00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
36373583
SCP PAPIER, a. s.
Mostová 5358/29, Ružomberok, 03401, SVK
Kancelársky papier alebo ekvivalent
papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Kvalitný, biely, multifunkčný kancelársky papier určený do tlačiarenských zariadení, rozmnožovacích zariadení, do laserových a atramentových tlačiarní s možnosťou využitia na písanie, pre každodenné kopírovanie a tlač. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
farba | farba | biela | ||
rozmer | rozmer | A4 | ||
rozmer výška | mm | 297 | ||
rozmer šírka | mm | 210 | ||
počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
nepriehľadnosť | % | 90% | 95% | |
belosť | CIE | 146 | 150 | |
počet krabíc | ks | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | balenie (balík) |
cena zahŕňa | dovoz |
Názov |
1.Predmetom tejto Zmluvy je úprava vzájomných práv a povinností medzi dodávateľom a objednávateľom pri dodaní tovaru pre potreby objednávateľa, v predpokladanom množstve, podľa špecifikácie (ďalej len ako „tovar“), a to na základe jednotlivých čiastkových kúpnych zmlúv vo forme objednávok objednávateľa (ďalej aj len ako „čiastkové kúpne zmluvy“ alebo „čiastková kúpna zmluva“) v zmysle tejto Zmluvy a za podmienok v nej uvedených. |
2.Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, zabalený v nepoškodenom obale a spôsobilý na uvedenie na trh a musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie. |
3.Uvedené množstvo je predpokladaná spotreba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4.Celkové množstvo tovaru určí objednávateľ priebežne podľa skutočnej potreby jednotlivými objednávkami. Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladaný odber konkrétneho druhu tovaru podľa tejto dohody nie je pre zmluvné strany záväzný čo do objednaného množstva. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovnaké ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
5.Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať iba také množstvo tovaru, ktoré potrebuje pre svoju činnosť, a teda si vyhradzuje právo neprebrať celý predmet plnenia zmluvy za obdobie trvania zmluvy, s čím dodávateľ bez výhrad súhlasí. |
6.Kúpna cena jednotlivých druhov tovaru jednotlivo, ako aj celková kúpna cena podľa tejto Zmluvy je záväzná a nebude zmluvnými stranami prekročená. |
7.Dodávateľ prehlasuje, že je oprávnený s tovarom nakladať za účelom jeho predaja podľa tejto Zmluvy. |
8.Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených tovarov. V prípade, že dodávateľ uvedenú povinnosť nesplní riadne a včas, je objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. |
9.Dodávky tovaru sa budú realizovať na základe priebežnej objednávky podľa potrieb objednávateľa. |
10.Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miesta plnenia – sídla objednávateľa, v čase od 8:00 do 14:00 v súlade s požadovanou špecifikáciou, v požadovanom množstve a v riadnej kvalite, vrátane balenia tovaru, doručenia do miesta plnenia, naloženia a vyloženia tovaru v mieste plnenia podľa vopred doručenej objednávky objednávateľa. |
11.Predložením záväznej objednávky zo strany objednávateľa sa rozumie písomná objednávka odovzdaná zodpovednej osobe dodávateľa osobne pri dodávke tovaru, telefonická objednávka na telefónne číslo dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod. alebo objednávka odoslaná na mail dodávateľa |
12.Pre platnosť objednávky sa vyžaduje jej potvrdenie o doručení a akceptácia dodávateľom, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi bezodkladne oznámiť telefonicky alebo mailom, a to spolu s určením presného termínu dodania tovaru. |
13.V prípade, že dodávateľ v lehote špecifikovanej v obj. na akceptáciu objednávky nedoručí objednávateľovi potvrdenie o akceptácii objednávky, resp. ak v tejto lehote doručí odmietnutie objednávky alebo akékoľvek výhrady, alebo návrhy zmien, má sa za to, že objednávka nie je akceptovaná a čiastková kúpna zmluva nevznikne. V prípade návrhu na zmenu v obsahu objednávky, predloženého objednávateľovi zo strany dodávateľa, sa čiastková kúpna zmluva považuje za riadne uzatvorenú v momente a za podmienky doručenia prejavu akceptácie upraveného obsahu objednávky zo strany objednávateľa dodávateľov. |
14.Zmluvné strany sa dohodli, že ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. |
15.Miestom plnenia je: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín, Slovenská republika. |
16.Dodávka tovaru zahŕňa aj služby spojené s dodaním tovaru, t. j. zabezpečenie kompletizácie a dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, dodanie príslušných dokladov k tovaru. Tovar musí byť dodaný v obale, ktorý zabezpečí jeho ochranu pred poškodením alebo znehodnotením a musí byť v stave zodpovedajúcom hygienickým a bezpečnostným normám, pri zachovaní zdravotnej nezávadnosti a kvality dodávaného tovaru. |
17.Dodávateľ sa zaväzuje zabaliť tovar na prepravu vhodným spôsobom s ohľadom na zvolený druh prepravy tak, aby počas prepravy tovaru do miesta plnenia nedošlo k poškodeniu alebo zničeniu prepravovaného tovaru, v dôsledku nevhodne zvoleného spôsobu balenia. Zmluvné strany sa dohodli, že náklady na prepravu tovaru znáša v celom rozsahu dodávateľ a rovnako znáša aj zodpovednosť za prípadné škody počas prepravy až do odovzdania objednávateľovi v mieste plnenia. |
18.Dodanie tovaru do miesta plnenia potvrdí objednávateľ podpísaním dodacieho listu, v ktorom sa uvedie druh, množstvo tovaru, jednotková cena, DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH. Objednávateľ je povinný pri dodávke tovaru vykonať jeho fyzické prevzatie a reklamovať zjavnú vadu tovaru bezodkladne, najneskôr však do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru do miesta plnenia. |
19.Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a vrátiť ho na náklady dodávateľa v prípade, že sa tovar nezhoduje s čiastkovou kúpnou zmluvou a taktiež ak tovar prišiel poškodený a/alebo znehodnotený a/alebo tovar nespĺňa požiadavky kvality a akosti, druh podľa tejto zmluvy a/alebo technické parametre podľa platnej legislatívy SR. V takomto prípade má objednávateľ právo požadovať dodanie náhradného tovaru do 2 pracovných dní od odmietnutia tovaru alebo má právo odstúpiť od zmluvy |
20.Tovar sa považuje objednávateľovi za dodaný dňom jeho prevzatia objednávateľom a jeho písomným potvrdením na dodacom liste. Záväzok dodávateľa dodať tovar vrátane služieb s tým súvisiacich sa považuje za splnený riadnym dodaním tovaru a vykonaním služieb s tým súvisiacich. Za riadne dodaný tovar sa považuje bezchybný tovar, ak je dodaný v požadovanom množstve a spĺňa požiadavky kvality a akosti podľa tejto zmluvy, technické parametre, hygienické a bezpečnostné normy podľa platnej legislatívy SR, ak sa na tento tovar vzťahujú a písomné požiadavky objednávateľa v súlade s touto zmluvou. |
21.Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru a prechádza na neho nebezpečenstvo škody na tovare okamihom prevzatia riadne dodaného tovaru oprávnenou osobou objednávateľa v mieste plnenia. |
22.Kúpna cena tovaru je stanovená na základe výsledkov verejného obstarávania a podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách, v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách, v znení neskorších predpisov. |
23.Kúpna cena je cenou za nový, kompletný a úplne funkčný tovar bez akýchkoľvek právnych a faktických vád. V kúpnej cene je zahrnuté: kompletné dodanie tovaru vrátane nákladov na dopravu do miesta plnenia, náklady na balenie, clo, predloženie príslušnej dokumentácie k tovaru, komplexné zabezpečenie služieb počas trvania záručnej doby, ďalšie náklady dodávateľa v súvislosti s dodaním tovaru resp. poskytovaním služieb podľa tejto zmluvy. |
24.Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ je oprávnený objednať tovar a súčasne dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi objednaný tovar len v takom množstve, ktoré nepresiahne celkovú kúpnu cenu. |
25.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porov. plnenie, ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dod. poskytnúť objed. pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
26.Objednávateľ preddavky z kúpnej ceny neposkytuje. Zmluvné strany sa dohodli, že kúpna cena za dodaný tovar podľa každej z čiastkových kúpnych zmlúv bude splatná na základe dodávateľom riadne vystavených faktúr. Prílohou každej faktúry musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu a/alebo protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru. |
27.Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najskôr v deň úplného dodania tovaru podľa konkrétnej čiastkovej kúpnej zmluvy. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar na základe čiastkových objednávok objednávateľa. |
28.Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov a tejto Zmluvy. V prípade, že doručená faktúra bude obsahovať formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy, alebo ak označenie a popis jednotlivých položiek vo faktúre sa nezhoduje s označením a popisom položiek tovaru, alebo faktúra neobsahuje prílohu |
28.kópiu potvrdeného dodacieho listu a/alebo protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru, a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad/faktúru. Lehota splatnosti faktúry, v tomto prípade začne plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry na adresu sídla objednávateľa. |
29.Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa. Dátumom úhrady sa rozumie dátum pripísania fakturovanej čiastky na účet dodávateľa. |
30.Dodávateľ zodpovedá za to, že vlastnosti tovaru počas záručnej doby zostanú nezmenené a funkčnosť dodaného tovaru nebude nijakým spôsobom obmedzená a tovar bude možné bez obmedzenia užívať na účel, na ktorý je určený. |
31.Záručná doba je totožná s dobou použiteľnosti. Zodpovednosť za vady tovaru a nároky z nich vyplývajúce sa riadia § 422 a nasl. z.č. 513/1991 Zb., v znení neskorších predpisov. Záručná doba začína plynúť odo dňa podpísania dodacieho listu. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar je dodaný podľa podmienok tejto zmluvy, v súlade s predloženou ponukou vo verejnom obstarávaní, príslušnými technickými a ostatnými normami, resp. s platným certifikátom a vyhlásením o zhode tovaru, a podľa platných právnych predpisov a počas záručnej doby bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
32.Objednávateľ má právo tovar vrátiť dodávateľovi na jeho náklady, ak kvalita tovaru nezodpovedá požiadavkám objednávateľa alebo požadovanej špecifikácii, prípadne má iné zjavné vady, a to bez nároku dodávateľa na náhradu škody a akejkoľvek zmluvnej pokuty. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vymeniť objednávateľovi takýto tovar za nový bezchybný tovar, a to do 3 pracovných dní od prijatia požiadavky objednávateľa na výmenu tovaru. |
33.V prípade, ak je dodávka tovaru neúplná, je dodávateľ povinný dodať chýbajúci tovar objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia neúplnej dodávky tovaru do miesta plnenia. Uvedená skutočnosť sa spolu s druhom a množstvom tovaru, ktorý nebol dodaný, uvedie na dodacom liste. |
34.Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať tovar pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. |
35.Počas záručnej doby má objednávateľ nároky z vád tovaru, ktoré mu prislúchajú v zmysle ustanovenia § 436 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení. |
36.Dodávateľ je povinný počas záručnej doby odstrániť vady tovaru, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru, a to najneskôr do troch (3) pracovných dní od nahlásenia vady tovaru. |
37.Záruka sa nevzťahuje na nedostatky tovaru spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo nevhodným skladovaním tovaru v prípade, ak na vhodnosť uskladnenia dodávateľ objednávateľa vopred písomne upozornil. |
38.V prípade omeškania dodávateľa s riadnym dodaním tovaru, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. Zaplatením zmluvnej pokuty nestráca objednávateľ nárok na náhradu škody |
39.Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
40.V prípade omeškania objednávateľa s plnením peňažného záväzku podľa tejto zmluvy, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
41.Zmluvné strany prehlasujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré majú alebo môžu mať vplyv na jej plnenie. |
42.Každá zmluvná strana zodpovedá za priamu škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane v súvislosti s vadným plnením tejto Zmluvy |
43.Vzniknutá škoda bude poškodenej zmluvnej strane uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie do pôvodného stavu nie je možné |
44.Žiadna zmluvná strana nebude zodpovedná druhej zmluvnej strane za nesplnenie alebo omeškanie s plnením svojich zmluvných záväzkov, ak takéto neplnenie bude vychádzať celkom alebo čiastočne z okolností vylučujúcich zodpovednosť, uvedené sa vzťahuje aj na zmluvné pokuty, ktoré v prípade okolností vylučujúcich zodpovednosť nebudú žiadnou zo zmluvných strán uplatňované. Pre účely tejto Zmluvy sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť považujú okolnosti, ktoré nie sú závislé od vôle zmluvných strán a ani ich nemôžu zmluvné strany ovplyvniť ako napr. štrajk, epidémia, požiar |
44.prírodná katastrofa, mobilizácia, vojna, povstanie, zabavenie resp. embargo produktov objektívne potrebných pre poskytovanie tovaru, nezavinená regulácia odberu elektrickej energie. Za vyššiu moc sú považované okolnosti vylučujúce zodpovednosť v zmysle ustanovenia § 374 Obchodného zákonníka. |
45.Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené na dobu, pokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú účinky spojené. Ustanovenie prvej vety predchádzajúceho odseku tohto článku tejto zmluvy sa uplatní za predpokladu, že druhá zmluvná strana bola písomne oboznámená o týchto okolnostiach a o predpokladanej dobe ich trvania postihnutou stranou, bezodkladne ako sa o nich dozvedela. |
46.V prípade, ak nastanú prekážky vyššej moci, je zmluvná strana, ktorej sa prekážka týka, povinná bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu o povahe, začiatku a konci udalosti vyššej moci, ktorá bráni v plnení povinností podľa tejto Zmluvy. |
47.Ak sa plnenie tejto Zmluvy stane nemožným z dôvodu vyššej moci na dobu dlhšiu ako 45 dní, Zmluvná strana, ktorá sa bude chcieť odvolať na vyššiu moc, písomne požiada druhú zmluvnú stranu o úpravu Zmluvy vo vzťahu k predmetu, cene a času plnenia; ak nedôjde k dohode, má ktorákoľvek strana právo od tejto Zmluvy odstúpiť, pričom účinky odstúpenia nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. |
48.Zmluvné strany sa dohodli, že tento zmluvný vzťah možno predčasne ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán, písomnou výpoveďou Zmluvy alebo písomným odstúpením od tejto Zmluvy. |
49.Túto Zmluvu môže ukončiť ktorákoľvek zmluvná strana písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
50.Každá zo zmluvných strán môže od zmluvy odstúpiť v zmysle § 346 ods. 1 Obchodného zákonníka pre nepodstatné porušenie zmluvnej povinnosti druhou zmluvou stranou, a to ak druhá zmluvná strana nesplní svoju zmluvnú povinnosť ani na základe písomnej výzvy v dodatočnej primeranej lehote 10 dní. |
51.Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, ak objednávateľ podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že podstatným porušením tejto zmluvy zo strany objednávateľa sa rozumie omeškanie objednávateľa s úhradou faktúr podľa tejto zmluvy o viac ako 60 dní po dohodnutej dobe splatnosti |
52.Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, ak dodávateľ podstatne poruší túto zmluvu a/alebo akýmkoľvek spôsobom zmarí účel tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že podstatným porušením tejto zmluvy zo strany dodávateľa sa rozumie najmä: |
• bezdôvodné odmietnutie akceptácie objednávky alebo bezdôvodné odopretie plnenia tejto zmluvy, |
• opakované (min. 2x) nedodanie tovaru dodávateľom v zmysle dohodnutých podmienok riadne a včas a v kvalite podľa dohodnutých podmienok, |
• neodstránenie vád tovaru dodávateľom za podmienok uvedených v tejto zmluve ani v poskytnutej dodatočnej lehote, |
• svojvoľné zvýšenie ceny za tovar, |
• opakované (min. 2x) dodanie poškodeného tovaru, |
• opakované nevystavenie daňového dokladu zo strany dodávateľa, |
• to, že dodávateľ nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, hoci mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
• ak bude voči dodávateľovi podaný návrh na vyhlásenie konkurzu alebo návrh na povolenie reštrukturalizácie alebo ak bude vyhlásený konkurz na majetok dodávateľa alebo povolená reštrukturalizácia dodávateľa alebo dodávateľ vstúpi do likvidácie, |
• iné porušenie povinností dodávateľa uvedených v tejto zmluve. |
53.K odstúpeniu od tejto Zmluvy dôjde a táto Zmluva zaniká dňom preukázateľného doručenia písomného odstúpenia druhej zmluvnej strane, a to so všetkými právami, ktoré z toho titulu zmluvnej strane vzniknú v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, v znení neskorších predpisov. Odstúpením od tejto Zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán v nich zakotvené, okrem nárokov na úhradu spôsobenej škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie a úroky, ako aj nárok objednávateľa na bezplatné odstránenie zistených vád tovaru |
53.resp. záručných vád na tovare v prípadoch, kedy si objednávateľ po odstúpení od tejto Zmluvy ponecháva už dodaný tovar. |
54.Zmluvné strany berú na vedomie, že skončenie tejto Zmluvy nemá vplyv na plnenie objednávok, ktoré boli vystavené a potvrdené pred jej skončením |
55.Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom akékoľvek zmeny údajov dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy, a to najmä údajov uvedených v záhlaví tejto Zmluvy, príp. iných kontaktných údajov vymedzených v tejto Zmluve. |
56.Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, |
56.ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzatvorenia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
57.Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka - objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. |
57.Písomný súhlas objednávateľa s týmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za absolútne neplatný a neúčinný voči objednávateľovi. |
58.Dodávateľ je oprávnený zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. |
59.Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu zmluvy. |
60.Dodávateľ zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom a to bez ohľadu na to, či dodávateľ použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. |
61.Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov subdodávateľovi, do piatich pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala. |
62.Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa alebo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto zmluva týka. Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), predložiť aktualizované Vyhlásenie o subdodávateľoch, ktoré musí obsahovať minimálne identifikáciu subdodávateľa |
62.predmet subdodávky, predpokladaný podiel zákazky zadávaný subdodávateľom a osobu oprávnenú konať za subdodávateľa (meno a priezvisko, tel. kontakt). Porušenie uvedenej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
63.Zmluvné strany sa dohodli, že túto zmluvu je možné zmeniť alebo doplniť len formou písomných dodatkov pri dodržaní podmienok podľa § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, na ktorých platnosť sa vyžaduje, aby boli riadne potvrdené a podpísané oprávnenými zástupcami zmluvných strán. K návrhom dodatkov k tejto zmluve sa zmluvné strany zaväzujú vyjadriť písomne, v lehote 14 dní od doručenia návrhu dodatku. |
64.Zmluvné strany sa zaväzujú, že sa budú počas realizácie tejto Zmluvy oboznamovať o všetkých skutočnostiach spôsobilých mať vplyv na realizáciu práv a povinností vyplývajúcich z právnych vzťahov založených touto Zmluvou. Zmluvné strany sa tiež zaväzujú, že bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote 30 dní, sa budú vzájomne oboznamovať o všetkých skutočnostiach spôsobilých mať vplyv na práva a právom chránené záujmy inej zmluvnej strany |
65.Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
66.Zmluvné strany vyhlasujú, že ich zmluvná voľnosť nie je obmedzená, ich zmluvné prejavy sú určité a zrozumiteľné. Zmluva je uzavretá za vzájomne dohodnutých podmienok, nie v tiesni, omyle alebo za nápadne nevýhodných podmienok. |
67.Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy alebo do naplnenia dohodnutého maximálneho finančného rozsahu vo výške celkovej kúpnej ceny podľa tejto Zmluvy v závislosti od toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
6 000,00 krabica
19 500,00
19 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2025 08:59
10.01.2025 09:00
10.01.2025 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2025 12:34 - Vstupná ponuka | 19 000,00 | € | Cena bez DPH |
09.01.2025 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.