• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2024 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2024 09:20

Detail zákazky Z202411219

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2024 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2024 09:20

Základné údaje

Z202411219

OF-297059

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10234018

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálne, technické a špeciálne plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš (dusík ECD a syntetický vzduch bez uhľovodíkov)2025

Plyny, Technické plyny,Vzácne plyny,Acetylén,Argón,Metán,Dusík ECD,Kyslík,Vzduch stlačený

  • 24111100-6 - Argón
  • 24111700-2 - Dusík
  • 24111800-3 - Kvapalný dusík
  • 24111900-4 - Kyslík
  • 24113200-1 - Stlačený vzduch
  • 98390000-3 - Iné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne, technické a špeciálne plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš (dusík ECD a syntetický vzduch bez uhľovodíkov)2025
Funkcia
Dodávka technických a vzácnych plynov, vrátane súvisiacich služieb, v oceľových/tlakových fľašiach s možnosťou užívať dodávané oceľové/tlakové fľaše počas stanovenej doby (prenájom) v súvislosti s činnosťami, ktoré príjemca vykonáva a na ktoré bol zriadený.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Acetylén 2.6, veľkosť fľaše - 50l / 10 kg, 99,6% fľaša 1 2
Argón 4.8 veľkosť fľaše - 50l / 10,7m3 (tlak 200bar), 99,998% fľaša 1 15
Dusík 4.0 veľkosť fľaše - 50L / 10m3 (tlak 200bar), 99,99% fľaša 1 3
Dusík ECD veľkosť fľaše - 50L / 9,5m3 (tlak 200bar), 99,9999% fľaša 1 7
Kvapalný dusík - objem dusíka 99,9%,objem kyslíka 0,1% liter 40 3 500
Kyslík 5,0, veľkosť fľaše -50l /10,7m3 (tlak 200bar), 99,995% fľaša 1 2
Vzduch stlačený, 40L / 6m3 (tlak 200bar) fľaša 1 1
Argón+Metán, P-10, 50L fľaša 1 5
Hélium ECD fľaša 1 8
Prenájom oceľových tlakových fliaš objem 50l fľaša / deň 365
Prenájom oceľovej tlakovej fľaše objem 40l fľaša / deň 365
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlaková oceľová fľaša musí spĺňať platné ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z.
Tlaková oceľová fľaša platná revízia tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom
Kvapalný dusík Objednávateľ požaduje plnenie (prečerpanie) kvapalného dusíka do Dewarovej nádoby,ktorú vlastní objednávateľ, podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Kvapalný dusík Objednávateľ požaduje aby dodávka kvapalného dusíka a jeho samotné prečerpávanie do Dewarových nádob v jeho vlastníctve bolo realizované v priestoroch laboratória na prízemí budovy,miestnosť č.213.
Kvapalný dusík Objednávateľ požaduje aby po naplnení nádob kvapalným dusíkom dodávateľ inštaloval prečerpávacie zariadenie podľa pokynov objednávateľa poverenou osobou a uviedol ho do stavu ako bolo pred plnením.
Kvapalný dusík Objednávateľ požaduje dodávku kvapalného dusíka 1x týždenne, vždy v utorok v čase od 9,30-11,30 hod, po 40 L, závoz do laboratória, č.213 na prízemí miesta dodania.
Dewarova nádoba Nie je možný transport, presun, Dewarovej nádoby na iné miesto prečerpávania ako je dané objednávateľom poverenej osoby.
Argón+Metán 90% argón + 10% metán
Argón+Metán každá zložka o čistote lepšej ako 4,5
Argón+Metán P10-spektro
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s prenájmom fliaš, manipulačného poplatku,dopravou,naložením a vyložením ,odvozom prázdnych fliaš a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
Objednávateľ požaduje nacenenie predmetu zákazky na maximálne množstvá.
Objednávateľ požaduje, predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia plnenia zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových objednávok, zadaných telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa vlastných prevádzkových potrieb uvedených v predmete zákazky.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od nahlásenia , aby dodávateľ zrealizoval odvoz prázdnej/prázdnych fliaš po spotrebovaní plynu.
Vyžaduje sa dodávka do dvoch dní (48 hodín) od doručenia objednávky.(v prípade argón/metán podľa dohody)
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena za mernú jednotku, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde sa požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne pripravený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

1,00 Cena celkom

17 998,80

14 999,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.12.2024 10:30

23.12.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.12.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 52
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2024 12:51 - Vstupná ponuka 17 998,80 € Cena s DPH
22.12.2024 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 17 996,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS