• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2025 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2025 11:50

Detail zákazky Z20251

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2025 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2025 11:50

Základné údaje

Z20251

OF-297183

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10265321

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

54903360

AZ-Lines s. r. o.

Farská 50, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nepravidelná autobusová preprava osôb

preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus

  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nepravidelná autobusová preprava osôb
Funkcia
preprava z východzieho bodu do miesta určenia a späť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Trasa: Nitra - Leopoldov a späť počet jázd 37
- počet hodín stojného pri jednej jazde hod 6
2. Trasa: Nitra - Lúčnica nad Žitavou a späť počet jázd 12
- počet hodín stojného pri jednej jazde hod 6
3. Trasa: Nitra - Štrky -Trnava a späť počet jázd 12
- počet hodín stojného pri jednej jazde hod 6
4. Trasa: Nitra - Ilava - Trenčín - Opatovce a späť počet jázd 12
- počet hodín stojného pri jednej jazde hod 5
5. Ostatné jazdy na základe dohody eur 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" ide o jazdy, ktorých potreba môže vyplynúť počas trvania zmluvy a ktoré objednávateľ nevedel predpokladať v čase prípravy verejného obstarávania,
Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" na uvedenú položku objednávateľ určil celkovú sumu 4 000,00 € s DPH, to znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného rozpočtu zákazky rozpíše v trasách 1 až 4 ceny za jednu jazdu bez DPH aj s DPH.
Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" a v poslednej položke 5. Ostatné jazdy na základe dohody bude rátať so sumou 4 000,00 € s DPH.
Počet miest:
1. Trasa: Nitra - Leopoldov a späť min. 30
2. Trasa: Nitra - Lúčnica nad Žitavou a späť min. 30
3. Trasa: Nitra - Štrky-Trnava a späť min. 30
4. Trasa: Nitra - Ilava - Trenčín - Opatovce a späť min. 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy zašle rozpis cien s DPH aj bez DPH.
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov.
Dodávateľ pristaví autobus minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu.
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, stojné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť.
Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa.
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky vzápätí po zaslaní Objednávateľom.
Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude na mesiac dopredu.
Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej trasy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry.
Faktúra bude predložená objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východzieho bodu do miesta určenia a späť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celý predpokladaný počet jázd. Trasy sa môžu meniť v závislosti od aktuálnych potrieb objednávateľa. Najviac však do vyčerpania zmluvnej sumy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.01.2025 12:00 — 09.01.2026 14:30

1,00 na základe čiastkových objednávok

31 734,00

25 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.01.2025 09:18

08.01.2025 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2025 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.01.2025 10:35 - Vstupná ponuka 31 734,00 € Cena s DPH
07.01.2025 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka 26 420,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS