• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2025 17:48
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2025 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    10.01.2025 10:33

Detail zákazky Z20255

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2025 17:48
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2025 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    10.01.2025 10:33

Základné údaje

Z20255

OF-297206

zrušená

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný zdravotnícky materiál - obväz hydrofilný elastický

zdravotnícky materiál, obväzový materiál,

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141113-4 - Ovínadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný zdravotnícky materiál
Funkcia
Spotrebný zdravotnícky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 8cmx5m ks 5100
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 10cmx5m ks 9000
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 12cmx5m ks 5000
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 16cmx10m ks 800
Obvínadlo fixačné krepové nesterilné 8cmx4m ks 8400
Obvínadlo elastické univerzálne nesterilné 10cmx5m ks 3500
Obvínadlo elastické univerzálne nesterilné 12cmx5m ks 2800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii.
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar najneskôr do 2 kalendárnych dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľa, prípadne po dohode s Objednávateľom, sa zmluvné strany dohodnú na inom termíne. Dodávateľ sa zväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov tovaru a základná charakteristika (t.j. rozmer, exspiračná doba, ...). Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
3. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
4. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
5. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 60 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
7. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.
8. Cena je vrátane dopravy na miesta plnenia, ktorými sú hlavne sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Košiciach. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Objednávateľ vopred upresní Dodávateľovi miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod na miesto určené v objednávke.
9. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa.
10. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
11. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky.
12. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena z troch najnižších cien rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude Dodávateľ. Prieskum trhu vykoná Objednávateľ.
13. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode.
14. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od vyžiadania objednávateľa doručiť objednávateľovi  jasne označené vzorky z objednávateľom určených druhov a počtov položiek na adresu, ktorú mu určí objednávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

16.01.2025 00:00 — 15.01.2026 00:00

34 600,00 ks

5 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.01.2025 17:48

10.01.2025 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2025 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 349
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS