• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2024 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    10.01.2025 09:03

Detail zákazky Z202411223

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2024 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    10.01.2025 09:03

Základné údaje

Z202411223

OF-297140

zrušená

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, hygienické výrobky z papiera

Toaletný papier, hygienické výrobky z papiera

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier, hygienické výrobky z papiera
Funkcia
Toaletný papier, hygienické výrobky z papiera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný dvojvrstvový 30 m ks 24000
Papier toaletný JUMBO alebo ekvivalent,  26 cm, 1 balenie /6 kusov, dvojvrstvový ks 750
Utierka kuchynská 1 balenie/2 rolky 11 m, dvojvrstvové bal 5000
Utierka skladaná ZZ 1 kartón/20 balení, 250 ks v balení, jednovrstvové 23x23 bal 960
Servítky papierové 1 kartón/44 balení, 100 ks v balení 33x33 bal 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry 30 dní
Dodanie tovaru bude realizované počas 12 mesiacov od dátumu uzavretia zmluvy podľa aktuálnej potreby na základe objednávky 1xmesačne s mesačnou fakturáciou
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien
Termín dodania tovaru zo zákazky: do 7 dní od obdržania objednávky
V prípade ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ poruší povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu zákazky podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

13.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

31 510,00 ks/bal

9 000,00

9 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.12.2024 12:34

10.01.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 344
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS