• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2025 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2025 11:06
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2025 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2025 13:20

Detail zákazky Z2025107

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2025 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2025 11:06
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2025 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2025 13:20

Základné údaje

Z2025107

OF-297228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10338303

Objednávateľ

165719

Okresný súd Trnava

Hlavná 49, Trnava, 91783, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier pre potreby Okresného súdu Trnava a strediska Piešťany
Funkcia
Papier A4, A3, A5
papier do laserových a atramentových tlačiarní
papier do kopírovacích zariadení a multifunkčných zariadení
kancelársky papier na každodnné použitie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier A4, 1 balík á 500 listov, špecifikácia papiera 80 gramový, hrúbka 106mm/1000, tuhosť L&V pozdĺžna 122,5mN, priečna 55mN,drsnosť 200ml/min,CIE belosť 146, belosť s UV 103,5% opacita min 90% 4400 balíkov
Papier A3, 1 balík á 500 listov, špecifikácia papiera 80 gramový, hrúbka 103 mm/1000, tuhosť L&V pozdĺžna 122,5mN, priečna 55mN,drsnosť 200ml/min,CIE belosť 146, belosť s UV 103,5% opacita min 90% 35 balíkov
Papier A3, 1 balík á 250 listov, špecifikácia papiera 160 gramový, hrúbka 166mm/1000, tuhosť L&V pozdĺžna 490mN, priečna 250mN, hladkosť 106 sec,CIE belosť 146, belosť s UV 110,0% min opacita 90% 10 balíkov
Papier A5, 1 balík á 500 listov, špecifikácia papiera 80 gramový, hrúbka 106mm/1000, tuhosť L&V pozdĺžna 122,5mN, priečna 55mN,drsnosť 200ml/min,CIE belosť 146, belosť s UV 103,5% opacita min 90% 500 balíkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia po dohode so zodpovedným pracovníkom
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Dodávateľ je povinný dodávať resp. odoberať predmet zmluvy na miesto plnenia na základe priebežných objednávok. Termín dodania do 3-och pracovných dní od doručenia objednávky/emailom, faxom
Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zákazky na základe dodacieho listu, záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Hlavná 19/49, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

03.02.2025 11:07 — 31.12.2025 11:07

4 945,00 balik

24 820,72

24 820,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.01.2025 11:08

24.01.2025 11:06

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2025 11:21

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 123
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.01.2025 12:54 - Vstupná ponuka 23 985,00 € Cena s DPH
22.01.2025 19:20 - Najvýhodnejšia ponuka 23 862,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS