• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2025 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2025 12:50

Detail zákazky Z202544

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2025 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2025 12:50

Základné údaje

Z202544

OF-296408

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10289929

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

48257591

IXPERTA s. r. o., organizačná zložka

Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Atlassian

licencie

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 48330000-0 - Softvérový balík na vytváranie harmonogramov a na zlepšovanie produktivity

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Atlassian
Funkcia
Predmetom zákazky je obstaranie softvérových licencií Atlassian JIRA vo verzií Standard pre prevádzku systému JIRA v Atlassian Cloud prostredí na obdobie 12 mesiacov.
Licencie Atlassian Cloud (JIRA) pre prostredie vo verzii STANDARD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jira Service Management ks 300
Atlassian Guard STANDARD ks 300
Jira Workflow Toolbox ks 300
Jira Misc Workflow Extensions (JMWE) ks 300
Email This Issue ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ musí byť registrovaný partner alebo zmluvný predajca licencií k produktom spoločnosti Atlassian.
2. Dodávateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom.
3. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, dokument potvrdzujúci splnenie povinnosti podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný tovar dodať v mieste plnenia do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to iba v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 16:00 hod.
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1. a 4. týchto osobitných podmienok na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu podľa bodu 3 týchto osobitných podmienok na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.02.2025 00:00 — 04.02.2026 23:59

1,00 celok

71 763,92

71 763,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.01.2025 13:13

14.01.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2025 09:50 - Vstupná ponuka 71 763,00 € Cena s DPH
13.01.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 71 763,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS