37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Dodávka služieb - údržba a servis zdravotníckych prístrojov - Magnetická rezonancia
magnetická, rezonancia, MR, MRI
Služba
1. Magnetická rezonancia Siemens Magnetom Essenza A Tim+Dot
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručná údržba a servis |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Magnetická rezonancia Siemens Magnetom Essenza A Tim+Dot | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5. ROZSAH A INDIVIDUÁLNE PODMIENKY SERVISNÝCH SLUŽIEB Siemens Magnetom Essenza A Tim+Dot | |
Servisné práce preventívnych úkonov 6x ročne | Áno |
Interval preventívneho servisu každé 2 mesiace, vrátane materiál pre údržbu | Áno |
Kontrola bezpečnosti vrátane ERDU testov | Áno |
Pripravenosť na servisný zásah | Áno |
Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu QA | Áno |
Služby telefonickej podpory na bezplatnú linku dostupnú 24/7 | Áno |
Dial’ková online diagnostika a tzv.proactive monitoring (MRQ) | Áno |
Inštalácia SW aktuaIizácií (tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom) | Áno |
Opakovaná skúška bezpečnosti - vykonanie elektrickej revízie | Áno |
Služba reaktívnej podpory (opravy porúch) | Áno |
Vzdialená reakcia pomocou SRS do 4 pracovných hodín* | Áno |
Garantovaný čas nástupu na opravu (v pracovných dňoch) 4h* online / 24h onsite | Áno |
Odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielcov do 48 h od nástupu technika, pri nahlásení poruchy do 8:00, (v pracovných dňoch) | Áno |
Odstránenie poruchy s nutnosťou dodania náhradných dielcov do 72 h od nástupu technika, pri nahlásení poruchy do 8:00 (v pracovných dňoch) | Áno |
Nástup technika max. do 24h od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch) | Áno |
Diagnostika/oprava diaľkovou formou (ak je to možné) v pracovných dňoch max. do 6 hodín od nahlásenia poruchy | Áno |
Dodávka náhradných dielcov aj lokálnych RF cievok a body coil (v prípade poruchy) | Áno |
Dodávka kryokomponentov v prípade zlyhania | Áno |
Pokrytie chladiacej hlavy | Áno |
Servis MAGNETU — kryotechniky, vrátane doplnenia hélia (kvapaIné He nie je súčasťou dodávky) | Áno |
Prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB (nie pacientské dáta) | Áno |
Servis Gradient Coil, kompresora a chladiaceho systému (externý EFU chladič) | Áno |
Nárok na aplikačné konzuItácie v rozsahu zakúpených licencií v rozsahu 8 hodín ročne (tzv. online) | Áno |
Náhradné diely (mimo špecifických komponentov a komponentov spotrebného charakteru - ako napr. large display, žiariče, detektory, sondy a pod.) a náklady na dopravu zahrnuté v cene | Áno |
Pripojenie do digitálneho správovnského nástroja teamplay Fleet* | Áno |
* Zriadenie pripojenia do siete SRS (realizácia prepojenia na SW vrstve existujúceho prístupového bodu. Objednávateľ poskytne zodpovedajúce internetové pripojenie so statickou verejnou IP adresou s podporou technológie IPSEC. | Áno |
Názov |
PREDMET ZMLUVY |
1. SLUŽBY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je dodávka služieb – údržba, servis a správa zdravotníckych prístrojov (ďalej len „prístroje“) uvedených v bode 3 položky č. 1 špecifikácie predmetu zákazky vyrobených spoločnosťou Siemens Healthineers, s cieľom zabezpečenia ich bezporuchovej prevádzky. Parametre služieb sa nevzťahujú na zariadenia tretích strán, pokiaľ nie je explicitne uvedené inak. |
1.2 Poskytovateľ sa zaväzuje na základe tejto zmluvy uskutočňovať pre objednávateľa služby podľa bodu 1.1 (ďalej ako „servisné služby“ alebo len „servis“) podľa podmienok uvedených v tejto zmluve a objednávateľ sa za to zaväzuje poskytovateľovi zaplatiť dohodnutú odplatu podľa článku 2 tejto zmluvy. |
1.3 Poskytované služby: |
1.3.1 Služby reaktívnych a preventívnych úkonov zdravotníckych prístrojov v zmysle ustanovení tejto zmluvy a príloh |
1.3.2 Služby vzdialeného pripojenia a vzdialenej správy (SRS) |
1.3.3 Služby vzdialenej správy elektronického portálu (Teamplay Fleet) |
1.4 Dohodnutý rozsah servisných služieb pre jednotlivé prístroje je uvedený v bode 5 položky č. 1 špecifikácie predmetu zákazky, samostatne pre každý prístroj. |
1.5 Na prístrojoch bude vykonávaný paušálny servis, ktorého účelom je zabezpečiť bezporuchovú prevádzku prístrojov uvedených v bode 3 položky č. 1 špecifikácie predmetu zákazky v rozsahu, v čase a cene dohodnutých touto zmluvou. |
2. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
2.1 Paušálnu cenu za práce v rámci paušálneho servisu bude poskytovateľ fakturovať objednávateľovi jedenkrát za 3 mesiace, a to vždy na začiatku fakturačného obdobia. |
2.2 V prípade, že objednávateľ bude požadovať servisné služby nad rámec tejto zmluvy, tieto budú predmetom samostatnej objednávky. Cenu za takto vykonané práce bude poskytovateľ fakturovať objednávateľovi až po ich riadnom ukončení pričom prílohou faktúry bude pracovný výkaz alebo dodací list poskytovateľa potvrdený zodpovedným zástupcom objednávateľa. |
2.3 Všetky vyúčtovania - faktúry poskytovateľa sú splatné do 14 dní od dátumu vystavenia. |
2.4 V prípade, že objednávateľ bude v omeškaní so splnením konkrétneho peňažného záväzku (faktúry) o viac ako 60 dní, poskytovateľ môže vystavovať objednávateľovi predfaktúry vo výške 100 % paušálnej dohodnutej mesačnej čiastky za paušálny servis, náhradné diely a ostatné služby podľa tejto zmluvy, poskytne až po uhradení príslušnej predfaktúry a splatných záväzkov z riadnych faktúr za predchádzajúce obdobie. |
2.5 Objednávateľ súhlasí s vystavovaním a doručovaním elektronických daňových dokladov vo formáte PDF poskytovateľom. Elektronický daňový doklad nahrádza v plnom rozsahu vystavovanie a doručovanie listinných daňových dokladov prostredníctvom poštovej prepravy. |
4. Doba platnosti a ukončenie |
4.1 Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 1 roku, a je možné od nej odstúpiť len v prípade jej podstatného porušenia alebo je ju možné ukončiť na základe dôvodov a spôsobom uvedeným v tejto zmluve a jej prílohách. |
5. ROZSAH A INDIVIDUÁLNE PODMIENKY SERVISNÝCH SLUŽIEB |
viď. bod č. 5 položky č. 1 špecifikácie predmetu zákazky |
5.1 Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej preventívnej údržby a kontroly kvality obrazu (IQAP) oznámili u objednávateľa svoj príchod min. 2 dni pred začatím údržby a objednávateľ zabezpečí prístup k prístrojom na dohodnutý termín. |
5.2 Objednávateľ určí zodpovedných zástupcov, ktorí potvrdzujú pracovné výkazy a materiálové výdajky. Prístroje po riadnej oprave preberajú vedúci pracoviska podpisom na pracovnom výkaze poskytovateľa. |
5.3 Objednávateľ zabezpečí prístup k prístrojom na vykonanie servisných výkonov a preventívnej údržby bez časových strát v riadnej pracovnej dobe, za ktorú sa považuje na účely tejto zmluvy čas od 8:00 do 16:30 hod. |
5.4 Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť ADSL linku alebo iné rýchle internetové pripojenie s verejnou statickou IP adresou a priepustnosťou dát minimálne 20 Mbit za sekundu (Down stream) a minimálne 20 Mbit (Up stream) s podporou technológie pripojenia IPSEC pre diaľkovú správu zariadení. V prípade, že objednávateľ poruší povinnosť uvedenú v tomto bode, nesplnenie povinností poskytovateľa nevyhnutne naviazaných na splnenie povinnosti objednávateľa uvedenej v tomto bode, nie je porušením tejto zmluvy. |
5.5 Objednávateľ vedie pre každé pracovisko, na ktorom sú prístroje umiestnené, prevádzkový denník prístroja. |
5.6 Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu poskytovateľa nebol uskutočnený žiadny zásah neoprávnenej osoby do prístrojov. Podmienky sú dané najmä STN EN 62353. Na prístrojoch, ktoré poskytovateľ prevzal do komplexnej starostlivosti formou tejto zmluvy, má povolenie vykonávať údržbu iba osoba, ktorá má vydané náležité oprávnenie (rozsah oprávnenia je špecifikovaný v oprávnení). Pri nedodržaní tejto podmienky sa objednávateľ vystavuje nebezpečenstvu postihu za nedodržanie zmluvných podmienok, vrátane možnosti poskytovateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
5.7 Objednávateľ zabezpečí, aby prístroje boli prevádzkované v teplotných a klimatických podmienkach definovaných technologickým projektom dodaným k prístrojom. Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľ zodpovedá v plnej výške za škodu spôsobenú na prístrojoch uvedených v bode 3 položky č. 1 špecifikácie predmetu zákazky. |
5.8 Za porušenie zmluvnej povinnosti poskytovateľom sa nepovažuje prevádzka pracoviska v obmedzenom rozsahu, t. j. ak vykazuje náhodné chyby a pod., ale inak ako celok je prevádzkyschopné (o použiteľnosti rozhoduje u objednávateľa vedúci pracoviska). |
5.9 Výstupom o prevedených servisných zásahoch v zmysle tejto Zmluvy je elektronický pracovný výkaz zasielaný na objednávateľom zadefinovanú elektronickú adresu. Objednávateľ určí zodpovedných zástupcov, ktorí potvrdzujú pracovné výkazy. V prípade výkonu služby na diaľku má pracovný výkaz informačný účel. |
5.10 Poruchy sa nahlasujú na zelenom (bezplatnom) čísle. Písomné nahlasovanie je možné na e-mailovú adresu. |
6. Zmluvné podmienky |
6.1 Dodávateľ služieb ďalej predloží štandardné podmienky poskytovania služieb |
6.2 Dodávateľ služieb ďalej predloží všeobecné podmienky vzdialeného pripojenia SRS |
6.3 Dodávateľ služieb ďalej predloží podmienky vzdialenej správy elektronického portálu teamplay Fleet |
6.4 Dodávateľ služieb ďalej predloží podmienky kybernetickej bezpečnosti |
6.5 Zabezpečovanie servisu odborne vyškolenými technikmi. Požaduje sa predloženie notárom overených kópií certifikátov do 3 pracovných dní. |
6.6 Požaduje sa predloženie notárom overených kópií rozhodnutia z Úradu verejného zdravotníctva SR o povolení na distribúciu, predaj a prenájom zdrojov ionizujúceho žiarenia do 3 pracovných dní. |
7. Záverečné ustanovenia |
7.1 Akékoľvek zistené porušovanie záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy je poškodená strana povinná oznámiť druhej strane písomne do jedného mesiaca po zistení. Prípadné spory rieši rozhodcovská komisia zložená paritne zo zástupcov obidvoch zmluvných strán. Tým nie je dotknuté právo oboch účastníkov zmluvného vzťahu domáhať sa ochrany na príslušnom súde. |
7.4 Zmluvné vzťahy v zmluve výslovne neupravené sa spravujú ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení a ostatnými aplikovateľnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
7.5 Poskytovateľ vyhlasuje, že v rámci svojho Compliance programu zaviedol so svojimi zmluvnými partnermi komunikačný prostriedok „Let us know“, ktorý je určený predovšetkým na zbieranie podnetov za účelom zlepšenia procesov a je prístupný na: https://www.bkms-system.net/bkwebanon/report/clientInfo?cin=19sh8&language=eng . |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
28.01.2025 10:00 — 27.01.2026 10:00
1,00 celok
92 348,89
92 348,89
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2025 09:33
27.01.2025 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2025 11:01 - Vstupná ponuka | 92 348,89 | € | Cena s DPH |
24.01.2025 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 92 348,89 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.