• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.12.2024 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2025 11:55

Detail zákazky Z202411274

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.12.2024 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2025 11:55

Základné údaje

Z202411274

OF-297125

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10271253

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

31717802

INTRAVENA s.r.o.

Levočská 9, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky skupiny ATC N02 - Analgetiká

Analgetiká

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analgetiká2
Funkcia
Analgetiká
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
N02BE01    paracetamolum  amp  100ml/1000mg alebo ekvivalent 100 ml 2470
N02BE01    paracetamolum  amp  50ml/500mg alebo ekvivalent 50 ml 340
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena  musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa
Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného  tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú upresnené po účinnosti zmluvy)
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových objednávok, v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
Dodanie tovaru do 48 hodín od zaslania objednávky.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu.
Do 5 prac.dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ podrobnú štruktúru ceny, t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH.
Do 5 prac.dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ povolenie na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č. 362/2011 Z.z.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
V prípade, ak sa v opisnom formulári uvádzajú konkrétne názvy tovarov, resp. označenia a pod., objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentov
Objednávateľ je oprávnený neodobrať, resp. reklamovať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať, príp. vrátiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.02.2025 00:00 — 31.01.2026 00:00

2 810,00 ml

2 474,00

2 474,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.12.2024 09:22

09.01.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.01.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2025 09:38 - Vstupná ponuka 2 474,00 € Cena bez DPH
07.01.2025 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 473,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS