00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Nábytok
nábytok, školský stôl, školské stoličky
Tovar
|
1. Stôl
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Stôl | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.1. Stôl na 4 kovových nohách | áno |
| 1.2. Rozmery v mm š*h*v | 1200*500*750 |
| 1.3. Prevedenie kovových častí | strieborná napr. RAL 9007, matná |
| 1.4. Prevedenie drevených častí | LTD divoká hruška |
| 1.5. Konštrukcia stola sa bude skladať z pracovnej dosky a kovového podnožia | áno |
| 1.6. Základnými stavebnými komponentmi podnožia budú nohy a pozdĺžne priečky | áno |
| 1.7. Výška stola bude mať možnosť nastavenia 4 rektifikačnými pätkami v rozmedzí od 735 do 750 mm | áno |
| 1.8. V pätkách nôh požadujeme osadené matice s rektifikačnými kovovými poplastovanými nožičkami s metrickým závitom. Pre výškovú aretáciu stola | áno |
| 1.9. Povrchová úprava podnožia bude prevedená strieborným práškovým epoxy-polyesterovým lakom napr. RAL 9007, ktorý bude zaručovať vysokú odolnosť voči všetkým druhom poškodenia, a farebnú stálosť tohto ochranného povlaku, matné prevedenie. | áno |
| 1.10. Prevedenie dosky stola - LTD divoká hruška, napr. R5413, hrany požadujeme plastové ABS o hrúbke min. 2 mm | áno |
| 1.11. Stolová doska bude prichytená tak, aby spoj zaručil viacnásobnú demontovateľnosť spoja bez poškodenia stolovej dosky | áno |
| 1.12. Nohy stola – tvar nohy požadujem v tvare štvorca, rozmery 3*3cm | áno |
|
2. Stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Stolička | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.1. Stolička študentská drevená škrupinová | áno |
| 1.2. Rozmery v mm š*h*v | 435*390*840 |
| 1.3. Prevedenie kovových častí | pochrómovaná oceľ |
| 1.4. Prevedenie drevených častí | prírodný buk |
| 1.5. Sedadlá a operadlá budú z bukového vrstveného dreva, anatomicky tvarované | áno |
| 1.6. Podstavec z oceľovej kruhovej rúrky, priemer 18mm, hrúbka min. 2 mm. Podstavec - povrchová úprava – pochrómované | áno |
| 1.7. Plastové podlahové klzáky | áno |
| 1.8. Stoličky viacnásobne stohovateľné | áno |
| Názov |
| 1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
| 1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
| 1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
| 2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| 6. Dodávateľ odsúhlasí s objednávateľom pred dodaním farebný odtieň konštrukcie, drevených častí, rozmery, prevedenie, nakoľko sa jedná o dovybavenie už existujúcich priestorov a požadujeme podobný štýl a prevedenie všetkých komponentov. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
| 9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
| 10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 11. Tovar bude dodaný najneskôr do 4 týždňov odo dňa vystavenia objednávky. |
| 12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 14. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
22.01.2025 08:00 — 19.02.2025 15:00
1,00 súbor
878,22
714,00
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2025 14:12
17.01.2025 14:30
17.01.2025 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.01.2025 21:13 - Vstupná ponuka | 878,22 | € | Cena s DPH |
| 16.01.2025 21:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 878,22 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: