• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2024 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2025 15:18
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2025 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202411254

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2024 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2025 15:18
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2025 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202411254

OF-297170

ukončená

Objednávateľ

35543957

Základná škola Krompachy, Zemanská ul.

Zemanská 2, Krompachy, 05342, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, hydina, mäsové výrobky

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bravčové karé - kuchynská úprava, bez kostí, bez mastných šliach, bledoružovej farby, chladené kg 260
2. Bravčové pliecko - chladené, bez kosti, bez kože, bledoružovej farby kg 430
3. Bravčové stehno - chladené, bez kosti, bez kože, bez mastných časti, bledoružovej farby, orech kg 550
4. Hovädzie zadné, chladené, bez kosti, bez kože, bez mastných časti, bledočervenej farby, biely tuk kg 450
7. Morčacie prsia, chladené bez kostí, bez kože, opracované kg 70
Kuracie prsia, chladené bez kostí, bez kože, opracované kg 170
9. Slanina, bravčová, údená, bez kože, voľná kg 30
Saláma mäkká kg 30
Šunka dusená, podiel mäsa min. 80% kg 55
Párky údené jemné kg 12
10. Klobása bravčová, čerstvá, údená, podiel mäsa min. 80% kg 25
Stehno z daniela, mrazené kg 30
Hovädzia roštenka chladená bez kosti, bez kože, bez mastných častí, bledočervenej farby kg 40
Teľacie stehno chladené, identickej farby, bez mastných častí kg 50
Kuracie stehná kalibrované chladené 180g, 220g,260g kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mäso kvalita čerstvosti mäsa nesmie javiť znaky: po rozmrazení alebo zmrazení, obsahovať pridanú vodu, mastné, krvavé časti, cudzieho zápachu, neprirodzenej farby, napichovania do svaloviny
Mäso a mäsové výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre alebo obale mäsa neuplynula viac ako 1/3
Mäso a mäsové výrobky 1. akosť, čerstvé, chladené, vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/3
Mäsové výrobky nesmú obsahovať konzervačné látky, zahusťovadlá viažuce na seba vodu, múku, škrob, ktoré pri procese výroby mäsových výrobkov nie sú schválené Štátnou potravinovou a veterinárnou správou SR
Mäso hovädzie pri dodávke hovädzieho mäsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku
Mäso bravčové, kuracie a morčacie pôvod mäsa - pri dodávke mäsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie kódom dodávky a údajom o krajine, kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
22.  Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
25. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

31.12.2025 14:18

2 402,00 kg

18 000,00

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2024 14:19

03.01.2025 15:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2025 15:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2025 11:04 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 17 576,30 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 4

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS