• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2025 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2025 09:50

Detail zákazky Z20256

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2025 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2025 09:50

Základné údaje

Z20256

OF-297205

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10271257

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ihly, injekčné striekačky alebo ekvivalent

ihla, striekačka, kanyla, súpravy infúzne, súpravy infúzny

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141320-9 - Lekárske ihly
  • 33141310-6 - Injekčné striekačky
  • 33141220-8 - Kanyly
  • 33194120-3 - Potreby na infúzie
  • 33194220-4 - Spotrebný materiál na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ihly, injekčné striekačky alebo ekvivalent
Funkcia
Spotrebný zdravotnícky materiál - ihly, injekčné striekačky, kanyly alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ihly hypodermické KD Fine, 0,7x40 22G čierna 100 ks v balení balenie 500
Ihly hypodermické KD Fine, 0,8x40 21G zelená 100 ks v balení balenie 600
Ihly hypodermické KD Fine, 0,9x40 21G žltá 100 ks v balení balenie 200
Ihly hypodermické KD Fine, 1,2x40 18G ružová 100 ks v balení balenie 1200
Ihly injekčná hypodermické KD Fine, 0,4x20 27G sivá 100 ks v balení balenie 100
Striekačky injekčné 2-dielne 2ML KD-JECT, 100 ks v balení balenie 1100
Striekačky injekčné 2-dielne 5ML KD-JECT, 100 ks v balení balenie 1300
Striekačky injekčné 2-dielne 10ML KD-JECT, 100 ks v balení balenie 2400
Striekačky injekčné 2-dielne 20ML KD-JECT, 100 ks v balení balenie 750
Striekačky injekčné 2-dielne 150ML KD-JECT ks 150
Striekačka inzulínová U100 1ml s ihlou 29Gx1/2 100 ks v balení balenie 5
Striekačka inzulínová U100 0,5ml s ihlou 29Gx1/2 100 ks v balení balenie 5
Ihla injekčná KD fine modrá 0,6x30 23G modrá 100 ks v balení balenie 150
Ihla injekčná KD fine oranžová 0,5x25 25G 100 ks v balení balenie 150
Súprava transfúzna MARGOMED ks 3000
Striekačky výplachové 60ml 25ks v balení balenie 120
Striekačky tuberkulinové 1ml bez ihly 100 ks v balení balenie 144
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodávkou, vrátane vyskladnenia na miesto plnenia
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale na základe objednávok (telefonicky, alebo mailom) podľa aktuálnej potreby
Dodávka tovaru bude realizovaná na základe objednávok, do 72 hodín od zaslania objednávky v pracovných dňoch od 08.00 h do 15.00 h
Ceny tovarov je možné meniť len na základe zmien cien DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH a spolu
V prípade opakovaných reklamácií pre vady niektorej z tovarových položiek (napr. lámanie ihiel po zavedení do žily) je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade ak nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hodín pred termínom dodania. V tom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa
Požaduje sa v zmysle §340 pís. b) ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v z.n.p. splatnosť faktúry do 60 dní odo dňa doručenia faktúry
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

13.01.2025 00:00 — 12.01.2026 00:00

11 874,00 ks/balenie

20 382,00

20 382,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.01.2025 08:02

09.01.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.01.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.01.2025 08:34 - Vstupná ponuka 20 382,00 € Cena bez DPH
08.01.2025 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 20 382,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS