 2 214,00 € Cena s DPH
29.01.2025 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 213,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS