• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2025 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2025 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2025 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2025 13:05

Detail zákazky Z2025140

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2025 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2025 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2025 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2025 13:05

Základné údaje

Z2025140

OF-297288

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10338320

Objednávateľ

00397865 (02)

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine

Malá Hora 10701/4A, Martin, 03601, SVK

Dodávateľ

29385920

Nextis Services s.r.o.

Místecká 329/258, Ostrava - Hrabová, 720 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Software 2025 Micro Focus – Zenworks – predĺženie podpory o 3 roky

software, licencia

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Software 2025 Micro Focus – Zenworks – predĺženie podpory o 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ZENworks Configuration Management per User/Device SW E-LTU-Business Support - SP-AB882 (01 Feb 2025 - 31 Jan 2028) kus 500
ZENworks Service Desk Standard Edition per User SW E-LTU-Business Support - SP-AB874 (01 Feb 2025 - 31 Jan 2028) kus 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ZENworks Configuration Management per User/Device SW E-LTU-Business Support (SP-AB882) vzdialená správa desktopov, predĺženie podpory o 3 roky  (01 Feb 2025 - 31 Jan 2028)
ZENworks Service Desk Standard Edition per User SW E-LTU-Business Support (SP-AB874) software pre helpdesk, predĺženie podpory o 3 roky (01 Feb 2025 - 31 Jan 2028)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požadovaná je licencia pre školstvo.
2. Dodávka formou predĺženia maintenance cez licenčný portál Micro Focus Customer Center.
3. Objednávateľ požaduje dodanie predĺženia podpory špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov.
4. Dodaný produkt musí byť v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Micro Focus.
5. V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Micro Focus si objednávateľ vyhradzuje právo takúto dodávku neprevziať.
6. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku.
8. Preddavok sa neposkytuje.
9. Fakturačné údaje budú poskytnuté úspešnému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
10. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.
11. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
12. Predložením ponuky Dodávateľ ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru/služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. (prenesená daňová povinnosť).
14. Dodávateľ alebo subdodávateľ je povinný byť najneskôr ku dňu uzavretia zmluvy a počas celej doby plnenia zmluvy riadne zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. v znení neskorších predpisov, pokiaľ má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ak z právnych predpisov Slovenskej republiky nevyplýva inak.
15. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom alebo subdodávateľom, ktorého konečným užívateľom výhod je niektorá z osôb uvedených v §11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v aktuálne platnom znení.
16. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa;
alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania;
alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy  a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malá Hora 10701/4A, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.01.2025 10:56 — 31.01.2025 10:56

1,00 komplet

14 295,00

14 295,00

Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie názvu produktu, v súlade s požiadavkami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.01.2025 10:59

24.01.2025 10:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2025 11:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 57
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2025 11:15 - Vstupná ponuka 14 295,00 € Cena bez DPH
24.01.2025 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 14 289,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS