00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
54903360
AZ-Lines s. r. o.
Farská 50, Nitra, 94901, SVK
Nepravidelná autobusová preprava osôb
preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus
Služba
1. Nepravidelná autobusová preprava osôb
|
|
---|---|
Funkcia |
preprava z východzieho bodu do miesta určenia a späť |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Trasa: Nitra - Leopoldov a späť | počet jázd | 37 | ||
- počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 6 | ||
2. Trasa: Nitra - Lúčnica nad Žitavou a späť | počet jázd | 12 | ||
- počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 6 | ||
3. Trasa: Nitra - Štrky -Trnava a späť | počet jázd | 12 | ||
- počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 6 | ||
4. Trasa: Nitra - Ilava - Trenčín - Opatovce a späť | počet jázd | 12 | ||
- počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 5 | ||
5. Ostatné jazdy na základe dohody | eur | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" | ide o jazdy, ktorých potreba môže vyplynúť počas trvania zmluvy a ktoré objednávateľ nevedel predpokladať v čase prípravy verejného obstarávania, |
Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" | na uvedenú položku objednávateľ určil celkovú sumu 4 000,00 € s DPH, to znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného rozpočtu zákazky rozpíše v trasách 1 až 4 ceny za jednu jazdu bez DPH aj s DPH. |
Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" | a v poslednej položke 5. Ostatné jazdy na základe dohody bude rátať so sumou 4 000,00 € s DPH. |
Počet miest: | |
1. Trasa: Nitra - Leopoldov a späť | min. 30 |
2. Trasa: Nitra - Lúčnica nad Žitavou a späť | min. 30 |
3. Trasa: Nitra - Štrky-Trnava a späť | min. 30 |
4. Trasa: Nitra - Ilava - Trenčín - Opatovce a späť | min. 30 |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy zašle rozpis cien s DPH aj bez DPH. |
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov. |
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb. |
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov. |
Dodávateľ pristaví autobus minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu. |
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, stojné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť. |
Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa. |
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky vzápätí po zaslaní Objednávateľom. |
Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude na mesiac dopredu. |
Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred. |
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej trasy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry. |
Faktúra bude predložená objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východzieho bodu do miesta určenia a späť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celý predpokladaný počet jázd. Trasy sa môžu meniť v závislosti od aktuálnych potrieb objednávateľa. Najviac však do vyčerpania zmluvnej sumy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.01.2025 12:00 — 09.01.2026 14:30
1,00 na základe čiastkových objednávok
31 734,00
25 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2025 09:18
08.01.2025 10:30
08.01.2025 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.01.2025 10:35 - Vstupná ponuka | 31 734,00 | € | Cena s DPH |
07.01.2025 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 420,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.