• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.12.2024 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2025 09:01
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2025 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2025 10:00

Detail zákazky Z202411262

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.12.2024 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2025 09:01
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2025 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2025 10:00

Základné údaje

Z202411262

OF-297185

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10265313

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač publikácie – SHT 2/2024

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač publikácie – SHT 2/2024
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač publikácie – Studia Historica Tyrnaviensia XXIV    č.2/2024 ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Väzba:  V2 (mäkká) Lamino: matné Formát: A5 Obálka: kartón 250 g/m2(mäkká väzba) Farebnosť obálky: 4+0 Počet strán: 101 zalomených strán Farebná obálka 10 farebných fotografií
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dopravu na miesto plnenia, balenie, naloženie, dovoz
I. FAKTURÁCIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať .
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
III. PODMIENKY ÚČASTI
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy.
IV. INÉ USTANOVENIA
Za podstatné porušenie dohody sa považuje:   a) nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa zadania,                    b) viditeľne nižšia kvalita tlače, než je obvyklá v známych renomovaných celoštátnych periodikách, farebnosť obálky a tonalita čiernobieleho vnútra nezodpovedajúca dodanému tlačovému podkladu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

13.01.2025 09:02 — 13.02.2025 09:02

1,00 kompletná objednávka

200,00

150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.12.2024 09:03

08.01.2025 09:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2025 09:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2025 11:37 - Vstupná ponuka 200,00 € Cena bez DPH
08.01.2025 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 170,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS