00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
SLA pre Správu registratúry na MZ SR pre rok 2025
SLA, správa registratúry
Služba
|
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou IS Fabasoft eGov Suite na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy - počet 1 ks
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov , podpory prevádzky IS Správy registratúry u Objednávateľa, podpora integračného rozhrania na Ústredný portál verejnej správy, poskytovanie odborných služieb IS Správy registratúry na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy – počet 1 ks | obdobie 12 mesiacov | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| VŠEOBECNÉ POŽIADAVKY: | |
| Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou IS Fabasoft eGov Suite na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy v rozsahu: | |
| Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. | |
| Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. | |
| V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní. | |
| Servisný zásah: služby Dodávateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk. Objednávateľ môže kritické a nekritické problémy nahlasovať v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod., kde lehota na začatie riešenia problému (predošlý bod) začína plynúť v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. Servisný zásah nezahŕňa služby rozvoja a legislatívne úpravy. | |
| Ročná aktualizácia softvérových licencií: dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft. Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 490 licencií. Ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien. | |
| Up-date (obnova systému Fabasoft eGov- Suite) - výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft pre rok 2025 (uvoľnenej pre slovenský trh) a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien. | |
| Podpora prevádzky IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS: konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou IS Správa registratúry a integračného rozhrania medzi IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS, - zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, - odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania, - podpora, prevádzka, návrh a realizácia úprav elektronických formulárov. | |
| Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft podľa požiadaviek. | |
| Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: | |
| Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z. | |
| SLA pre Objednávateľa: | |
| 1. Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IS Fabasoft vrátane nadstavbových modulov a integračného rozhrania na ÚPVS do 31.12.2025 | |
| 2. Poskytovanie služieb Obnova systému (up-date) IS Fabasoft eGovSuite do 31.12.2025 | |
| 3. Ročný maitenence na Fabasoft eGovSuite licencie v počte 490 ks | |
| 4. Poskytovanie služieb Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podľa požiadaviek Objednávateľa do 31.12.2025 v počte 100 osobodní. |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
| Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa. |
| Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
| Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, Odborné služby bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa. |
| Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude stanovená a fakturovaná ako jednorazový ročný poplatok. |
| Osobodeň = 8 pracovných hodín pracovníka počas jedného dňa. |
| Dodávateľ musí byť schopný na základe požiadavky Objednávateľa po dohodnutí obchodných podmienok dodať: Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou IS Fabasoft eGov Suite |
| Dodávateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu, ktorý je oprávnený distribuovať softvérové produkty Fabasoft a poskytovať služby v oblasti vývoja, implementácie, podpory, záručného a pozáručného servisu pre aplikácie vyvíjané na základe softvérových produktov Fabasoft v Slovenskej republike. |
| Dodávateľ musí disponovať minimálne jedným expertom na systém Fabasoft s príslušným certifikátom vydaným oprávnenou autoritou na vydávanie takýchto certifikátov a to certifikátu „Document Management System Designer im Fabasoft 2016-2025“. Uvedený expert musí preukázať 5 ročnú prax so systémom Fabasoft. Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže kontaktnej osobe objednávateľa predložením kópie certifikátu a podpísaného čestného vyhlásenia a to najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
22.01.2025 14:00 — 31.12.2025 00:00
1,00 celok
175 639,90
142 796,67
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2025 11:48
21.01.2025 12:00
21.01.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.01.2025 08:47 - Vstupná ponuka | 174 672,30 | € | Cena s DPH |
| 20.01.2025 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 174 672,30 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: