• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.01.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    13.01.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.01.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.01.2025 09:50

Detail zákazky Z202513

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.01.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    13.01.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.01.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.01.2025 09:50

Základné údaje

Z202513

OF-297207

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10283883

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

25550250

PANEP s.r.o.

Brněnská 1246, Rosice u Brna, 665 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný zdravotnícky materiál - gázový materiál, tampóny, vata buničitá

zdravotnícky materiál, gáza, tampóny, vata buničitá

  • 33141114-2 - Zdravotnícka gáza
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141117-3 - Vata
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný zdravotnícky materiál
Funkcia
Spotrebný zdravotnícky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gáza metrová nesterilná 100cmx100m m 3600
Gáza rolka nesterilná 90cmx10m ks 60
Gázový kompres nesterilný 8vrstvový 5cmx5cm- balenie/100 ks balenie 100
Gázový kompres nesterilný 8vrstvový 7,5cmx7,5cm - balenie/100ks balenie 100
Gázový kompres nesterilný 8vrstvový 10cmx10cm - balenie/100ks balenie 3000
Gáza skladaná vinutá nesterilná 12cmx120cm, 8 vrstiev, balenie/10ks balenie 1075
Gáza hydrofilná prierezy 43cmx48cm - balenie/500ks balenie 52
Tampón prešívaný z gázy nesterilný 45cmx45cm s tkaničkou RTG - balenie/50ks balenie 40
Tampón prešívaný z gázy nesterilný 12cmx47cm s tkaničkou RTG - balenie/50ks balenie 120
Vankúšik vatový v gáze nesterilný 10cmx15cm - balenie/100ks balenie 16
Vankúšik vatový v gáze nesterilný 15cmx20cm - balenie/25ks balenie 16
Vankúšik vatový v gáze nesterilný 20cmx30cm - balenie/25ks balenie 32
Tampón prešívaný z gázy 45cmx45cm/5 ks sterilný s tkaničkou RTG - balenie/5ks balenie 200
Tampón prešívaný z gázy 12cmx47cm/5 ks sterilný s tkaničkou RTG - balenie/5ks balenie 150
Gáza skladaná v rolke sterilná 7cmx90cm - balenie/5ks balenie 150
Gáza skladaná v rolke sterilná 12cmx120cm, balenie/2ks balenie 1000
Gázové rúško prešívané na popáleniny sterilné 40cmx60cm ks 180
Tampón gázový stáčaný nesterilný 9mmx9mm, balenie/200ks balenie 3
Tampón gázový stáčaný nesterilný 20mmx20mm, balenie/100ks balenie 3000
Tampón gázový stáčaný nesterilný 30mmx30mm, balenie/50ks balenie 70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii.
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar najneskôr do 2 kalendárnych dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľa, prípadne po dohode s Objednávateľom, sa zmluvné strany dohodnú na inom termíne. Dodávateľ sa zväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov tovaru a základná charakteristika (t.j. rozmer, exspiračná doba, ...). Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
3. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
4. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
5. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 60 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
7. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.
8. Cena je vrátane dopravy na miesta plnenia, ktorými sú hlavne sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Košiciach. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Objednávateľ vopred upresní Dodávateľovi miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod na miesto určené v objednávke.
9. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa.
10. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
11. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky.
12. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena z troch najnižších cien rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude Dodávateľ. Prieskum trhu vykoná Objednávateľ.
13. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode.
14. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od vyžiadania objednávateľa doručiť objednávateľovi  jasne označené vzorky z objednávateľom určených druhov a počtov položiek na adresu, ktorú mu určí objednávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

16.01.2025 00:00 — 15.01.2026 00:00

12 964,00 ks/m/balenie

30 000,00

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.01.2025 08:06

13.01.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.01.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2025 08:10 - Vstupná ponuka 26 794,35 € Cena bez DPH
13.01.2025 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 26 794,35 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS