Z20255
OF-297206
zrušená
36167908
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov
Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK
Spotrebný zdravotnícky materiál - obväz hydrofilný elastický
zdravotnícky materiál, obväzový materiál,
Tovar, Služba
1. Spotrebný zdravotnícky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný zdravotnícky materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 8cmx5m | ks | 5100 | ||
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 10cmx5m | ks | 9000 | ||
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 12cmx5m | ks | 5000 | ||
Obvínadlo hydrofilné nesterilné 16cmx10m | ks | 800 | ||
Obvínadlo fixačné krepové nesterilné 8cmx4m | ks | 8400 | ||
Obvínadlo elastické univerzálne nesterilné 10cmx5m | ks | 3500 | ||
Obvínadlo elastické univerzálne nesterilné 12cmx5m | ks | 2800 |
Názov |
1. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii. |
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar najneskôr do 2 kalendárnych dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľa, prípadne po dohode s Objednávateľom, sa zmluvné strany dohodnú na inom termíne. Dodávateľ sa zväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov tovaru a základná charakteristika (t.j. rozmer, exspiračná doba, ...). Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby. |
3. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
4. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
5. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 60 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny. |
8. Cena je vrátane dopravy na miesta plnenia, ktorými sú hlavne sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Košiciach. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Objednávateľ vopred upresní Dodávateľovi miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod na miesto určené v objednávke. |
9. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa. |
10. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
11. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky. |
12. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena z troch najnižších cien rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude Dodávateľ. Prieskum trhu vykoná Objednávateľ. |
13. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od vyžiadania objednávateľa doručiť objednávateľovi jasne označené vzorky z objednávateľom určených druhov a počtov položiek na adresu, ktorú mu určí objednávateľ. |
Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
16.01.2025 00:00 — 15.01.2026 00:00
34 600,00 ks
5 000,00
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2025 17:48
10.01.2025 10:30
10.01.2025 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.